۴۴۳۴۳۲
۱۱۳ نظر
۵۰۳۳
۱۱۳ نظر
۵۰۳۳
پ

محاکمه جوانی که به دختر مدل تجاوز کرد

شامگاه هشتم خرداد ۹۴ دختر جوانی وحشت‌زده و با صدای بلند از کارکنان یک سفره‌خانه در فردیس کرج برای نجاتش از دست یک پسر کمک خواست.

روزنامه ایران: شامگاه هشتم خرداد ۹۴ دختر جوانی وحشت‌زده و با صدای بلند از کارکنان یک سفره‌خانه در فردیس کرج برای نجاتش از دست یک پسر کمک خواست.

همان موقع چند مرد با شنیدن فریادهای او به طرف پراید مشکی دویدند، به همین خاطر راننده نتوانست دختر جوان را همراه خود ببرد و با سرعت پا به فرار گذاشت. با اعلام این ماجرا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، بلافاصله گشت پلیس برای تحقیق و بررسی در این باره به سفره‌خانه اعزام شد. دختر جوان در حالی که بشدت اشک می‌ریخت، مدعی شد که از جنوب کشور به کرج سفر کرده اما طعمه هوس‌های شوم پسر شیطان‌صفت شده است.
به‌دلیل حساسیت موضوع، شاکی به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت. نگار -۲۶ ساله- که خود را مدل لباس معرفی می‌کرد، گفت: دوستم «سارا» به‌بهانه بازی در ویدئو کلیپ یک خواننده سرشناس زیرزمینی، مرا با پسر ۲۵ ساله‌ای به‌نام «پاشا» آشنا کرد و ما از طریق پیام‌های تلگرامی با هم ارتباط گرفتیم. تنها ۳ روز پس از آشنایی‌مان، «پاشا» مرا به بهانه بازی در فیلم به تهران دعوت کرد. حتی برایم بلیت هواپیما هم فرستاد. بعد هم با یکی از بستگانم در تهران قرار گذاشتم تا چند روزی میهمان‌شان باشم. به همین خاطر با خیالی آسوده در فرودگاه مهرآباد از هواپیما پیاده شدم.

طبق هماهنگی‌قبلی پاشا در فرودگاه منتظرم بود، بعد هم به بهانه بازی در کلیپ با خودروی او راهی محل فیلمبرداری شدیم. پس از طی ۴۵ دقیقه او مرا به آپارتمانی رساند که ادعا می‌کرد محل فیلمبرداری است. همان موقع با تعجب پرسیدم چرا سایر هنرمندان و عوامل فیلم نیامده‌اند که او گفت: تا آماده شوی، بقیه از راه می‌رسند. حدود نیم‌ساعت در پذیرایی منتظر ماندم که این سکوت مرموز باعث وحشتم شد. تا اینکه «پاشا» با وضعیتی نامناسب در برابرم ظاهر شد و در حالی که در را قفل کرد، مرا با ضرب و شتم به یکی از اتاق‌ها کشاند و به‌طور وحشیانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار داد.

دختر جوان با ناراحتی ادامه داد: من و او هیچ رابطه دوستی و آشنایی نداشتیم و فقط به‌عنوان هنرور، به تهران سفر کردم. بعد از آن «پاشا» مرا با تهدید سوار خودرواش کرد و می‌دانستم سرنوشتی شوم در انتظارم است. با این حال لحظه خروج از آپارتمانش، مخفیانه از نمای بیرون ساختمان عکس گرفتم. تا اینکه در خیابان وقتی سرعت خودرو کم شد، از فرصت استفاده کردم و از ماشین بیرون پریدم و فریاد زنان کمک خواستم.
بدین‌ترتیب با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای فردیس، «نگار» به پزشکی قانونی کرج معرفی شد که آزار و اذیت‌اش و چندین مورد جراحت وی مورد تأیید قرار گرفت. این در حالی بود که او از پسر شیطان صفت به اتهام آزار و اذیت به عنف و تهدید به انتشار فیلم شکایت کرد و در حالی که هویت واقعی و محل دقیق زندگی «پاشا» را نمی‌دانست، خواستار دستگیری او شد.
با این حال محل زندگی «پاشا» در منطقه فردیس شناسایی شد و دختر جوان با بیان جزئیات داخل آپارتمان، وضعیت آن محل را شرح داد و پرینتی از چت‌های چند روز گذشته خود با وی را در اختیار بازپرس پرونده قرار داد و به شهر خود بازگشت. سپس آپارتمان پاشا به‌طور نامحسوس تحت نظر پلیس قرار گرفت تا اینکه حدود یک ماه بعد او دستگیر و با قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی بازداشت شد.

از سوی دیگر «نگار» که پس از بازگشت به خانه پدری به‌خاطر ضربه شدید روحی بشدت افسرده شده بود، یک شب خود را حلق‌آویز کرد و دچار مرگ مغزی شد. اما زندگی نباتی او در بیمارستان، ۲ ماه طول کشید و سرانجام پزشکان، مرگ قطعی‌اش را اعلام کردند.

با مرگ غم‌انگیز دختر جوان پرونده در اختیار شعبه اول دادگاه کیفری (1) کرج قرار گرفت. سپس قاضی «هدایت رنجبر» رئیس دادگاه به لحاظ حساسیت موضوع دستور بررسی دقیق ماجرا را صادر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دخترساده لوح خدابیامرزش.خدالعنت کند اون پسر شیطان صفت

    • بدون نام

      خدایا به دخترا یکم درک و عقل بده به پسرا غیرت و مردونگی

      پاسخ ها

      • سمانه

        عاره ایشالا خدا به همه دخترا یکم عقل بده اصلا یکیش خود من ولی کاش یکمم سنگ بودن و بی عاطفه بودن به ماها میداد بد بودن اعتماد نکردن چقد بعضی پسرا بدن چقد بی وجدانن چقدد غیر قابل درکن وقتی یه لحظه جنون میگیره تو چند دیقه زندگی ی موجودو نابود میکنن اصلا همه دخترا بدن شما خوب باشید شما فکنید خواهر خودتونه مادر خودتونه زن و بچه خودتونه فک میکنید کمه تجاوز به دخترای محجبه نخییییر وقتی جنون شهوت ی پسرو میگیره به هیشکی حتی ی پیر زن رحم نمیکنه کاش شما پسرا خوب بودید البته بعضیاتون ..... کاش شما یکاری میکردید ماهم تو ارامش زندگی میکردیم

    • بدون نام

      بله دختر ساده لوح وبدور از تربیت اولیه نماز وروزه وایمان در خانواده که دختر راحت بدون همراه بلند میشه میاد تهران برا چی ؟ برا اینکه در تلگرام برای اون سفره امن زندگی طلایی گسترده شد وچون کسی باو نگفته بود در تلگرام وگروهای مجازی خیلی از صیادان با دام خوشزبانی منتظرتن که مسلما در هر صنف وگروهی ازاین جانیان وجود دارد که اگر دخترمان را باتقوا واینده نگر از تربیت الهی اگاه و اماده کنیم او بجای امادگی برای همسر شدن ومادر شدن با ابرو در پی این سرابهای لحظه ای نخواهد بود گرچه با کوته فکری وتنها گذاشت و پنهان از خانواده که میرساند باهمدیگر درخانه دوست نبودن اما بازم برای داشتن سند از جنایت ان جانی کار خوبی کرده خدا بیامررزدش وبازهم تلگرام ~~~

    • خاسر

      خدائی بعضی ازاین دخترهاچقدرنادان وکوته فکرند، ان کاراشتباه رابا یه اشتباه بزرگتر تکمیل کرد،باید زنده می ماندی وازحق وحقوق پایمال شده خوددفاع میکردی،دراینگونه مواقع انتقام چیز بدی نیست،....

    • طوطی

      خیلی حیفه که زندگی ادما فقط بخاطر یه غفلت یه اعتماد بیجا به تباهی کشیده میشه ,واقعا باعث تأسف تویه کشور اسلامی که دم از دین و مذهب زده میشه باهمچین اتفاقاتی روبرو میشیم,

      باچت کردن ،یه بلیط هواپیما ویه اعتماد بیجا،تو دام شیطان افتاد،واقعا پیش خودش چه فکری کرده این بانو،سادگی و بی عقلی تا این حد!!!!!

    • بدون نام

      این بیشرف باید اعدام بشه

    • اسماعیل

      چطور خانوادش بهش اجازه دادن بیاد تهران ؟اونم تنها؟ اونم واسه فیلم برداری؟
      پسره هم باید ب سزای اعمالش برسه ...

    • از دیار کورش بزرگ

      دختره بره به جهنم .اخه بی شرف یه مرد جرات میکنه تنهایی بره تو شهری اونم تهران با یه مرد غریبه قرار بزاره

      پاسخ ها

      • از دیار شعور

        با این نظرت آبروی هرچی مرده برد منم خجالت می کشم که تو همجنسمی و همچنین دلم میخواد ببینم آیا اگر یک مرد شیطان صفت این بلارو سر خواهرت آورده بود و اینطور گولش زده بود بعدش بازم می آمدی اینجا از اون جنایتکار و شیطان صفت دفاع بکنی ؟
        ضمنا اگر چشم داشتی میتونستی بخونی تو خبر نوشته که اون دختره در تهران فامیل داشته و رفته خونه فامیلش
        خدا یه عقلی به شما بده و یه صبری به ما

    • وحید

      امیدوارم قانون و خدا ازت نگذره حیوان صفت
      آبروی هرچی مردی رو بردی

    • اسماعیل

      سانسور چی اجی چیه عصبی هستی؟مابقی و اصل کلام کو ؟
      تو ک با ما بودی طرفدار حق و واقعیت بودی ،پس چی شدی ؟

    • بوشهر

      این دخترا حقشونه، اعتماد بیخود ب هر کسیی میکنید اینم نتیجش!!! خیال کردن تو تهرون خبری هست اون تهرونیها خودشون برای دو قرون پول دارن همدیگه میکشن...

    • فری

      این پسره باید اعدام بشه خدا لعنت کنه

    • زهرا

      بوشهررررر قررررربونت لایک

    • بدون نام

      حماقت محض ):

    • Somi

      اینکه دختر بیچاره گول سادگیشو خورد بماند. اینکه پدر و مادر نادون و سهل انگاری داشت ک مقصر اصلی اونها هستن بماند. ولی نمیدونم چرا بعضی از ماها انقد سنگدل هستیم! ب جای همدردی دنبال حاشیه هستیم. انقد راحت قضاوت نکنیم در مورد آدما. یکم منصف باشیم. هیچکی از آینده ش خبر نداره!

    • از رامسر

      تنها،،
      زیرزمینی،،،
      آشنا،،،
      مقصری دیگه دخترک

    • احمد

      غیرت مردانگی افسانه شد

    • امید

      چیزی جز حماقت و سادگی بیش از اندازه در این ماجرا وجود ندارد!. که اگر نبود ، اون پسر شیاد هم نقشه اش عملی نمیشد!

    • مهتاب

      این دختر گفته بود واسطه‌ی آشناییش جهت کار دوستش بوده اون دوست هم دختر بوده .
      بعدم گفته تهران آشنا داشته و نیت دیگه ایی غیر از پیدا کردن شغل نداشته و دختر بی بند و باری نبوده که اگه بود خودشو حلق آویز نمیکرد .
      اون بی بند باری مال پسره بود .
      اون بی عفتی و بی غیرتی مال پسره بود .
      اون وحشی صفتی مال پسره بود .
      اینکه بیشتر مردا ( بیشتر مردا) غیر از هوسشون به هیچی فکر نمیکنن مال پسره بود .

      اینکه سهمی از تربیت و جدان و ایمان ندارم مال پسره بود .
      وسهم تو دختر، برای اینکه خودتو حفظ کنی ( چون یه مرد واقعی از صفات بالا مبراست )
      با دل پاک و معصومت اعتماد نکن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منتظر بودم همچین نظری بدی. یه خبری از این دست خوراک شما زنان جنسیت پرسته. اینکه تا چیزی میشه به همه مردان یا اکثر مردان نسبت میدید. پیشنهاد می کنم طرز تفکرت را کمی اصلاح کن. چون خودت اذیت میشی.

      • علیرضا

        مهتاب معلوم نیست از کجا خورده که همه مردها را جمع می بنده هنوز مرد هست شما طرف مقابل را تا نشناختی اعتماد نکن این تهرونه که این خبرا هست شهرهای دیگه 80 درصد به خانمها احترام میذارن

      • پسر خوزستانی

        در رابطه با این خبر با نظر مهتاب کاملا موافقم ولی اینکه جامعه ما مردسالاره قبول ندارم چونکه جامعه ما هیچ توازن درستی بین زن و مرد نداره همیشه بیشتر خانواده های ایرانی در یکجا یا زن سالاریه و در جای دیگر مرد سالاری ولی چیزی به نام تساوی و برابری هر دو جنس فعلا در کشور وجود نداره و هرکی زورش بیشتر باشه در خانه و خانواده میشینه رو میز ریاست

    • بدون نام

      بخدااشک توچشمام جمع شد دختربیچاره قربانی تجاوزوقربانی مرگ ودردورنج شد خدا جان رحمتش کن ولعنت وهزاران لعنت به این پلید پست بیناموس بیوجدان امیدوارم سریعابدرک واصلش کنن

    • بهروز

      خدا رحمتش کنه چه پدر ومادر ساده ای داشته که به دختره ساده اجازه دادن تنها بره وا مصیبتاااااااااا

    • بدون نام

      یه سئوال دارم آیامتجاوزان که باناموس بقیه اینکارومیکنن دوس دارن باناموس خودشون اینکاربشه؟مطمئنانه وخودشونوحتی به کشتن میدن پس چرابه دختران مردم تحاوزمیکنن چرااینکارومیکنن ولی خداوندجای حق نشسته ومتحاوزان بایدبدونن این یه وامه وبایدوام روپس بدن ودیریازوداین اتفاق برای نزدیکانشون پیش میاد ... امیدوارم خداونددزدان نوامیس روبه سخت ترین مرگ ها دچارکنه.برترین هاخواهشانظرنوبذار

    • نفر

      گرگ اجل یکایک گله را میبرد
      این گله را ببین که چه اسوده میچرند
      درقدیم این ضرب المثل گفته میشد والان به عینی داریممشاهده میکنیم که هر روز یک اتفاقی مشابه همین اتفاق درمملکت می افته ولی هیچکدام برای ما درس عبرت نمیشود الان دیگه در بعضی ها نه غیرت ونه مردانگی ونه تعصب وجود داره ونه دربعضی از دختران عفت و ابرو ولی در زمان قدیدم به خدای احد واحد به جان بچه هام قسم میخورم که هروقت مرد همسایه به مسافرت کاری میرفت من می بایست تا زما برگشتنش شب ها به خانه انها بروم وکنار زن وبچه هاش باشم در صورتیکه من یک جوان هفده ساله بودم این در مورد همه همسایه ها بود چون اعتماد بود ابرو وحجب حیا بود وخیلی چیزهای دیگه که الان وجود نداره. یادش بخیر قدیما

    • مهتاب

      کسانی که میگن دختره حقشه!!!!!
      یعنی اصلا به خودشون اطمینان ندارن و واسه خودشون پیش بیاد از تجاوز دریغ نمیکنن .
      تجاوز یعنی دزدی ناموس .
      کسی که میگه حقشه یعنی هر جا یه زن یا دختر بی دفاع دید به خودش اجازهٔ این کار رو میده .
      وهمانطور هم اگه در خونه ایی رو باز دید اجازه ی دزدی از خونه .
      بعضی نظرات شرم آوره .

    • راز

      چی بگه آدم، پسرا که کبریت هستن از کبریت هم که نمیشه انتظاری به جز آتش افروختن سوزوندن و نابود کردن داشت
      ولی دخترا خانوما ها عزیزان به مردها اعتماد نکنین اعتماد به مرد ها یعنی حماقت یعنی نابودی یعنی همین بلایی که به سر این دختر اومد آخه با چه اعتمادی بلند شدی تک تنها اومدی به جایی مثل تهران چطور فقط با صحبت کردن تو فضای مجازی به اون حیوان کثیف اعتماد کردی چرا کسی از خانواده رو با خودت نیاوردی خدایا خودت نابود کن هر چی آدم شیطان صفت تو این کشور هست تا کی باید شاهد بی آبرویی دختران این سرزمین باشیم کاش کمی جدی تر با این جور قضایا برخورد بشه تا هیچ حیوانی جرات چپ نگاه کردن به زن و دختر مردم رو نداشته باشه

    • بدون نام

      مرگ برای این جانی وحشی کمه.!! بخدا شرم کردم از مرد بودنم!!؟؟

    • بدون نام

      البته ساده لوحی دخترا واعتمادنابجاشون هم بی تاثیر نیست نباید به هر کسی وبا هر وعده ای اعتماد کرد

    • بدون نام

      چه ربطی به تلگرام یا شبکه هایی اجتماعی داره!؟ مگه اصغر قاتل تلگرام داشت.!؟ هر انسانی امکان خطا اشتباه داره! هر انسانی هم میتوانه روحش را با شیطان!؟ معامله کنه! باید دید علت چیست؟ چرا جوانان به سرقت! اعتیاد! جنایت تجاوز افتادن!؟ با اعدام گردد یا نگردد چیزی درست نمیشود، کما اینکه تا کنون درست نشده!؟ حالا یعده فقط فرمول اعدام بلدن!؟ یعده هم مخالف تکنولوژی ! اینترنت رو مسبب اوضاع میدانند، که در هر دو صورت راه را اشتباه میرن با آدرس غلط. جامعه بیمار است! درمان میخواهد.!

    • ابی

      بوشهر بیگ لایک

    • سین

      بسه توروخدا تقصیر دختره بوده،توی این جامعه که فساد زیاده هرکسی باید دست بذاره روی کلاهش که باد نبره.حماقت نکنه که بعد مجبور به خودکشی بشه.یه دختر تک وتنها پا نمیشه بره تهران، بابا از خونه تا سر خیابون هم بخوای تنها بری ترس داره.خانوادش چرا اجازه دادن؟ درسته دختر خوبی بوده و خانوادش بهش اعتماد داشتن ولی مگه میشه به بقیه مردم هم اعتماد کرد؟

    • منیژه

      طفلک بینوا!شایداراون دسته دخترایی بوده که روی پای خودش ومواظب رفتارش بوده یه دختره26ساله خوب وازبدتشخیص میده مقصراون دوست نکبتش بوده که باب اشنایی روبااون پسره نکبت ترازخودشوبازکرده مشخصه که این اشتباه براش قابل هضم نبوده واین بلاروسرخودش اورده امیدوارم که نیروی انتظامی تقاص این دختروازپسروحشی وانسان نمابگیره

    • علیرضازمان

      دختره رفته باپسر...... ه بعددیده خبری ازازدواج تیست چنین دروغی گفته من نمیدونم چه جورهمش دخترها میگن رفتیم خونه پسره فکرمیکردیم تنهانیست
      بسته دیگه داستانهای باورنکردنی پسره هم شیطون گولش زده دیگه ....

    • محمد

      وای چه دورزمانه ای شده چه وحشت ناک این اقای پا شابایداعدام گردد

    • بدون نام

      ببینم مگر ما انسانها ماهی را بادعوت بفرما صید میکنیم ؟؟ یا یا با دود دادن کندو به زنبور کلک میزنیم دور بشه هستی اون ببریم !! یا دیدین بزغاله شیر میخاد خانمه پس میزنه شیر حق اون میدوشه تو سطل !! یا برا کشتن گاو در کشتار گاه اول نیشتر میزنن بعدش میکشن اینها رو گفتم تا بگم برای بدست اوردن های مختلف مقصد هایی هست حالا تعدادی در دنیا درسته تعدادی خیر جرم وجنایته خوب گرفتین ایا در طبیعت اجرای احکام اسلامی وعرفی ما مسلمانان گفته شده دختر را چگونه از ان صیاد ها بر حذر کنیم ؟؟؟؟ یاخیر باز بیایین فلسفه ببافین مرد ها این پسر ها این بابا خجالت اخر دختر را با تربیت غلط بزرگ کرده که در این بازار بیکاری اره بلیط هواپیما هم میدن بیاد فیلم برداری اخه دختره نفهم حتما قیافش کلوپاترا بوده ؟؟؟ بابا جون مادرتون برا هر خبر ونظر پروفسور نشین بجای همه این حرفها اگاهی بدین بدخترهایتان درست میگه دختر از خونه تا خیابون باید بترسه ؟؟؟دختره نفهم............ اومده تهرون فیلم بازی کنه که بازی کرد برید تماشا کنید

    • سوسنگرد

      فقط اعدام آن هم ۲ مرتبه اعدام
      تجاوز به عنف
      قتل
      خدا لعنتش کنه که این گونه هوسبازی کرده،بعد میگن که هوس باز نیستن
      مملکت گلو بلبل

    • طوطی

      والا بخدا دختره خیلی مقصره ،چرا بعضی نمیخوان قبول کنن؟؟!!!!
      یه عوضی یه توری پهن کرده ،اون دختره بچه که نبوده،گول چی رو خورده اخه حرص چی رو زده ؟؟ندیده نشناخته رفته شهر غریب با یه پسر غریبه به نیت شهرت !!!
      دختر مثل گل میمونه باااااااااید خیلی مراقبش بود,

    • رها

      دختره ساده و نادان بوده درست
      تنهایی سفرکرده درست
      ولی غیرت ایرانیا کجا رفته؟؟؟
      تا یه دختر میبینن به تنها چیزی که فکر میکنن تجاوزه
      ارضای نفسشونه منظورم یه عده از پسراست
      دختره ی بیچاره حقش این بوده واقعا؟؟؟؟؟
      امیدوارم هرچه زودتر به اشد مجازات برسه
      یه بار اعدامم کمه براش
      یاحق

    • میناژ

      با خانم مهتاب موافقم.افرین

    • مهتاب

      جناب من جنسیت پرست نیستم مرد واقعی رو میپرستم منتها این پسر مرد نبوده .
      تو نظرات قبل همیشه گفتم پسر هم باید درست تربیت بشه . از غیرت و مردانگی باهاش صحبت بشه که اینطور وحشی صفت بار نیاد .
      شاید از نظر شما این پسر یه مرد به تمام معنا باشه ولی از نظر من یه پست فطرت بیشتر نیست .
      فقط من این نظر رو ندارم .
      برادران دیگه ایی هم در اینجا حضور دارن هیچ کدوم کار اونو درست ندونسته و توجیه نکردن .
      نمیدونم شما جزء کدوم دسته هستید .
      ظاهر ا افراط گرا در جنسیت پرستی .
      اون دختر که اهل بند و بساط نبوده خود کشیش اینو ثابت میکنه .
      بعد از تجاوز هم که برده بوده سربه نیستش کنه .
      شما به این پسر میگی مرد ؟؟؟؟؟؟؟و حاضری ازش دفاع کنی .
      خیلیییییییییی متاسفم .
      در ضمن نظر قبلی بعضی جاهاش حذف شده و همین باعث شده بود مطلب به خوبی ادا نشه .
      شما لطف کنید از این به بعد نظرات کسانی رو که باب میلتون نیست نخونید و به نظر خودتون در رابطه با خبر بسنده کنید .

      برتری لطفا بی کم و کاست درج بفرما سانسور نکن .
      تا مثل نظر قبلی بخاطر سانسور سؤتفاهم ایجاد نکنه .
      در ضمن نظر اون کاربر گرامی رو که فرمود ه بودن در زمان نبود همسر همسایه خونه اونا میخوابیدن و در اصل نگهبان ناموس همسایه بودن رو بخونید .
      مردانگی یعنی این و حاضرم در برابر چنین مردانی سجده کنم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند نکته در ارتباط با نظر این خانم محترم:
        اول؛ این که شما با خواندن چند سطر از نظر افراد (که آنهم در پاسخ به نظر شما بود)، چنین به لایه های درونی و شخصیتی آنها پی می برید، طوری که آنها را افراط گرا، جانبداری از متجاوزان به عنف، فاقد مردانگی، غیره می خونید جای تعجب و البته فکر داره. در صورتی که بنده تنها به شما لقب جنسیت پرست دادم. آن هم نه با خواندن یک نظر. بلکه به این دلیل که قلم زدن و نظرات شما در بیشتر بحث هایی که حتی کمی رنگ و بوی جنسیتی داره همیشه پرنگ و مغرضانه بوده و قطعا هم ادامه داره. و جالبه بدونید این موضوع همون دلیلی هست که به شما اجازه حق طلاق، حق قضاوت و خیلی چیزای دیگه رو نمیده. چون با همین سطحی نگری، آبرو، زندگی، حق و حتی جان افراد به خطر خواهد افتاد.
        دوم، یاد آور میشم که هر شخص برای خود شخصیت، اعتقاد و دنیای مستقل و متفاوتی داره. بنده خبرهای زیادی در مورد جنایات، خیانت ها و هرزگی زنان امروزی در این جا مطالعه کردم. ولی هیچ وقت به خودم اجازه ندادم بگم بیشتر زنان یا تمامی زنان این شخصیت را دارند. بدون شک به ازای هر مرد هرزه ای، زن هرزه ای هم هست. این که کدامشان بیشتر است مطلع نیستم. مگر این که از اطلاعات شما استفاده کنم که از منبع موثق هست. برای اطلاع شما عرض می کنم که همانطوری که جنابعالی با شنیدن این چنین خبرهایی آزرده می شوید، هستند از همان مردانی که ناراحت و شاید ساعت ها ساکت و بی حرکت می شوند. متاسفانه جامعه امروزی ما به مردم القا کرده که مردان، موجوداتی بی احساس، بی عاطفه و تنها به فکر دفع هوس خود هستند. در صورتی که این طور نیست.
        در آخر بگم که آنقدر که شما انتظار دارید تا مرد نجیب وجود داشته باشه، آقایان هم انتظار دارند زنانی نجیب وجود داشته باشه. مشکلی نیست که از منظر شما، بیشتر آقایان خصوصتیات حیوانی دارند. اما خودتان زمانی که در خیابان و شهر در تردد هستید و برخوردها و رفتار و پوشش زنان مختلف را میبینید، چه تعداد از آنها خصوصیات مادر مهربان و فداکار، عاقل و مومن را دارند. به همان اندازه که در تربیت پسرهایمان نقص داریم، در تربیت دخترانمان نیز نقصان هست. پس با غرض نظر ندیم. ضمنا به مخاطبان توصیه می کنم همیشه نظرات مخالف و موافق در مورد یک مطلب را بخوانند. نه این که تنها به نظراتی بسنده کنند که در راستا با تفکراتشان هست. در امان خدا.

    • بدون نام

      ببینم اصلا نمیخاین بگین این دختر بی صاحاب بوده ؟ نه نمیگین ؟ یعنی یک دختر در سن اون که به نت دسترسی داشته ومدام در اخبار بوده و میدونسته بیکاری هست ومیدونسته هنرپیشه نیست ایا میشه گفت امداد غیبی کمکش کرده با بلیط هواپیما بهش بگن بفرما فیلم بتزی کن ؟ چرا میخاین صورت مسله رو عوض کنید بابا بیایین بگین اره این دختر صاحاب نداشته وگرنه این شرایط بوجود نمی اند اینو بگین چهرتا دختر یاد بگیرن برا اینده چکنن گول نخورن صیاد همیشه هست

    • مهتاب

      میلیونها لایک رها جون .
      در پناه خدا همیشه سربلند باشی عزیزم .

    • راز

      من بار ها اینو گفتم و بازم میگم تا زمانی که کسانی وجود دارن که همیشه طرف داری از این نامردهای بی وجدان می کنن تا زمانی که جای ظالم و مظلوم عوض میشه و مردم تو سر مظلوم میزنن این اتفاقات خواهد افتاد اصلا فکر نکنید که شما جدای از دیگران هستید خدا نکنه ولی ممکنه هر کدوم و هر کسی تو جامعه شکار بعدی این آدمهای کثیف بی وجدان باشن
      عجب مردمانی داریم گرگ ها رو تحسین می کنیم به بره میگیم غلط کردی خودتو به خوردن دادی

    • دراكولا تا به تا

      كاش يه كم از كشور هاي اروپايي و امريكايي ياد ميگرفتيد كه چه قدر با قربانيان تجاوز همدردي ميشه و چه قدر بهشون كمك ميكنند، چه قدر روانشناس و روان درمان به اين افراد كمك ميكنند. اما اينجا دختر بايد خودكشي كنه تا بگه غلط كردم، اشتباه كردم تا همه يه كم اون حس همدرديشون گل كنه. چي شد كه انقدر سنگدل شديد كه جاي قرباني رو با متهم عوض كرديد اخه؟ چي شد كه مسائل رو انقدر زنونه و مردونه كرديد؟ چرا همش دنبال مقصر كردن قرباني هستيد اخه؟ خدا رحمتش كنه، مرد و راحت شد از دست سنگدلي شما

    • آریا

      این نظرات حقیقتا آدمو متاثر می کنه
      این بیشرف لیاقت زنده موندن نداره من نمیدونم اینطور آدما کس و کار ندارن اینا از سگ هم پست تر هستن آبروی هر چه مرده بردن مرد کسیه که بخاطر ناموسش سر میده نه این بی ناموس ها دزد ناموس دیگران هستن اینارو باید زنده زنده آتیش بزنن تا دیگه مرد بودن رو با حیوان بودن قاطی نکنن اونی که اختیار خودش رو نداره مرد نیست حیوانه

    • بدون نام

      وقتی میری تو کار مدلینگ و بازی تو کلیپ خواننده زیرزمینی نباید توقع داشته باشی با ادمای چشم و دلپاک برخورد داشته باشی . همه جای دنیا همینه. احتمالا جریان فساد جنسی در اکادمی های فوتبال انگلیس را شنیدید یا حتی همین ایران خودمون یکی دو ماه گذشته بحث فساد جنسی مطرح بود اونم جاهایی که هیچکسی باور نمیکنه کلاس فوتبال یا کلاس دینی! اون وقت تو کار مدلینگ و بازی برای خواننده زیرزمینی میخوای این خبرا نباشه؟
      بیشتر مصیبتا از بی فکریه

    • امیربوشهر

      جنوبی ها صاف وصادقن بخاطرهمی زودباورمیکنن وزودگول میخورن خیال میکنن همه آدم هامثل خودشو ن خوبن

    • امیربوشهر

      جنوبی هاصاف وصادقن بخاطرهمی زودباورمیکنن

    • بدون نام

      حالااین دختربدبخت یه اشتباهی کرد ولی نمیدونست چی درانتظارشه لعنت به این پسروامثالش خداازش نگذره عاقبت یه دخترمعصوم وپاکدامن تباهی ومرگ شد

    • امیربوشهر

      لطفانظرمن هم بذارید؟جنوبی هاصاف وصادقن بخاطرهمی زودباورن خیال میکنن همه مثل خودش هستن

    • بدون نام

      بدون نام ۱۹/۵۷باشه مایچی میگیم دخترایادبگیرن شمام یچی بگیدپسرایادبگیرن بوگو

    • ناصرخان

      بازهم پدر مادر شما متهمید اگرنبوداین همه سهل انگاری واعطای آزادی بی حدوحساب وافراط وتفریط درمحبت وخشم ودرنهایت بله قربان گوی شدن تدریجی والدین چنین نمیشد وباز اگرخارج ازخانه گرگ نمیبودگلوی هیچ گوسفندی مظلومانه دریده نمیشد

    • بدون نام

      بوشهر عزیز خواهر مادر خودت هم بود همین حرف میزدین پس غیرت مردانگیتون کجاست همه اینا باعثش بی معسولیتی پدر مادرش هستن چطوری ی دختر جوان به امان خدا میفرستن پیش یک عده ادمای گرگ سفت بی غیرت

    • بدون نام

      کاسه های داغ تر از اتیش کسی منکر ان نیست که به این دختر تجاوز شده وباعث فوت ما میگیم مثل اون صیاد ماهی که در بالا شرح داده شد در همه جا پلیدی در انتظاره وباید بدونیم حتی من وشما استغفرالله معصوم نیستیم خلاف وگناه داریم ما میگیم بچه هامون بخصوص دختر را از پلیدی های اشکار وپنهان باخبر وانها را درمقابل این حرکت های دایمی سر راهشون واکسینه کنیم اره فقط همین انها راا از بچگی بسازیم تا بجای در سر داشتن سراب با واقعیات زندگی اشنا شون تا اینطور بقول بوشهر گول نخورن که بفما بابلیط هواپیما در مملکت بیکار برات سفره گسترده ما این میگیم پروفسور های گفتگو بازم بیایین چپش کنید با چند کلام اخر خانم که گفتی پسر مامانی داری یعنی سنت 30 ساله یا اون یکی دختر 11 ساله که همسن توه یا اون یکی پدر دوبچه کوچلو شماها هنوز پیرهن هشتاد ساله مرا بتن نکردید تا بفهمید تربیت بخصوص دختر ناموس خونه یعنی چه فقط حرف بزنید همین این دختر بی صاحب بوده ولاغیر درضمن فرش بهشتی برا اون جانی مهیا نسیت بحرحال دست قانون جواب میده اما چرا به اینجا رسید اینوبگین

    • مهدی ازگرگان

      خدالعنت کند پدر ومادرایی مثل پدر ومادر این دخترخانم که وقتی میبینند دخترشان ازشهری دیگه تنهایی میادتهران باهاش یکی رونمیفرستندکه این دخترجوان توی تهران کجا میره بااین اوضاع واحوال جامعه

    • بدون نام

      داد سخن دادین همدردی کنیم همدردی با کی باچی ؟ با دختری که فنا شد در اثر بی صاحبی وکوته فکری ؟ گول نخورده یادش ندادن گول نخوره ویادش دادن بفما این گوشی برو با هر مرد ونامرد ( لاس بزن ) بابا بس کنید این خانم در گوشی بدنبال چی بوده ؟ سالهاست بهداشت میگه تاتو ابرو وبدن ضرر داره غیر بهداشتی اما در همین خبرها خواندیم برای نقش روی پوست حتی تا دو ملیون وپانصد تومان پول میدن که این کثافت کاری رو انجام بدن توخیابون حالت بهم میخوره خانمه ابروهاشو چکار کرده ؟ یا ان لباسهای اصلا نگم بهتره بابا ما مسلمانیم خجالت داره دختر وزنمون در این زاویه ها باشن چرا می پیچونید قضیه را ؟ مملکتی که برا 45 تومن یارانه اینقدر حرف داره چطور بلیط هواپیما میدن بیای سرکار ؟ ,بازم بگید ؟

    • بدون نام

      ،دادگاه باید برخورد شدید کنه

    • سید

      هردم ازین باغ بی میرسد

    • بدون نام

      اینکه نظر بنده را تایید نکردید مشکلی نیست. ما دلمون بزرگتر از این حرفاست. ولی دیگه نه به برترین ها میام. نه خبراشو هیچوقت میخونم. قول میدم. شما را با تمام تهمت ها و توهین ها به خدا واگذار میکنم.

    • نظر

      اینم نتیجه بلند پروازی.
      قابل توجه اونایی که در خبر حادثه تجاوز به دختر ۱۴ ساله میگفتن بچه بوده نمیدونسته مقصر اون پسرا هستن.حالا چی این دختره هم بچه بوده عایا؟۲۶ سال سن کمی هستش؟ کم عقلی تااین حد!

    • بدون نام

      قاضی کم لفتش بده تا طرف وصیغه میلیاردی نیاورده!!

    • راز

      جناب امیرخان از بوشهر حق با شماست برادر ولی در جامعه ما صاف و صادق بودن جرمه باید حتما گرگ باشی تا برات دست بزنن ما مردمان ظالم پرست مظلوم کش هستیم اینو تو تمام این کامنت ها فهمیدم که تو این جامعه اگه گرگ نباشی کلاه گشادی سرت رفته صاف و صادق بودن متاسفانه صفت بدی هست تو جامعه ما کم کمش اینه که انگ بی حیایی بهت می زنن و درخور هر عقوبتی میدوننت

    • مهتاب

      حق باشماست آقا امیر .
      اینجا هر کی صاف و صادق باشه متهمه .
      حق با اونیه که گرگ باشه . چون صداقت برای بعضی از بین رفته و معنا نداره .
      اگه صادق باشی میشی نادان وابلهه و اگه گرگ باشی دانا و همه چی تمام و حق به جانب توست .
      بخدا در طرز تفکر بعضی موندم ، اینکه میگن چرا دختر تنها رفته و کسی باهاش نبوده .
      فرض کنید یه دختر پدر مادر نداره ، یا اینکه وضعیتشون جوریه که قادر به همراهی اون نباشن ، چنین دختری وقتی کسی رو نداره ک اسکورتش کنه باید بعضی به خودشون اجازه ی تعرض به اونو بدن ؟
      کمی به حرفهاتون فکر کنید آخه .
      اون دختر بیچاره اگه این حرفها دنبالش نبود خودکشی نمیکرد .
      حالا به فرض اشتباه کرده اطمینان کرده ولی آیا حقش این بوده ؟
      بدتر از اونم حقی که بعضی به پسره دادن .

    • بدون نام

      بسیار عالی گفتین درسته باید گرگ بود البته کلمه کمی درشته اما در معنی بله چه اشگالی داره ادم فهمیده باشه و کله اش کارکنه وساده نباشه صداقت برا چی برا کی دختر با جسمش وزیباییش در مقابل مردها یعنی گالن بنزین حالا صداقت کجای اونه صداقت یعنی چی خانم پاشده الا گارسون کرده برم فیلم بازی کنم که بازی کرد با بی فکری بزر گتر هاش و بقول شما سادگیش شد ( هلو بیا برو تو گلو ) حالا تروخدا خانم مهتاب اون دختر یازده سالتو همین طوری ول میکنی بره فیلم بازی کنه ؟؟ مسلما خیر چون تو همین اخبار ونظر ها ابدیده شدی وبچتو رها نخاهی کرد ما هم همینو میگیم همه چی رو که نمیشه گذاشت تو حلقوم اشخاص باید همان کلمه گرگ بود تا صید نشوی جماعت دختر مال منو شما نیست ناموس اجتماعه باید در خفا باشه تا از دست نامحرم در امان وبپاکی بزرگ وسپرده شود بصاحبش از قدیم گفتن شل بدی میخوری پس سفت بودن ارکان تربیت ادمهاست

    • طناز

      دوستان اینجا چند تابوشهری داریم

    • مهتاب

      پسر خوزستانی از لطفتون تشکر میکنم .
      بنده نیز با فرمایش شما کاملا موافقم .
      کاملا به حق فرمودید .
      در پناه خدا باشید .

    • مهتاب

      بدون نام 6:51
      پدر بزرگ بابک یا بقول خودتون پیرمرد هفتاد ساله!!!!
      ما به تربیت فرزندانمون کاملا آگاهیم و خود نیز ماحصل یک تربیت درست هستیم که این کارها رو نکوهش میکنیم و به همین دلیل زندگی موفق داریم
      ولی شما چی ؟
      خیلی عذر میخوام اینگونه صحبت میکنم ، شما که بقول خودتون چهار مرتبه ازدواج کردید وباز از زندگی و عدم سازش نالانید .
      بهتر نیست بخاطر زندگی خودتون که انشاءالله تا صدو بیست سال دیگه تداوم داشته باشه در نوع تفکرتون تجدید نظر داشته باشید و از این جهت از دیگران ایراد نگیرد .
      آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است .
      شرمنده پدر بزرگ جان .
      در نهایت ادب و احترام . در سایه سار حق موفق و تندرست باشید .
      برتری لطفا جهت جلوگیری از سؤ تفاهم کامل درج شود .
      شما نیز در پناه حق باشید همراه گرامی .

    • مرد

      متأسفم که تو نظرات اکثریت، اعتماد کردن و سادگی دختر را سرزنش میکنند... در صورتی که با اینکار اعتماد کردن رو زیر سوال ميبرن. ( یعنی خود مردم با این طرز تفکر خواستار اعتماد کردن در جامعه نیستند!!!) اون دختر اعتماد کرد و یک نامرد با خیانت و نقش بازی کردن ، به دختر بیچاره هتک حرمت کرد.. واقعا به نظر شما کدامیک کار بدی کردند... کسی که بنا را بر اعتماد گذارد و با امید فردای بهتر پا به تهران گذاشت یا کسی که اعتماد و جوانمردی را از ریشه و بن نابود کرد؟ با امید قضاوت فرا جنسیتی برای این مردم جنسیت زده!

    • یاس

      من بوشهری هستم خانم طناز

    • مرد

      متأسفم که تو نظرات اکثریت، اعتماد کردن و سادگی دختر را سرزنش میکنند... در صورتی که با اینکار اعتماد کردن رو زیر سوال ميبرن. ( یعنی خود مردم با این طرز تفکر خواستار اعتماد کردن در جامعه نیستند!!!) اون دختر اعتماد کرد و یک نامرد با خیانت و نقش بازی کردن ، به دختر بیچاره هتک حرمت کرد.. واقعا به نظر شما کدامیک کار بدی کردند... کسی که بنا را بر اعتماد گذارد و با امید فردای بهتر پا به تهران گذاشت یا کسی که اعتماد و جوانمردی را از ریشه و بن نابود کرد؟ با امید قضاوت فرا جنسیتی برای این مردم جنسیت زده!

    • مهتاب

      بدون نام عزیز 13:58
      والله دیگه نمیدونم چطوری بگم .
      اگه من از کار اون پسر ایراد میگیرم معنیش این نیست که میگم زن میتونه بی بند و بار باشه .
      ولی باز حرف سرکار رو تایید نمیکنم که همه باید گرگ باشیم .
      من میگم همه انسان باشیم . با وجود آدم بودنمون انسانیت صفت بهتری برای ماست گرگ صفتی مناسب انسان نیست موجود خودشو رو میطلبه .
      گفتم اگه اون پسر انسانیت داشت اصلا بفکر گول زدن و ترغیب دختر جهت کار اقدام نمیکرد .
      خلاصه ٔ کلام بنده این بود .
      بی بند و باری و سست ایمانی رو به هیچ عنوان نمیپذیرم نه برای زن نه برای مرد .
      چون وجود هر کدوم از اونا باعث تخریب غیر میشه .
      تو رو خدا بیایید بجای اینکه گرگ و وحشی بودن رو در جامعه نهادینه کنیم از انسان و انسانیت بگیم در غیر اینصورت فرق ما با دیگر موجودات چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      وصد البته منظور شما رو در جهت حفظ دختر درک میکنم در نهایت ادب و احترام از شما هموطن گرامی بابت خواندن نظر بنده تشکر میکنم .
      در پناه خدا سربلند باشید .

    • بدون نام

      خانم مهتاب قبلا دوستان بشما تذکر داده اند دست از تفتیش بردار ودنبال اینکه خیلی زبلی نباش من هشتاد سالمه واسمم بابک نیست شما به اسم مردم چکار داری من اگر شمارا تاید کردم فقط تاید کلمه گرگ شدن وهمین دنبال مفتش بلزی نباش اسم کسی راهم نیتر خانم محترم شوهر دار فقط نظر وبس خسته کردی مردمو فقط نظر وبس شد تمام همه نظر دهنده ها بشما تذکر دادن بادم یکبار میگن فقط نظر بس بشما مربوط نیت کی چیه فقط نظر بس اگر ما میخاستیم اسم بگیم نمی گفتیم بدون نام خانم مفتش

    • ahmad

      از برترین های عزیز معذرت میخام برای اینکه به اشتباه گفتم نظرمو تایید نکرد. همینطور از کامنت طولانی ام در پاسخ به یکی از مخاطبان که شاید نوشته کمی تند بنده، ایشان و بقیه عزیزان را رنجانده باشد و هم این که نوشته ها بوی جنسیتی گرفته عذر میخام. بدون شک هر دو جنس مخلوق خدا دارای ارزش ویژه خودشان هستند و این گونه رفتارهای غیر انسانی، موجب شرمساری همه مردم به خصوص مردان جامعه می شود. و فراموش نکنیم " هر کس به سنگینی یک ذره ناچیز عمل خوب یا بدی کرد نتیجه آن را خواهد دید". تقدیم گل و مهربانی به تمام هموطنان عزیزم.

    • بدون نام

      اقای مرد 16.28 دادا خواب دیدی خیر باشه ما میگیم اصلا چه معنی داره دختری بدون شناخت از هویت دیگران پاشه بیا تهران شما میگی اله بله ببینم ایا خواهر خودتم اجازه میدی بان جانی اعتماد کنه پاشه بیاد تهران همین الان همگی برین اطلاعیه پلیس فتا را در مورد سایت های همسر یابی بخونید که مصرا میگه دختر ها وخانمها گول میخورن بخونید بعد بیایین نظر بدین دختر مال من وشما نیست دختر ناموس جامعه هست وباید در خفا تربیت شده بموقعش تحویل صاحابش شود همین وبس

    • بدون نام

      خانم مهتاب اگر شما یک زنگی موفق داشتی صبح تا شب اینجا نبودی

    • رها

      لایک به وجودت مهتاب جون
      عزیزدلی
      نظراتت همیشه خوب و کارسازه
      یاحق

    • بدون نام

      واقعا دختره چوب نفهمی خودش خورد ولی پسره هم چوب نامردیش میخوره

    • بدون نام

      درسته که بعضی آدما خیلی ساده هستند منم خودم خیلی ساده هستم و این پسرهای کثیف سواستفاده میکنن که نباید بکنند خوب بعضیها خیلی ساده هستن مثل من این پسر زود باید اعدام بشه همچنین هم دستهاش که صدرصد همدست داره این کثافت...

    • بدون نام

      تشکر میکنم از نیرو انتظامیه زحمت کش کل کشور

    • بدون نام

      مهتاب خانم لطفا ديكه نظر نده چون براهمه ثابت شده كه توبامردها خصومت داري اما علت رانمي گي لااقل بگو تامتقاعدشويم .ابكي نظرنده چراگوش شنوانداري.تروخداعاقل باش.انگيزه ات چي؟؟؟؟؟؟!!!!!

    • ميترا

      این همه اش از بیکاری. در جامعه. که دختر. وپسر تو فکر غلط. هستند




      این همه اش از بیکاری در جامعه. که دختر و پسر تو فکر های غلط ه

    • بدون نام

      خواهش مي كنم ديگه به مردم توهين نكن مهتاب خانم شما فقط نظربده چرالجاجت ميكني ازخدابترس بقول خودت پنجاه سالته لطفاكمي احتياط كن.ممنونم

    • بدون نام

      من که از سادگی این دختر ، الان هاج و واج موندم. این نسل جدید اینقدر هالوئه؟؟؟ آقا چقدر بگن این اینترنت فضای مجازی است. یعنی کسی نمیدونه یعنی چی؟
      من پروفسور جراح مغز و اعصاب هستم. ضمن اینکه ریس بیمارستان فوق تخصصی ... در آمریکا هستم . استاد تمام وقت دانشگاه .... هستم و .......
      خانم جان هر کی هر چی میگه باور نکنین.
      ترا بخدا اینقدر ساده لوح نباشین.
      یکاره از شهرستان اوومده و بردنش تو اپارتمان و ....
      ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • بدون نام

      سلام مهتاب خانم چرا کینه توزی می کنی.نفرت ازمردان چراداری لجوج وعقده ای نباش کمترروده درازی...

    • بانو

      مهتاب خانم شما زیادی بحث میکنید و باعث رنجش بقیه شدید.فقط یک نظر کوتاه بدید و رد بشید از موضوع اصلا چیکار دارید با مردم بحث میکنید؟ البته معذرت میخوام فقط خواستم بگم کاری نکنید که دیگران بهتون بی احترامی کنن.شرمنده

    • مرد

      جناب بدون نام که خودتو هشتاد ساله معرفی میکنی... از شما با این سن و سال و این طرز تفکر بسیار متحیرم! ... هلو بیا تو گلو یعنی چی؟ اولا طرز بیان شما در مورد متوفی بسیار بی ادبانه و توهین آمیزه. شما که قدیمی تر هستید باید احترام درگذشتگان را بیشتر بجا بياورديد تا امثال ما. در ثانی، یعنی مردان این سرزمین از دید شما اینقدر حقیر شدن که با دیدن زنها دچار اختلال عقلی شده و دیگر با هیچ افساري نیروی حیوانی شان مهار نخواهد شد؟ اگر خودتان اینگونه ای به مردان ( نه هوسرانان)دیگر اینچنین بی حرمتی نفرمایید لطفا.

    • بدون نام

      الله اکبر الله اکبر پسره از خدا بی خبر

    • بدون نام

      مهتاب کی گفته ۵۰سالشه!!!!!ونظرات همه واسه خودشون محترمن دوستان عزیز اینجامیدان جنگ نیست

    • بدون نام

      دوستان همه زنان ودختران روناموس خودتون بدونین وبه چشم خواهروبرادربه آنهانگاه کنید نه باچشم ناپاک

    • ریحانه

      چقدر شماها گیرید! يکي يه نظر داده شما بدتريد که هي مهتاب مهتاب میکنید! ... آقای مرد حرفاتون تنها نظر درست تو این نظرها بود.

    • مرد

      یوزی بدون نام ، از دادا و دودوهت معلومه از چه قماشی هستی. درجوابت میگم به خواهرم اجازه میدم به جای دیگه بره ولی به افکار امثال تو اجازه نمیدم زمینه بي اعتمادی رو تو جامعه پرورش بدی. در ضمن دختراي این مملکت کالا نیستن که دست صاحبش بدن. افکارت متحجرانه و زن ستیزه.اینجاست که به قول يوزر بنام مهتاب باید ببینی چرا هیچ زنی نتونست باهات زندگی کنه به قول سهراب چشمها را باید شست جور دیگر باید دید منم به شما میگم نگاه از بالا به پايينتو از روی زنها عوض کن.و اول نگاه انسانی داشته باش

    • بدون نام

      اقای مرد ببخشید وقتی نمیگیری کلماتو ودرست نمیفهمی گناه من چیه گفتم اگر اون دختر با ان فهم وسادگی پاشد با ان بلیط دراختیار گذاشته امد تهران در کنار جرم وجنایت مسلما کلمه ( هلو بیا برو گلو برای ان جانی نامرد تدایی واتلاق شده که شد این دختر مثل هلو رفت نزد ان جانی پست ) بمن خورده نگیر در مثل مناقشه نیست درست بخان

    • مهتاب

      خطاب به کاربر بانو
      عزیزم من با کسی بحثی ندارم . نظرمو میدم ولی این دیگرانن که هی در مورد نظرم منو مخاطب قرار میدن .
      بعدم که جواب بدی صدتا توهین میکنن یا هی از جانبم کامنت میذارن .
      در هر صورت از لطف شما ممنونم عزیزم .
      در پناه خدا همیشه و در همه حال موفق باشی .

    • محمد امین منتظری

      بیچاره دختره

    • بانو

      تشكرمهتاب خانم يه سوال اگه فضولي نباشه راست سن شماپنجاه ساله.لطفاجواب بدهيد

    • مرد

      یوزی بدون نام ، از دادا و دودوهت معلومه از چه قماشی هستی. درجوابت میگم به خواهرم اجازه میدم به جای دیگه بره ولی به افکار امثال تو اجازه نمیدم زمینه بي اعتمادی رو تو جامعه پرورش بدی. در ضمن دختراي این مملکت کالا نیستن که دست صاحبش بدن. افکارت متحجرانه و زن ستیزه.اینجاست که به قول يوزر بنام مهتاب باید ببینی چرا هیچ زنی نتونست باهات زندگی کنه به قول سهراب چشمها را باید شست جور دیگر باید دید منم به شما میگم نگاه از بالا به پايينتو از روی زنها عوض کن.و اول نگاه انسانی داشته باش

    • نادر

      تجاوز به عنف و قتل غیر مستقیم حکمش مشخصه

    • بدون نام

      خانم مهتاب بسیار منطقی ودرست نظر میدن بی نام هایی که با ایشان مخالف هستند که صد صد یک نفرند و بار ها همون یک نظر را به طرق مختلف گفتند متوجه باشند که همه نظر اونها رو ندارن بی نام تکراری اگه تحمل حرف حق رو نداری مشکل از خودت هست تو نظرات این خانم رو نخون

    • راز

      از خانم مهتاب جناب مرد (که واقعا نام مرد برازنده شون هست ) آقای امیر و جناب بوشهر به خاطر نظرات خوبشون تشکر می کنم
      و واقعا باقی نظرات جای تعجب داره زندانی کردن زن و دختر به دلیل این که از آسیب مرد در امان باشه یعنی انسانیت ؟
      این هایی که این حرف ها رو میزنن واقعا مرد رو در این حد حیوان صفت میدونن که باید دختر ها و زن ها رو ازشون قایم کرد تا حس درنده بودنشون کنترل بشه واقعا شما فکر می کنن مرد همینه و لاغیر؟ اگه این طوره بله منم موافق هستم یک دختر و یک خانم نباید در جامعه آزاد باشه چون هر لحظه ممکنه مورد حمله قرار بگیره

    • بدون نام

      خانم بانو این چه سوالی هست که می کنید چرا فکر می کنین بالا بودن سن یه عیب هست جدیدا اینجا مد شده که بخوان با بالا گفتن سن مثلا خانم ها رو تحقیر یا تحریک کنن که واقعا این خیلی مسخره اس چه فرقی می کنه سن هر کدوم از ما چقدر باشه بالا یا پایین مهم نظرات اشخاص هست و میزان روشنفکری اجتماعی و تحجر افراد خانم محترم تو فضای مجازی ما ها نه زن هستیم نه مرد نه پیر نه جوان فقط همونی هستیم که میگیم و دیگران میشنون و باید فقط به همین بسنده کنیم بدون اعتماد بدون کنجکاوی

    • بدون نام

      بی عقل

    • هستي

      مهتاب جون اون بدون نام مرد بارها بااسم خودمون جا زده مرديكه رواني ومي خواهد سن مارابفهمد خير نديده ..

    • بدون نام

      كاربر مهتاب خانم ازنظرات شما ممنوم خواهر گلم اين بدون نام يامانو بانو وبه حتي به اسم خود شما وديگران مي ايد بدان اقا ومي خواهد سن وسال كاربرا بفهمد اين خودش بيكاروبي خانواده است

    • مهتاب

      كاربر بدون نام همين طورمعلوم شما ادم عصبي وتند خو هستين من براي شمانظر نميدم بارها بااسمهاي مختلف نظروتوهين كردي فقط مي گويم خدا به داد خانوادت برسه بايك همچنين ادم

    • بدون نام

      بی پدر ومادر

    • ماریا

      بخداقسم الان ک دارم مينويسم اشکام سرازير شدن،بدجوري حالم خراب شد خدايا بخودت قسمت ميدم،کاري ک بااين دختر مظلوم کرده جلوي چشمش سرخواهرومادرش بيارن،سزاي اين حيوون نجس فقط مرگه،فقط مرگ

    • بدون نام

      من یه دختره چادریم وارایشم نمیکنم ولی شده توتاکسی یاخیابون خلوت مزاحمم شدن منم قبلا فک میکردم یه زن اگه حجابشورعایت کنه درامانه ولی الان متوجه شدم اینطورنیس واقعا واسه مردایه کشورم متاسفم اون اقایونی که پست میزارن ومقصرو دخترمیدونن بیشتر ماروازهمجنساشون میترسونن اگه یه مرد خودشوقانع میکنه که به هم جنسش واسه کاره حیوانیش حتی یه ذره حق بده این یعنی توشرایطی دیگه به خودشم همچین حقی میده.حتی اگه یه دختر برهنم بیاد بیرون بازم نباید بهش تجاکز شه چه برسه که حقم بدین بهش

    • میلاد

      هوس باز عوضی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج