۴۵۳۱۳۲
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

امکان حذف فیلترینگ فیسبوک و توییتر

یکی از نمایندگان مردم تهران و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص تداوم فیلترینگ برخی شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر و امکان رفع این محدودیت ها اظهارات تازه ای داشته است که در ادامه بخشی از آنها را از نظر خواهید گذراند.

وب سایت تک شات: یکی از نمایندگان مردم تهران و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص تداوم فیلترینگ برخی شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر و امکان رفع این محدودیت ها اظهارات تازه ای داشته است که در ادامه بخشی از آنها را از نظر خواهید گذراند.
امکان حذف فیلترینگ فیسبوک و توییتر

علی مطهری در خصوص فیلتر شدن شبکه ی اجتماعی توییتر در ایران اذعان داشته است این موضوع به نظر او تصمیمی برای همان دوره است و دیگر مشکلی بابت استفاده از این شبکه ها وجود ندارد؛ ضمن آنکه دفتر رهبری و بسیاری از اعضای کابینه و مقامات کشور نیز در این شبکه عضویت دارند.

البته وی در ادامه ی سخنان خود راه حل اساسی این مسئله را راه اندازی و توسعه ی شبکه ی ملی اطلاعات و شبکه های اجتماعی داخلی عنوان کرده و افزوده است که باید در اختیار قرار گرفتن خدمات شبکه های داخلی، با سرعت بسیار زیاد و قیمت ارزان باشد تا مردم به شبکه های اجتماعی خارجی مراجعه نکنند یا کمتر مراجعه کنند.

نماینده ی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی پیرامون فیلترینگ برخی شبکه های اجتماعی ادامه داده است: «این فیلتر می تواند برای همه ی مردم برداشته شود. کارگروه تعیین مصادیق جرایم رایانه ای متولی این کار است و باید بررسی مجددی در این موضوع داشته باشد.»

سخنان این نماینده ی مجلس در حالی مطرح می شود که پیش از این، معاون قضایی دادستان کل کشور گفته بود توییتر به هیچ وجه رفع فیلتر نمی شود. مطهری در این خصوص نیز گفته است: «مرجع رسیدگی به این موضوع همان کارگروه است و اگر کارگروه رفع ممنوعیت کند، قوه ی قضائیه نمی تواند مانع شود. مقام قضایی رأسا نمی تواند ممنوعیت این شبکه ها را اعلام کند و صرفا می تواند و باید به شکایت ها رسیدگی کند.»

نایب رییس مجلس این بحث را درباره ی فیسبوک نیز صادق عنوان کرده و در بخشی از سخنان خود گفته است: «فلسفه ی صدور این احکام یا وضع این قوانین شرایطی خاص بوده و اکنون که آن شرایط از بین رفته، باید بازنگری شود. در واقع مسئله، استفاده از جهات مثبت این پدیده هاست که با تربیت دینی جامعه، مردم خودشان باید از مضار و زیان های این پدیده ها که مانند تیغ دو دم هستند، پرهیز کنند.»

وی در خلال این صحبت ها تاکید داشته است راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات و توسعه ی شبکه های اجتماعی داخلی برای کاستن از تاثیر و مراجعه ی مردم به شبکه های اجتماعی خارجی بسیار ضروری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت همش بی مورد دخالت میکنه شبکه های اجتماعی حق مردمه آزاد کنید تا کشور بیشتر از این عقب مونده نشده

    • بدون نام

      خوبه دیگه همه دارو دسته های فحاشین پیش به سمت توییتر

    • میثم

      خدایش زحمت ميکشين
      الان که تلگرام گند زده به اخلاقیات ???
      خدای فیس بوک شرف نداشت!
      بقول قدیمیها؛عقل نباشه جوون در عذابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج