اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۸۹۷۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

پشت‌ پرده‌ فیلم دست‌ فروشیِ یک مادر شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران پس از انتشار فیلمی از یک مادر شهید دست‌فروش، توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران پس از انتشار فیلمی از یک مادر شهید دست‌فروش، توضیحاتی را ارائه کرد.

«نادر نصیری» در رابطه با انتشار فیلمی از یک مادر شهید که دست‌فروشی می‌کند توضیح داد: پیش از آنکه به بیان مسئله بپردازم، باید توضیح بدهم که هر آنچه مجموعه بنیاد شهید به جامعه ایثارگران عرضه می‌کند، چه در راستای ارتقاء خدمات مادی و چه معنوی حق آنهاست و ایثارگران همواره مُحق دریافت بهترین خدمات هستند. این ارائه خدمت یک وظیفه ذاتی و اصلی برای ما به عنوان مجموعه‌ای از نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که همواره نسبت به خدمات‌رسانی به این عزیزان نهایت تلاش‌مان را بکنیم.

وی افزود:یکی از سایت‌ها با مادر شهید دست‌فروش در شهرری مصاحبه کرده که به نظر می‌رسد این مصاحبه با اهداف خاصی انجام و منتشر شده است، چون اساسا آنچه در فیلم بیان می‌شود با واقعیت شرایط زندگی آن مادرِ عزیز منطبق نیست و اساسا حقیقت ندارد و سایت مورد نظر اقدام به فرافکنی و سیاه‌نمایی کرده است.

نصیری توضیح داد: در این زمینه یکی از محدودیت‌هایی که بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد، این است که بنا به دلایل اخلاقی و در نظر گرفتن شرایط رازپوشی در راستای حفظ کرامت و شأن خانواده‌های ایثارگر، نمی‌توانیم حقایق زندگی‌شان را بازگو کنیم. اما در این زمینه باید توضیحاتی بدهم؛ چراکه این مادر شهید یک واحد مسکونی شخصی ۷۲ متری در شهرری دارد و یک واحد مسکونی ۹۰ متری دیگر نیز توسط تعاونی مسکن ارتش در پاکدشت برای ایشان آماده شده که گویا اختلافاتی وجود دارد و بنیاد شهید در تلاش است که این موضوع حل شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این، همین مادر بازنشسته است و مستمری دریافت می‌کند؛ علاوه بر این مستمری، حقوقی نیز از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به او پرداخت می‌شود که مجموعه این دو دریافتی‌ها برای یک مادر کفایت می‌کند. البته این مادر شهید و فرزندش پس از دیداری که ما با آنها داشتیم، بیان کردند که از سوی فردی که فیلم را از آنها تهیه کرده‌ فریب خورده‌اند و از انتشار آن اظهار تأسف و پشیمانی کرده‌اند.

نصیری یادآور شد: این مادر شهید هزینه‌های درمانی نیز دریافت می‌کند و در قالب دو سیستم بیمه‌ای یعنی بیمه پایه و همگانی و مکمل بدون محدودیت تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقد درآمد داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا من هرچی خونواده شهید دیدم ازما پولدارتره.که هیچ ثروتمنده.بابای منم جبهه بود فقط شهید نشد.امتیاز دانشگاه پول مقرری و ...دیگه نمیدونم چی بگم

      • حسین

        هرکس در این دنیا دیگران را قضاوت کند خداوند در دنیا و آخرت او را قضاوت خواهد کرد ..........

    • بدون نام

      عجب دور و زمونه ی شده ...

    • بدون نام

      سلام من خودم از خانواده شهید هستم بنیا شهید شده امور خیریه واس خود کارمند های اداره برای خانوادها هیچ فعالیتی انجام نمیشه

    • علیرضا

      خدمت به این خانواده ها ارزش زیادی داره .امیدوارم که خدا از همه خدمت گذاران خانواده های معزز شهدا راضی باشد.

    • بدون نام

      ان شخصی که ازاین مادر شهید فیلم کذب پر کرده برای آبرو ریزی بنیاد شهید و نظام، باید بر خورد شدید و قاطع تا افراد مشابه جرات سمپاشی نداشته باشند،درودبر خدمتگذاران واقعی نظام،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرکس در این دنیا دیگران را قضاوت کند خداوند در دنیا و آخرت او را قضاوت خواهد کرد.........

    • بدون نام

      با سلام خدمت مسؤلین بنیادشهید مادر من همسرشهید است از شهدای انقلاب تا کنون نه وام خرید منزل نه زمینی ونه آپارتمانی به وی داده نشدایشان اجاره نشین هست حتی مبلغ اجاره همه نمیدهن لطفا رسیدگی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا نمی شه حرف شما رو باور کرد؟
        !!!...

      • یسنا

        با پرسش " بدون نام" کاملا موافقم...

    • بدون نام

      رسیدگی به خانواده شهدا خوب نیست
      مسئولین باید دلسوزانه و با عشق خدمت کنند نه از روی ناچاری و اجبار وظایف سازمانی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج