۴۳۱۳۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فاریا: همه شاهد بودند بار دیگر چه اتفاقی افتاد!

فاریا در مورد تساوی خانگی یونایتد مقابل وستهم صحبت کرده است.

وبسایت نود: منچستر یونایتد طبق معمول هفته های گذشته بار دیگر در الدترافورد در لیگ برتر به تساوی رسید. تیم مورینیو که در این بازی هم موقعیت های زیادی خلق کرد، باز هم در رسیدن به گل پیروزی ناکام ماند و به این ترتیب دو امتیاز دیگر هم در خانه از دست داد. بعد از برد مقابل لستر در لیگ برتر در الدترافورد، شیاطین سرخ، مقابل استوک، برنلی، آرسنال و وستهم در خانه امتیاز از دست داده اند. ژوزه مورینیو که در این دیدار بار دیگر از کنار زمین اخراج شد، در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر نبود و به جای او، دستیارش، روی فاریا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

در مورد تصمیم داور در رابطه با اخراج مورینیو نظری ندارم. در این مورد هم با مورینیو صحبتی نکردم. ما فقط درباره شرایط تیم و کارهایی که بازیکنان باید در نیمه دوم انجام دهند، صحبت داشتیم.

فاریا: همه شاهد بودند بار دیگر چه اتفاقی افتاد!

فکر می کنم بار دیگر همه دیدند، ما تیم برتر میدان بودیم، بهتر بازی کردیم، موقعیت برای گلزنی خلق کردیم و تلاش کردیم که پیروز شویم اما باز هم این اتفاق نیفتاد. ما نشان داده ایم که تیمی قوی هستیم که موقعیت می سازیم تا گل بزنیم و پیروز شویم، مایه تاسف است که باز هم این اتفاق نیفتاد، ولی تلاش مان را می کنیم تا بالاخره به برد برسیم.

وقتی تیمی در ابتدای مسابقه گلی می خورد، حتماً دلیلی دارد. باید تلاش کنیم مشکلات را حل کنیم، باید صحنه گل را ببینیم و آن را بررسی کنیم تا ببینیم کجا اشتباه کرده ایم.

می دانیم که کار آسانی در یونایتد پیش رو نداریم، باید بعضی چیزها را تغییر می دادیم و در حال انجام این کار هستیم، اما به بازیکنان و این تیم کاملاً باور داریم. می دانیم که کارهای زیادی را باید برای موفقیت انجام دهیم، و دقیقاً در حال انجام همین کارها هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج