۴۵۸۱۹۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

Hello Egg؛ دستیار هوشمند شما در آشپزخانه

در اکتبر سال ۲۰۱۶ محصولی از شرکت RnD۶۴ معرفی شد که تولیدکنندگان نام Hello Egg را برای آن انتخاب کردند. این محصول در اصل یک دستیار هوشمند آشپزخانه مجهز به نمایشگر بوده که به شما کمک می‌کند تا برنامه غذایی خود را به‌صورت خودکار پیگیری کنید. این استارتاپ در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ از اپلیکیشن Eggspert رونمایی کرد.

وب سایت آی تی رسان - محمد قریشی: در اکتبر سال ۲۰۱۶ محصولی از شرکت RnD۶۴ معرفی شد که تولیدکنندگان نام Hello Egg را برای آن انتخاب کردند. این محصول در اصل یک دستیار هوشمند آشپزخانه مجهز به نمایشگر بوده که به شما کمک می‌کند تا برنامه غذایی خود را به‌صورت خودکار پیگیری کنید. این استارتاپ در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ از اپلیکیشن Eggspert رونمایی کرد.
Hello Egg؛ دستیار هوشمند شما در آشپزخانه

اپلیکیشن Eggspert که از طریق وب و همچنین گوشی‌های هوشمند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، برای Hello Egg طراحی شده است. براساس اعلام شرکت RnD۶۴، این اپلیکیشن بعد از اتصال با دستیار هوشمند آشپرخانه تبدیل به یک برنامه بسیار کاربردی می‌شود. Hello Egg یک دستیار هوشمند آشپزخانه بوده که قادر به گوشی دادن به دستورات و همچنین انجام آن‌ها با استفاده هوش مصنوعی تعبیه شده در خود است.
برای مثال این وسیله قادر به سازماندهی یک لیست خرید برای شما با توجه به رژیم غذاییتان بوده و همچنین قادر به اجرا دستورات ساده همانند دستیار گوگل است. این دستورات ساده را پخش موسیقی، اعلام آخرین اخبار و پیش‌بینی وضع هوا تشکیل می‌دهند. علاوه‌بر دستورات گفته شده این دستگاه می‌تواند کارهای پیچیده‌تری مانند برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی براساس ترجیحات شما و تنظیم کردن حوادث غیرقابل پیش‌بینی را انجام دهد.
این دستیار هوشمند با نظارت بر پخت و پز کاربر و همچنین ارائه دستورالعمل‌های ویدیویی گام به گام به آن، کاربرد اصلی خود را نشان می‌دهد. در صورت ایجاد مشکل در هنگام استفاده از Hello Egg می‌توانید با تیم پشتیبانی آن در تمامی روزهای هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید.

Hello Egg؛ دستیار هوشمند شما در آشپزخانه

هدف اصلی از معرفی این دستگاه، برگرداندن عادت پختن غذا در خانه با هوشمند سازی و منعطف کردن برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی و خرید چاشنی‌ها است. این هدف بعد از نتایج تحقیقاتی که در آن ۹۲ درصد آمریکایی‌های ۲۵ تا ۳۴ ساله غذاهای خانگی را سالم‌تر از غذاهای بیرون میدانستند، تعیین شده است.
در این تحقیقات مشخص شد که شمار زیادی از افراد (نزدیک به ۶۰ درصد) به‌علت عدم داشتن وقت کافی قادر به آشپزی نیستند. این دستگاه به‌زودی برای پیش‌فروش ارائه خواهد شد ولی هنوز قیمت آن مشخص نشده است. برای کسب آخرین اطلاعات از Hello Egg می‌توانید ایمیل خود را در سایت این شرکت ثبت کنید.
Hello Egg؛ دستیار هوشمند شما در آشپزخانه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج