۴۶۹۴۲۲
۹ نظر
۵۰۲۷
۹ نظر
۵۰۲۷
پ

سوختگی کودک سه ساله در جریان عمل لوزه

«محمدپارسا بیابانی» کودک سه ساله اراکی که برای عمل لوزه در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود در جریان عمل به دلیل مجاورت با فن گرمازا دچار سوختگی درجه ۲ از ناحیه پا شده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی علوم پزشکی اراک، «علی ارجمند» رئیس بیمارستان امیرکبیر در حاشیه عیادت از این کودک که در حال حاضر به جهت درمان سوختگی در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک بستری است، گفت: کودک در ۴ بهمن ماه تحت عمل جراحی لوزه قرار گرفت که بدلیل افت درجه حرارت در اتاق عمل و بدنبال جلوگیری از مشکلاتی که در این موارد برای کودکان پیش می‌آید، یکی از پرسنل اتاق عمل بیمارستان فن گرمازا را با فاصله کمی کنار پای کودک قرار می‌دهد و چون پوست بچه خیلی حساس بوده بر اثر مجاورت دچار سوختگی درجه ۲ و در حدود ۵ درصد شده است.

وی افزود: کودک برای درمان به بخش سوختگی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج) انتقال یافت و در عیادتی که امروز بنده از این کودک انجام دادم، وضعیت رو به بهبود دارد و مادر این کودک نیز از روند درمان اظهار رضایت کرد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر با ابراز امیدواری از این‌که این مورد هیچگاه تکرار نشود و شخصی هم که مسبب این قضیه شده مطمئناً عمدی در این کار نداشته و از پرسنل دلسوز بیمارستان است، اظهار کرد: ما موظف هستیم طبق قوانین و ضوابط با وی برخورد قانونی انجام دهیم.

دکتر ارجمند یادآور شد: خانواده این کودک جهت احقاق حقوق قانونی خود و برخورد با مقصرین این قصور حق پیگیری و مراجعه به مراجع ذیربط را دارند و مسولین بیمارستان نیز پیگیری لازم را انجام خواهند داد.

استاندار مرکزی نیز صبح امروز از این کودک عیادت کرده و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      موندم چی بگم هنوز ماجرای جراح اصفهانی و دست چپ و راست پسربچه دوساله یادمون نرفته بود که یه دسته گل دیگه به آب دادن

    • علی

      اون از معلم هامون اینم از پزشکامون

    • lili

      مغز پرستاره اندازه یه نخود کار میکرده

    • ف غ

      اگر در اون لحظه اون بچه و حتی هر بیمار دیگه ای را مثل عضوی از اعضاء خانواده ی خودت در نظرت داشتی و احساس مسئولیت در مقابل بیمار سپرده شده به تو داشتی ، اینطوری عشقکی وسربه هوا کار نمیکردی . لعنت به ادمهای سربه هوا و بی احساس و بی مسئولیت . بیاد روزی که گذر پوست به دباغ خونه بیفته .

    • بدون نام

      روزانه چند ایرانی در اثر بی مسیولیتی آسیب میبینن ؟خدا خودش رحم کنه

    • محمدی

      با عرض سلام خدمت ملت عزیز ایران که این قدر شریف هستند معلمان کم کاری می‌کنند و به جای درس دادن به دانش آموز ان معامله ملک وماشین میکنند برای توجیه کردن مردم میگن حقوقمان کمه دکترا و پرستاران که حقوقشان خوبه چرا این همه بی دقتی میکنند

    • فوضول

      خدا لعنت کنه پرسنلهای بی مسولیتو بی احساس رو که عقده های زندگیشونو سر بیمار خالی میکنن از دکترا بیشتر قیافه میگیرن د طوری رفتار میکنن که مریض انگار مجرمه .

    • خدا

      خداشفاتون بده،اینا بیمار روانی اند

    • فوضول

      من کاری به این مورد ندارم که پرستاره بی دقتی کرده من تجربه خودمو گفتم وقتی بچم بستری بود رفتار بعضیهاشون اصلآ دلسوزانه نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج