قوانین صبحانه‌ای برای کاهش وزن
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
سفیر بار ساقدوش_1
اپیلاسیون نانا 1
ریزخور_1
کلاسینو_1
لاله زار مال_1
سفیر بار ساقدوش_3
ریزخور_3
لاله زار مال_3
اپیلاسیون نانا 3
کلاسینو_3
ریزخور_4
کلاسینو_4
لاله زار مال_4
سفیر بار ساقدوش_4
اپیلاسیون نانا 4
ریزخور_2
کلاسینو_2
سفیر بار ساقدوش_2
اپیلاسیون نانا 2
لاله زار مال_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۴۴۰۷۲۵
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
۱۷۵۱۳
بنابر پژوهش های صورت گرفته، افرادی که در وعده صبحانه کالری بیشتری دریافت می کنند و در وعده شام کالری های کمتری مصرف می کنند، در تحقق هدف کاهش وزن، کاهش اندازه دور کمر، و احساس سیری برای مدت زمانی طولانی‌تر موفق‌تر هستند.
وب‌سایت عصر ایران: مصرف صبحانه ای سرشار از پروتئین با احساس سیری در بلند مدت، کاهش مصرف میان وعده های ناسالم، و کاهش کلی هوس غذا خوردن مرتبط است.

 صبحانه یکی از وعده های غذایی اصلی روزانه محسوب می شود و در صورت انتخاب هایی درست می تواند فواید بسیاری را برای ما به همراه داشته باشد. اما متاسفانه بسیاری از مردم جهان با مصرف مواد غذایی ناسالم نه تنها از فواید صبحانه ای خوب بهره‌مند نمی شود، بلکه ممکن است با ضرر و آسیب نیز مواجه شوند.

در صورت انتخاب مواد غذایی سالم و مقوی، صبحانه می تواند یکی از اجزا کلیدی برای افرادی باشد که قصد کاهش وزن دارند. بنابر پژوهش های صورت گرفته، افرادی که در وعده صبحانه کالری بیشتری دریافت می کنند و در وعده شام کالری های کمتری مصرف می کنند، در تحقق هدف کاهش وزن، کاهش اندازه دور کمر، و احساس سیری برای مدت زمانی طولانی‌تر موفق‌تر هستند.

صبحانه ای سرشار از کربوهیدارت ها موجب می شود تا قند خون به سرعت بالا رفته و خیلی زود نیز افت کند و از این رو، حدود دو ساعت بعد از صرف صبحانه احساس گرسنگی خواهید کرد. در ادامه با مواد مغذی مفیدی که می توانید در وعده صبحانه مصرف کنید و در مسیر کاهش وزن نیز موفق‌تر باشید، بیشتر آشنا می شویم.
 
قوانین صبحانه‌ای برای کاهش وزن 

پروتئین

برای دریافت پروتئین در وعده غذایی صبحانه می توانید مصرف تخم مرغ را مد نظر قرار دهید. صرف صبحانه ای سرشار از پروتئین با احساس سیری در بلند مدت، کاهش مصرف میان وعده های ناسالم، و کاهش کلی هوس غذا خوردن مرتبط است. کمبود پروتئین در وعده صبحانه می تواند کاهش توده عضلانی و سوخت و ساز بدن را موجب شود. بسیاری از مردم جهان در وعده های ناهار و شام پروتئین زیادی مصرف می کنند، اما پروتئین کافی از صبحانه دریافت نمی کنند.

فیبر

اگر مواد غذایی حاوی فیبر را مصرف کنید به طور خودکار مصرف بسیاری از مواد غذایی کم ارزش مانند منابع کربوهیدارتی که ساده و پالایش شده هستند (به عنوان مثال، دونات) را حذف خواهید کرد. مصرف مواد غذایی با محتوای فیبر بالا می تواند روند گوارش را کند سازد که به حفظ احساس سیری در مدت زمانی طولانی‌تر کمک می کند و به شکلی پایدارتر از انرژی منتج می شود. از جمله مواد غذایی سرشار از فیبر می توان به نان تست تولید شده از غلات سبوس دار، جو دوسر و میوه ها و سبزیجات اشاره کرد.

سبزیجات

ما به ویژه در وعده صبحانه کمتر تاثیر چشمگیری که میوه ها و سبزیجات می توانند داشته باشند را مد نظر قرار می دهیم. آنها باید حدود نیمی از آن چه در هر وعده غذایی مصرف می کنیم را شامل شوند. این در شرایطی است که سهم میوه و سبزیجات در وعده صبحانه برای بسیاری از مردم صفر است. با افزودن مقداری اسفناج، فلفل، یا کدو سبز به املت، استفاده از سبزیجاتی که از شب قبل باقی مانده اند، یا افزودن سبزیجات به یک اسموتی این سهم را هر چه بیشتر افزایش دهید.

چربی های سالم

مصرف چربی های سالم یکی دیگر از روش های احساس سیری در بلند مدت و کند کردن روند گوارش است. چربی های سالم موجب می شوند تا انرژی به آرامی و در مدت زمانی طولانی‌تر آزاد شود، که به سطوح انرژی بالاتر در طول صبح منتج می شود. بر همین اساس، مصرف آووکادو، مغزهای خوراکی و دانه کتان یا دانه چیا را می توانید مد نظر قرار دهید. همچنین، پخت و پز با روغن زیتون روشی خوب برای افزودن چربی های سالم به وعده صبحانه است.
برچسب ها:
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
سوییچ ایران_1
ادیب_1
دکتر نائبی_1
خرید باکس 1
شیرآلات زمانی_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
عارفی_1
سوییچ ایران_3
عارفی_3
ادیب_3
شیرآلات زمانی_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
خرید باکس 3
دکتر نائبی_3
شیرآلات زمانی_4
دکتر نائبی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
عارفی_4
سوییچ ایران_4
خرید باکس 4
ادیب_4
خرید باکس 2
شیرآلات زمانی_2
عارفی_2
سوییچ ایران_2
ادیب_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
دکتر نائبی_2
کلینیک النا_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
اورانوس_فوترموبایل2
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
فنی آتل_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
انجمن پرستاری ایران_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
کالازم_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت _فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
قالیشویی بانو_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
اورانوس_فوتر2
آیلین_تزریق چربی
شاخه نبات_ فوتر
کالازم_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
شفا_فوتر
کلینیک النا_فوتر
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
تنورستان_فوتر
انجمن پرستاری ایران_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
فنی آتل_فوتر