۴۵۴۸۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دوربین دوگانه در محصولات آینده سامسونگ

به تازگی مشخص شده سامسونگ پتنتی را به ثبت رسانده که نشان می دهد این شرکت در نظر دارد از دوربین دوگانه برای دستگاه های آتی خود استفاده کند. این پتنت در ماه مارس ۲۰۱۶ به ثبت رسیده و اکنون علنی شده است.

وب سایت تک شات: به تازگی مشخص شده سامسونگ پتنتی را به ثبت رسانده که نشان می دهد این شرکت در نظر دارد از دوربین دوگانه برای دستگاه های آتی خود استفاده کند. این پتنت در ماه مارس ۲۰۱۶ به ثبت رسیده و اکنون علنی شده است.
دوربین دوگانه در محصولات آینده سامسونگ

این پتنت سیستمی متشکل از دو دوربین - یکی با لنزهای عریض و دیگری با لنز تله فوتو - را نشان می دهد. دوربین دوم تصویری زوم شده از سوژه می گیرد و از یک پردازشگر برای تعیین اینکه کدام تصویر ،اصلی است استفاده می شود. این تصمیم براساس حرکات سوژه گرفته می شود.

اگر سرعت سوژه بیش از حد مشخص باشد، پردازشگر اولویت را به دوربین عریض می دهد و اگر سرعت سوژه کمتر از حد مشخص باشد، تصویر گرفته شده توسط لنز تله فوتو انتخاب می شود.
دوربین دوگانه در محصولات آینده سامسونگ

در این پتنت شرایطی ذکر شده که در آن هر دو تصویر در نمایشگر دیده می شوند، در حالی که تصویر اصلی به صورت تمام صفحه و دیگری به حالت تصویر-در-تصویر نمایش داده می شود.

در این پتنت آمده که این دوربین ها برای ثبت ویدیو نیز بکار می روند. در این صورت، با نتایج جالبی روبرو خواهیم شد و تصاویر بسته ای از سوژه به هنگام حرکت و تصاویر عریض به هنگام حرکت آن ثبت خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که این نوع دوربین چه زمانی و در کدام یک از محصولات سامسونگ بکار خواهد رفت. اما به هر حال این روالی است که بسیاری شرکت ها در پیش گرفته اند و دیر یا زود شاهد عرضه آن از سوی سامسونگ هم خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج