۴۴۷۰۸۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

تمام گزینه‌های استقلال؛ از ماگات تا کلینزمن

با اینکه هیات مدیره استقلال از علی منصوریان حمایت و شایعات درباره برکناری این مربی بعد از حذف از جام حذفی را رد کرده‌اند اما انگار پشت‌پرده اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است.

وطن امروز: با اینکه هیات مدیره استقلال از علی منصوریان حمایت و شایعات درباره برکناری این مربی بعد از حذف از جام حذفی را رد کرده‌اند اما انگار پشت‌پرده اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است. طبق شایعات مربیانی نظیر اسکوچیچ، کرانچار و ماگات گزینه‌هایی هستند که گویا مذاکراتی با آنها از طرف استقلال صورت گرفته است.

رادنیوز جزئیات بیشتر این ماجرا را رسانه‌ای کرد و نوشت: منصوریان هنوز هم شانس ماندن در استقلال را دارد و قرار است دوشنبه در جلسه هیات مدیره درباره ماندن او بحث شود. افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه معتقد است باید به منصوریان حداقل تا بازی مقابل السد زمان داد اما برخی اعضای هیات مدیره می‌گویند اگر تیم می‌خواهد از سد السد بگذرد، همین حالا باید به یک سرمربی بهتر اعتماد کند. البته همه چیز به بازی با سپاهان بستگی دارد ولی رایزنی با برخی مربیان خارجی آغاز شده است. ماگت که نامش در رسانه‌ها مطرح شده فقط یکی از 7 گزینه استقلال است. این گزینه‌ها 8 نفر بودند که نام دراگان اسکوچیچ از سوی وزارت ورزش از لیست خارج شد و حالا جیووانی می ‌ایتالیایی، یورگن کلینزمن، فیلیکس ماگات، یک مربی اتریشی، زدنیک زمان، یک مربی ایتالیایی سرشناس و یک مربی برزیلی ارزان‌قیمت که قبلا در ژاپن مربیگری کرده است، مدنظر مدیران استقلال قرار دارند. قرار است اعضای هیات مدیره استقلال در صورتی که به این جمع‌بندی برسند که منصوریان برود، درباره جانشین منصوریان تصمیم‌گیری کنند. در حال حاضر با توجه به این نکته که ماگات در چین فعالیت می‌کند، شانس یک مربی ایتالیایی و همان گزینه برزیلی از ماگات بیشتر است. یک واسطه وعده داده اگر استقلالی‌ها واقعا خیال استفاده از ماگات را داشته باشند، او را به تهران می‌آورد. یکی از مدیران ارشد استقلال به واسطه‌ای که مربی برزیلی معرفی کرده بود، گفت یکی مثل کلینزمن را می‌خواهیم و این شخص هم رزومه و قیمت کلینزمن و یک مربی ایتالیایی سرشناس را که چند ماه قبل گزینه هدایت یک تیم ملی آسیایی بود به استقلال معرفی کرد. اگر رویکرد استقلال کم هزینه کردن باشد، شانس مربی برزیلی که در ژاپن کار کرده بیشتر است اما اگر واقعا اسپانسر هزینه مربی را بپردازد، سرمربی بعدی استقلال یا ایتالیایی خواهد بود یا ماگات!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علب

      خدا ما رو از دست بدخواهان استقلال رها بفرما

    • ایل من قشقایی

      ماتازه داریم با منصوریان قمپوز درکن کیف میکنیم اخراجش نکنید سرگرمی خوبیه .حداقل بعد از رفتن تیم به جایگاه واقعی اش(دسته ۳) خدا را چه دیدین شاید قهرمانی میاورد

    • ازچنارشاهیجان

      هم بقول غضنفرعلیجانی خداده بسه

    • ایرج

      اونا بیان چیکار کنن؟؟؟؟؟منصوریان تیمو بساه خودشم میدونه چیکار کنه یالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج