۴۵۴۲۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازگشت کارآگاه محبوب بعد از ۳ سال

فصل چهارم شرلوک با ۸ میلیون نفر بیننده آغاز شد

فصل چهارم مجموعه‌ی «شرلوک» (Sherlock) با پخش اولین قسمتش آغاز شد و طرفداران این سریال پرمخاطب بعد از مدت‌ها انتظار شاهد بازگشت شخصیت‌های محبوبشان بودند.

وب سایت فیلم نت نیوز: فصل چهارم مجموعه‌ی «شرلوک» (Sherlock) با پخش اولین قسمتش آغاز شد و طرفداران این سریال پرمخاطب بعد از مدت‌ها انتظار شاهد بازگشت شخصیت‌های محبوبشان بودند.
فصل چهارم شرلوک با ۸ میلیون نفر بیننده آغاز شد

فصل چهارم سریال پرطرفدارشرلوک در روز آغاز سال نوی میلادی پخش شد و ۸ میلیون نفر به تماشای ماجراجویی‌های بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هومز و مارتین فریمن در نقش دوست و همکارش، جان واتسون نشستند تا این سریال تبدیل به پر بیننده‌ترین برنامه‌ی شب گذشته‌ی تلویزیون شود. اما با این حال این آمار نسبت به آخرین قسمتی که پیش از این پخش شد، یعنی قسمت ویژه‌ی کریسمس، نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر، و نسبت به قسمت افتتاحیه‌ی فصل سوم ۱/۱ میلیون دلار کاهش داشته است. قسمت اول فصل سوم با نام The Empty Hearse در اولین روز سال ۲۰۱۴ پخش شد و تا به امروز پربیننده‌ترین قسمت این سریال به حساب می‌آید.

قسمت اول فصل چهارم با نام The Six Thatchers در ادامه‌ی فصل قبل روایت می‌شود. در آخرین قسمت فصل ۳ ما شاهد این بودیم که شرلوک هولمز در هواپیمایی از انگلستان تبعید می‌شد، ولی پیش از آنکه از خاک بریتانیا فاصله بگیرد، پیام مرموزی از موریارتی، بزرگترین و خطرناک‌ترین دشمن هولمز، منتشر می‌شد و این شبهه را ایجاد می‌کرد که زنده است. حالا و در قسمت اول فصل چهارم، که تا حدودی بر اساس کتاب ماجراجویی شش ناپلئون (The Adventure of the Six Napoleons) نوشته‌ی آرتور کنان دویل است، شرلوک و دکتر واتسون منتظر حرکت بعدی موریارتی هستند تا بفهمند او چه نقشه‌های دیگری برای بعد از مرگش داشته است. در حالی که باید با رمز و رازهای دیگری هم دست و پنجه نرم کنند. اتفاق‌هایی مثل نابود شدن تصاویر نخست وزیر فقید بریتانیا مارگارت تاچر و افشای گذشته‌ی تاریک همسر دکتر واتسون.

قسمت اول فصل چهارم شرلوک را ریچل تالالای کارگردانی کرده است و مثل قسمت‌های پیشین،‌ استیون موفَت و مارک گتیس نوشتن فیلمنامه‌ی آن را بر عهده داشته‌اند. دو قسمت بعدی این فصل طی دو هفته‌ی آینده پخش خواهد شد و فصل چهارم در نهایت در تاریخ ۱۵ ام ژانویه به کار خود پایان می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج