۴۳۶۲۶۶
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

کیهان ملکی و چالش اولین فیلم سینمایی

کیهان ملکی بازیگر تلویزیون و سینما که به تازگی مجوز کارگردانی فیلم سینمایی دریافت کرده، به آی سینما می‌گوید نگران یافتن سرمایه‌گذار برای فیلمش نیست. از نظر او وقتی کاری قابلیت داشته باشد بالاخره کسانی حاضر به سرمایه‌گذاری روی آن خواهند شد.

وب‌‌سایت آی سینما: کیهان ملکی بازیگر تلویزیون و سینما که به تازگی مجوز کارگردانی فیلم سینمایی دریافت کرده، به آی سینما می‌گوید نگران یافتن سرمایه‌گذار برای فیلمش نیست. از نظر او وقتی کاری قابلیت داشته باشد بالاخره کسانی حاضر به سرمایه‌گذاری روی آن خواهند شد. اما جالب‌ترین بخش حرف‌های او به پروژه «فیلسوف‌های احمق» باز می‌گردد که قرار بود در آن نقش جرج بوش را بازی کند، این بازیگر به طور کلی خبرها و تصاویر منتشر شده درباره این پروژه را یک نمایش رسانه‌ای می‌داند.
کیهان ملکی و چالش اولین فیلم سینمایی

کیهان ملکی که در سال‌های حضورش در تلویزیون و سینما نقش‌های مکمل بسیاری را ایفا کرده است، درباره مجوز کارگردانی که به تازگی به نام او صادر شده است، به ما می‌گوید: «من سال‌هاست که از کودکی در حوزه نویسندگی، کارگردانی و بازیگری فعالیت می‌کنم؛ تا کنون در حدود ۶۰ فیلم و سریال نیز بازی کرده‌ام و در حوزه‌های دیگر مثل بازیگردانی فعالیت داشته‌ام. من هم مثل دیگران فیلم کوتاه ساخته‌ام و بعد از آن مجوز کارگردانی برای فیلم بلند گرفته‌ام.»

ملکی در پاسخ به این‌که فیلم‌نامه خاصی را برای اولین فیلمش انتخاب کرده یا نه؟ می‌گوید: «به هر حال در تمام این سال‌ها قصه‌هایی بوده است که دوست داشته‌ام آن‌ها را بسازم حتی برخی از نزدیکانم اصرار داشته‌اند که چرا فیلم نمی‌سازم، فکر می‌کنم حالا که پا به سن گذاشته‌ام بد نباشد به این حوزه وارد شوم.»

ملکی با اشاره به این‌که بازیگری همیشه برایش در اولویت بوده است ادامه می‌دهد: «همیشه بر این قاعده پیش رفته‌ام که بازیگری برایم مهم‌تر باشد و فرصت‌هایی هم که دوست داشته‌ام هم برایم پیش آمده است، البته نمی‌دانم در حوزه کارگردانی چطور عمل خواهم کرد و آیا توانایی ساختن کاری که از آن استقبال شود را دارم یا نه.»

این بازیگر در ادامه با توضیح این‌که این‌روزها در حال نوشتن فیلم‌نامه است می‌گوید:‌ «هنوز فیلم‌نامه را به کسی ارائه نداده‌ام اما به سرعت دست به کار خواهم شد و نگران سرمایه‌گذار هم نیستم، فکر می‌کنم اگر کاری قابلیت داشته باشد کسانی پیدا می‌شوند که حاضرند روی آن سرمایه‌گذاری کنند.»

این‌طور که ملکی توضیح می‌دهد فیلم‌نامه‌ای که او در دست نگارش دارد در ژانر درام روانشناسانه دسته بندی می‌شود: «البته این را بگویم که کارهای دیگران را هم می‌خوانم و اگر فیلم‌نامه خوبی پیدا کنم روی آن کار خواهم کرد، در واقع اصراری ندارم که حتما خودم نویسنده باشم.»

چند وقت پیش تصویری از ملکی با گریمی متفاوت در نقش جرج بوش منتشر شد که مربوط به پروژه «فیلسوف‌های احمق» به کارگردانی سعید چاری می‌شد، چاری ادعا کرده بود این فیلم را در پاسخ به فیلم «آرگو» خواهد ساخت، نام ملکی نیز به عنوان یکی از بازیگران این فیلم رسانه‌ای شده بود که پس از گذشت چند ماه او اظهار نظر جالبی درباره این پروژه می‌کند و می‌گوید: «هیچ اطلاع تازه‌ای از این پروژه ندارم، فکر می‌کنم خبر ساخت این فیلم بیشتر یک نمایش رسانه‌ای بود و مبنای اجرایی نداشت، حتی ما را هم در این‌باره فریب دادند.»

ملکی که به نظر می‌رسد به کلی ساخت چنین فیلمی را منتفی می‌داند ادامه می‌دهد:‌ «گپ و گفتی با ما انجام شد و قرارداد نه‌چندان محکمی هم در این‌باره بستیم و بعد از آن یک تست گریم انجام شد که آن را رسانه‌ای کردند، اما همه‌چیز در نطفه متوقف شد و پس از آن مدت زیادی گذشته و کسی این ماجرا را پیگیری نمی‌کند. فکر می‌کنم همه چیز یک نمایش بوده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج