۴۴۲۴۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شیخ نعیم: مسلمانان باید از فلسطین حمایت کنند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: مسلمانان اگر می‌خواهند وحدت خود را ثابت کنند باید از فلسطین حمایت کنند چراکه بدون حمایت از فلسطین نمی‌توان مدعی وحدت است.

خبرگزاری ایسنا: شیخ نعیم قاسم در سخنانی که در سی امین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در سالن اجلاس سران داشت با بیان اینکه برای مقابله با جریان‌های تکفیری باید دین اسلام را به پیش ببریم بیان کرد: از این طریق است که می‌توانیم در برابر جنگ‌های مستقیم و غیر مستقیم دشمنان بایستیم. تکفیری‌ها ابزار دست دشمنان اسلام هستند و برای پیش برد اهداف خود از هیچ تلاشی برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان فروگذاری نمی‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در ایجاد وحدت و مبارزه با جریان‌های تکفیری تصریح کرد: مقابله واقعی با جریان‌های تکفیری تنها به وسیله جمهوری اسلامی ایران، مقاومت و حزب‌الله لبنان انجام گرفته که الحمدالله نتایج خوبی داشته است. جمهوری اسلامی ایران وحدت اسلامی را تبیین کرده است و تاکنون اقدامات ارزشمندی در این راستا داشته است. امام خمینی نیز رهبر و پیشوای وحدت در سراسر جهان بود.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان بااشاره به تعصبات برخی از اهل تسنن نسبت به جریان‌های تکفیری گفت: متاسفانه بر خی از اهل تسنن زیان‌های بسیاری از تعصب خود در حمایت‌ از جریان‌های تکفیری متحمل شدند. آن‌ها باید اسلام ا صیل را انتخاب کنند تا این گونه در برابر تمام جریان‌های تکفیری پیروز شد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از فلسطین نشانه وجود وحدت در میان مسلمانان است و اگر مسلمانان می‌خواهند وحدت خود را ثابت کنند باید از فلسطین حمایت کنند. بدون ح مایت از فلسطین نمی‌توان مدعی وحدت بود. ایستادگی مردم بحرین و یمن در برابر ظلم و تجاوز عربستان سعودی نتیجه همین وحدت است، همچنین وحدت دستاوردهای مهمی در عراق و سوریه داشته که امروز شاهد آن هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج