اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۹۰۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شریفی: قلعه‌نویی، زندگی‌ام را نجات داد

مهاجم تیم تراکتورسازی دربازگشت به فوتبال انگیزه زیادی دارد؛ او به آینده امیدوار است و تلاش می‌کند تا با تیم سرخ‌پوش تبریز دو جام کسب کند.

ورزش سه: مهدی شریفی بعد از مصدومیت طولانی مدت با آمادگی بالا به فوتبال برگشته و قصد دارد روزهای تلخ گذشته را جبران کند. او انگیزه زیادی دارد تا دوباره همان بازیکنی باشد که در سپاهان می درخشید و مورد تحسین قرار می‌گرفت. شریفی دیروز مقابل نفت تهران درترکیب ثابت تراکتورسازی به میدان رفت و توانست برای تیم تبریزی گل هم بزند.

مهدی شریفی درباره بازگشت باشکوهش به فوتبال، گلزنی در مسابقه دیروز، رابطه اش با امیر قلعه‌نویی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

خوشحالم که گل زیبایی زدم

مصدومیتی که برایم پیش آمد، باعث شد دوران سختی را بگذرانم. خدا را شکر می کنم که با کمک مربیان و بازیکنان خوب تراکتورسازی توانستم به فوتبال برگردم. همه اعضای تیم کمک شایانی به من انجام دادند و حمایت کردند و خوشبختانه دیروز با گلی که زدم، پاسخ محبت ها را دادم. البته همه چیز برای من دوباره شروع شده است و باید در آینده نیز این روند خوب را ادامه دهم.

فریادم به خاطر فشار زیاد بود

من فشار زیادی را تحمل کردم. دیروز انگیزه بالایی داشتم تا بتوانم گل بزنم. وقتی گل زدم، یاد همه لحظه هایی افتادم که در ماه های گذشته پشت سر گذاشتم. من مدت زیادی بازی نکرده بودم و واقعا برایم سخت بود. فریادی که بعد از گل سر دادم نیز به خاطر فشاری بود که تحمل می‌کردم.

باورم نمی‌شد چنین مصدومیتی سراغم آمده

انتقادهایی که در این مدت از من شد، به حق بود. به هر حال من در سپاهان شرایط خوبی داشتم. وقتی به تراکتورسازی آمدم، پایم درد داشت و فکر نمی‌کردم مشکل خاصی داشته باشم. بعد از چند بازی امیرخان قلعه‌نویی به من گفت" تو مهدی سپاهانی نیستی" و در نهایت هم گفت "باید هردو مچ پایت را جراحی کنی.گ باورم نمی‌شد این اتفاق برایم افتاده باشد. بعد از جراحی، دوران سختی را پشت سر گذاشتم. بیشتر از هرچیز اینکه نمی توانستم مثل گذشته در اوج باشم، اذیتم می‌کرد اما خدا را شکر برگشتم و امیدوارم بتوانم دوره ای که نبودم را جبران کنم.

قلعه‌نویی، زندگی‌ام را نجات داد

امیر قلعه‌نویی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد اما او واقعا زندگی مرا نجات داد. از لحظه‌ای که با حاشیه های زیادی از سپاهان به تراکتورسازی آمدم و سرباز شدم قلعه‌نویی همواره حمایتم کرد. اولین کسی که فهمید من مصدومیت شدید دارم و باید جراحی کنم، امیرخان بود و واقعا زندگی مرا نجات داد. ممنون او هستم. قلعه‌نویی توانست مرا به فوتبال برگرداند و خوشحالم در این دوران سخت یک مربی باهوش مثل او بالای سرم بود.

از حاتمی و ادینیو یاد می‌گیرم

من، فرزاد حاتمی و لوسیانو ادینیو هر ۳ دوستان خوبی هستیم. در تیم ما مهم نیست چه کسی گل بزند. تمام هدفمان این است که تیم موفق باشد و بتوانیم در پایان فصل دو جام زیبا به هواداران هدیه کنیم. با هم در کنار رفاقت، رقابت خوبی هم داریم. در همه جای دنیا اینطور است که می‌گویند اگر می‌خواهی پیشرفت کنی، باید رقبای خوبی داشته باشی. در کنار این عزیزان خیلی چیزها یاد می‌گیرم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم به موفقیت برسیم و تیم را قهرمان کنیم.

هر دو جام را می‌خواهیم

امیدوارم در فصل جاری هر کسی حقش است، قهرمان شود. تیم های خوبی در لیگ حضور دارند اما تمام انگیزه ما برای این است که دو جام بگیریم و به مردم خوب آذربایجان هدیه کنیم. امیدوارم به این مهم برسیم.

بازی کردن در اصفهان دشوار است

بازی با ذوب‌آهن بازی سختی برای ما است. در جام حذفی شرایط برای کسب سهمیه آسیایی مهیا است و ما هم انگیزه زیادی داریم تا پیروز شویم و به فینال برویم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته بازی کردن در اصفهان کار سختی است اما تلاشمان برای موفقیت است.

تشکر از پدر و مادر و هواداران تراکتور

دست پدر و مادرم و خانواده‌ام را می‌بوسم. در این مدت خانواده‌ام خیلی برایم زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند. از دوستان خوبم در تراکتورسازی و تمام اعضای تیم ممنونم. همچنین هوادارانی که به من روحیه دادند. امیدوارم در آینده با گل‌هایم این هواداران را خوشحال کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج