جاباما
۴۷۶۰۱۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

اعلام تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن

پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه ۲۲ بهمن را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان: محدودیت های تردد به مناسبت برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن آغاز می شود.

بنا بر اعلام پلیس راهور تهران محدودیت ها از خیابان آزادی تا میدان انقلاب و در ادامه به سمت خیابان انقلاب اسلامی از میدان انقلاب تا میدان فردوسی و در صورت نیاز به سمت میدان امام حسین (ع) خواهد بود.

همچنین طول جاده مخصوص کرج از دور برگردان تأمین اجتماعی تا میدان آزادی محدودیت تردد دارد.

طول بزرگراه محمد علی جناح از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی نیز جزو محدودیت های تردد است ، طول بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی نیز محدودیت تردد دارد.
در همه رمپ و لوپ های تقاطع های بزرگراه شیخ فضل الله - بزرگراه محمد علی جناح به سمت جنوب ، بزرگراه نواب جنوب به شمال از میدان جمهوری تا خیابان آزادی و خیابان توحید در مسیر شمال به جنوب از میدان توحید تا خیابان آزادی به هنگام افزایش تردد راهپیمایان محدودیت تردد خواهد داشت.

محدودیت های تردد در بزرگراه یادگار امام از خیابان تیموری تا دور برگردان ضلع جنوبی به سمت خیابان آزادی نیز از خیابان حبیب اللهی و خیابان اکبری و خیابان برادران شهید عزیزی از آخرین تقاطع به جنوب تا خیابان آزادی ، محدودیت تردد از ساعت ۶ صبح روز جمعه را خواهند داشت.
خیابان برادران شهید رحمانی از میدان رحمانی تا جاده مخصوص کرج ، خیابان کارگر در حدفاصل خیابان جمهوری تا بلوار کشاورز ، طول خیابان فردوسی در حد فاصل خیابان های جمهوری تا سمیه ، طول خیابان ولی عصر در حدفاصل خیابان جمهوری تا طالقانی نیز از صبح روز جمعه محدودیت تردد دارد.

مسیرهای عمودی در خیابان آزادی در ضلع شمال نیز خیابان دکتر قریب شمالی ، خیابان اسکندری شمالی از خیابان فرصت شیرازی به سمت خیابان آزادی ، خیابان رودکی شمالی و خیابان خوش شمالی از خیابان نیایش تا آزادی محدودیت تردد خواهند داشت.
مسیرهای عمود بر خیابان آزادی در ضلع جنوبی شامل خیابان جمالزاده ، خیابان نوفلاح ، خیابان زارع و خیابان اوستا و ساسان به سمت خیابان آزادی - خیابان اسکندری جنوبی - خیابان رودکی جنوبی و خوش جنوبی از کلهر به سمت شمال تا خیابان آزادی ، خیابان جیحون از بهبود به سمت شمال تا خیابان آزادی محدودیت تردد دارند.

مسیرهای عمود بر خیابان انقلاب در ضلع شمالی شامل خیابان استاد نجات اللهی ، حافظ از سمیه به سمت جنوب ، خیابان فلسطین ، وصال شیرازی و خیابان قدس از طالقانی به سمت جنوب و خیابان ۱۶ آذر از بلوار کشور و پورسینا محدودیت تردد خواهند داشت.
همچنین مسیرهای عمود بر خیابان انقلاب در ضلع جنوبی شامل خیابان خارک از استاد شهریار ، خیابان ابوریحان ، خیابان رازی ، خیابان دانشگاه ، خیابان 12 فروردین ، خیابان منیره - جاوید از دکتر لبافی نژاد به سمت شمال تا خیابان انقلاب برای روز جمعه از 6 صبح تا پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن محدودیت تردد خواهند داشت.

تعطیلی ترمینال مسافربری غرب تهران از ساعت 23 پنجشنبه

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: محدودیت های ترافیکی و ترددی به مناسبت 22 بهمن از ساعت 11 شب پنج شنبه 21 بهمن آغاز می شود و این محدودیت ابتدا شامل رینگ داخلی میدان آزادی خواهد بود که خودروها اجازه تردد در این محدوده را نخواهند داشت .
سردار محمدرضا مهماندار در جمع خبرنگاران افزود : این محدودیت های ترددی در محدوده میدان آزادی با تعطیلی ترمینال مسافربری غرب و پارک سوار آزادی از ساعت ۱۱ شب پنج شنبه آغاز می شود و در ادامه از ۶ صبح جمعه ۲۲ بهمن محدودیت ها در تمام مسیرهای اعلام شده اعمال می شود و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی به افرادی که با خودروی شخصی ، خود را به مراسم ۲۲ بهمن می رسانند توصیه کرد به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد این محدودیت ها می تواند در تردد خودروهای شخصی مشکل ایجاد کند که حتما باتوجه به تمهیدات شرکت اتوبوسرانی مترو و تاکسیرانی شهر تهران هموطنان از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: محدودیت های ترافیکی به گونه ای است که اگرکسی با خودروی شخصی هم وارد محدوده شود می تواند در نزدیکترین فاصله به مسیر راهپیمایی بپیوندد.

سردار مهماندار درباره برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران بعد از مراسم یوم الله ۲۲ بهمن و محدودیت های ترافیکی این مراسم گفت: همانند گذشته که نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می شد محدودیت های ترافیکی همانند قبل خواهد بود .
وی افزود: این محدودیت ها شامل میدان انقلاب - تقاطع ولی عصر به سمت میدان انقلاب و از شمال بلوار کشاورز به سمت میدان انقلاب است که از قبل از آغاز نماز جمعه اعمال خواهد شد.

آغاز محدودیت تردد از ساعت 23 پنج شنبه در میدان آزادی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : محدودیت های ترافیکی و ترددی به مناسبت 22 بهمن از ساعت 11 شب پنج شنبه 21 بهمن آغاز می شود و این محدودیت ابتدا شامل رینگ داخلی میدان آزادی خواهد بود که خودروها اجازه تردد در این محدوده را نخواهند داشت.

محمدرضا مهماندار افزود : این محدودیت های ترددی در محدوده میدان آزادی با تعطیلی ترمینال مسافربری غرب و پارک سوار آزادی از ساعت 11 شب پنج شنبه آغاز می شود و در ادامه از 6 صبح جمعه 22 بهمن محدودیت ها در تمام مسیرهای اعلام شده اعمال می شود و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی به افرادی که با خودروی شخصی ، خود را به مراسم 22 بهمن می رسانند توصیه کرد به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد این محدودیت ها می تواند در تردد خودروهای شخصی مشکل ایجاد کند که حتما باتوجه به تمهیدات شرکت اتوبوسرانی مترو و تاکسیرانی شهر تهران هموطنان از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: محدودیت های ترافیکی به گونه ای است که اگرکسی با خودروی شخصی هم وارد محدوده شود می تواند در نزدیکترین فاصله به مسیر راهپیمایی بپیوندد.

سردار مهماندار درباره برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران بعد از مراسم یوم الله 22 بهمن و محدودیت های ترافیکی این مراسم گفت: همانند گذشته که نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می شد محدودیت های ترافیکی همانند قبل خواهد بود.

وی افزود: این محدودیت ها شامل میدان انقلاب - تقاطع ولی عصر به سمت میدان انقلاب و از شمال بلوار کشاورز به سمت میدان انقلاب است که از قبل از آغاز نماز جمعه اعمال خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج