۴۷۸۴۰
۶۰ نظر
۷۲۶۰
۶۰ نظر
۷۲۶۰
پ

نیکوکارترین چهره های ثروتمند دنیا

این افراد ثروتمندانی هستند که کارهای نیکوکارانه انجام می دهند.



نیکوکارترین چهره های ثروتمند دنیا

برترین ها:

نیکوکارترین چهره های ثروتمند دنیا

بیل گیتس، آمریکا

مبلغ اهدا: ۲۸ میلیارد دلار آمریکا

ثروت خالص: ۶۶ میلیارد دلار آمریکا

گیتس که با مایکروسافت شهرت جهانی دارد، به طور مدام به بخش علوم کامپیوتری دانشگاه هاروارد، کتابخانه ها، مدارس و مراکز خیریه شهر سیاتل کمک مالی می کند. کمک های خیرخواهانه اصلی او در سال ۱۹۹۹ میلادی هنگامی که ۱۶ میلیارد دلار برای ساخت موسسه خیریه هزینه کرد و بعدها با کمک های مالی خود گیتس و وارن بافت این مرکز به یکی از بشردوستانه ترین موسسه های دنیا تبدیل شد. در میان پیشگامی های اصلی او باید به هزینه ۱۰ میلیارد دلار برای واکسیناسیون بیماران از مالاریا گرفته تا مننژیت در طول یک دهه اشاره کرد.


نیکوکارترین چهره های ثروتمند دنیا

وارن بافت، آمریکا

مبلغ اهدا: ۱۷.۲۵ میلیارد دلار آمریکا

ثروت خالص: ۴۶ میلیارد دلار آمریکا

سال های طولانی بافِت اصرار داشت که پس از مرگش همه ثروت خود را خواهد بخشید اما قبل از آن نه. اما ناگهان نظرش تغییر یافت و در سال ۲۰۰۶ میلادی قول داد تا در طول ۲۰ سال بیش از ۳۰ میلیارد دلار به موسسه خیریه گیتس کمک کند. در سال ۲۰۱۲ میلادی، او از سهام در گردش شرکت برکشایر هاتاوی حدود ۱.۵ میلیارد دلار به دست آورد. او در سال ۲۰۱۰ میلادی به همراه گیتس موسسه Giving Pledge را راه اندازی کردند که به واسطه آن، ۹۲ فرد ثروتمند در حرکت های خیرخواهانه آنها ثبت نام و همکاری می کنند. بافت در ماه آگوست مصادف با سالروز تولد خود مبلغ ۳ میلیارد از سهامش را به موسسات حمایت از کودکان بخشید.



نیکوکارترین چهره های ثروتمند دنیا

گوردون مور، آمریکا

مبلغ اهدا: ۵ میلیارد دلار آمریکا

ثروت خالص: ۴.۸ میلیارد دلار آمریکا

موسس شرکت اینتل و مدیر عامل سابق آن، در سال ۲۰۰۰ میلادی حدود ۵ میلیارد دلار به موسسه خیریه گوردون و بتی مور پرداخت کرد. این مرکز روی کمک به موسسه های علمی، حفاظت از محیط زیست و آموزش پرستارها متمرکز است. مورد آخر به دلیل این است که بتی، همسر گوردون یکبار در بیمارستان مورد تزریق اشتباه پرستار نابلد قرار گرفته بود.


نیکوکارترین چهره های ثروتمند دنیا

کارلوس اسلیم هِلو، مکزیک

مبلغ اهدا: ۴ میلیارد دلار آمریکا

ثروت خالص: ۶۹ میلیارد دلار آمریکا

ثروتمندترین مرد دنیا اعتقاد داشت بزرگ ترین کمک ایجاد شغل برای بیکارها است نه بخشش های موقتی پول. اما نظرش تغییر کرد و در سال ۲۰۰۶ میلادی حدود ۲ میلیارد دلار آمریکا به موسسه خیریه خودش به نام کارلوس اسلیم، بخشید. هدیه یکصد میلیون دلاری به پروژه مبتکرانه کلینتون آن نیز برای کمک به جراحی ۵۰ هزار بیماری آب مروارید در پرو از دیگر کمک های اوست. موسسه خیریه اسلیم به کمک موسسه بیل گیتس و دولت اسپانیا، حدود ۱۵۰ میلیون دلار آمریکا را برای جلوگیری از مشکلات تغذیه و بیماری ها اختصاص داد.


نیکوکارترین چهره های ثروتمند دنیا

الی براود، آمریکا

مبلغ اهدا: ۳.۵ میلیارد دلار آمریکا

ثروت خالص: ۶.۳ میلیارد دلار آمریکا

براود دو منبع درآمد دارد: یکی از ساختمان سازی و دیگری موسسه بیمه سالانه. او سیستم آموزش عمومی را با جایزه دادن به آموزگاران مستقل تغییر داد. در سال ۲۰۱۰ میلادی، او برای تاسیس موزه هنرهای معاصر در مرکز شهر لس آنجلس مجوز گرفت و قرار است در سال ۲۰۱۴ میلادی گشایش بیابد. در سال ۲۰۰۷ میلادی، او حدود ۲۶ میلیون برای دانشگاه ایالت میشیگان هزینه کرد تا موزه Eli and Edythe Broad را راه اندازی کند. در ماه اکتبر، براود ۱۹ اثر هنری از مجموعه خود را به موزه بخشید که شامل آثاری از راکسی پین، پیتر هالی و تری وینتس هستند. موسسه خیریه او همچنین در تحقیقات پزشکی نیز سرمایه گذاری کرده است. او بیش از نیم میلیارد دلار برای تحقیقات سلولی به دانشگاه هاروارد و M.I.T کمک کرده است.


نیکوکارترین چهره های ثروتمند دنیا

جورج کایسر، آمریکا

مبلغ اهدا: ۳.۳ میلیارد دلار آمریکا

ثروت خالص: ۱۰میلیارد دلار آمریکا

او موسسه خیریه شخص خود را با سرمایه ۳ میلیارد دلار راه اندازی کرده است. او سالانه میلیون ها دلار به کلینیک های پزشکی تولسا، کمک به ترک اعتیاد زنان، بهبود مدارس دولتی تولسا و ساخت مراکز تربیتی کودکان کمک می کند.


نیکوکارترین چهره های ثروتمند دنیا

مایکل بلومبرگ

مبلغ اهدا: ۲.۸ میلیارد دلار آمریکا

ثروت خالص: ۲۵ میلیارد دلار آمریکا

بلومبرگ به بیش از ۸۵۰ موسسه خیریه کمک می کند. او از کمپین های ترک سیگار، قوانین ملی کنترل اسلحه و موسسه های هنری نیویورک کمک پشتیبانی می کند. در طول سال، او حدود ۲۰۰ میلیون دلار نیز به دانشگاهی که خود در آنجا تحصیل کرده است، هاپکینز، کمک می کند. در سال ۲۰۱۱ میلادی، او مبلغ ۳۳۰ میلیون دلار آمریکا به گروه هایی همچون باشگاه سوری ها، اتحادیه های هنری و موسسات آمریکایی جلوگیری از خودکشی کمک کرده است.


نیکوکارترین چهره های ثروتمند دنیا

عظیم پرمجی، هند

مبلغ اهدا: ۲.۱ میلیارد دلار آمریکا

ثروت خالص: ۱۵.۹ میلیارد دلار آمریکا

مدیر Wipro - عظیم پرمجی - در سال ۲۰۰۱ میلادی موسسه خیریه خود را با سرمایه ۱۲۵ میلیون دلاری راه اندازی کرد. در سال ۲۰۱۰ میلادی، او مبلغی به ارزش ۲ میلیارد دلار آمریکا را برای بهبود مدارس دولتی در هند و آموزش معلمان هزینه کرد. دانشگاه خصوصی تربیت مدرس عظیم پرمجی نیز در سال ۲۰۱۱ میلادی گشایش یافت.


نیکوکارترین چهره های ثروتمند دنیا

جیمز استوارت، آمریکا

مبلغ اهدا: ۲ میلیارد دلار آمریکا

ثروت خالص: یکصد میلیون دلار آمریکا

این غول بازرگانی در سال ۲۰۰۰ میلادی حدود ۱.۲ میلیارد دلار آمریکا به موسسه استورز به منظور تحقیقات پزشکی در شهر کانزاس سیتی پرداخت کرد. از آن زمان تاکنون او و همسرش سالانه میلیون ها دلار به موسسه های تحقیقاتی سرطان، دیابت، امراض قلبی و ... کمک می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارمندای ایرانم هستنا!! ثروتمند ک تا دلتون بخواد نیکوکارم هستن دیگه!
      مبلغ خالص درآمد باقیمانده یعنی قسطا رو پرداخت کرده، خرید کرده، اجاره خونه داده، در بهترین شرایط:100هزار تومان(25دلار آمریکا)
      روزی 500تومن صدقه، میده در ماه میشه 15 هزار تومن. خیلیه خب.

    • bahram

      دقت کردین اکثرشون آمریکایی بودن !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        س. کمک به ما

    • اکسیژن

      اسم مریم سراوانی تو لیست نبود چرا؟؟

      پاسخ ها

      • فرنوش

        عزیزم حتما مریم جون تو آمریکا دستشون تو کار خیر بوده وقت نکرده به برترینها آمار بده

    • حدیث

      اینا خیلی زودتر از خیلیا میرن توی بهشت...البته اگه خوب باشن از لحاظ رفتاری...

    • کاربر12

      بعضیاشو اشتباه نوشتین:
      جیمز استوارت، آمریکا

      مبلغ اهدا: 2 میلیارد دلار آمریکا

      ثروت خالص: یکصد میلیون دلار آمریکا
      و
      .گوردون مور، آمریکا

      مبلغ اهدا: 5 میلیارد دلار آمریکا

      ثروت خالص: 4.8 میلیارد دلار آمریکا

    • Masome

      خداوكيلي نگا اينا چطور زندگي ميكنن اونوخت ما فقط تا نوك بيني خودمون رو ميبينيم!!!

    • مرتضی جعفری پور

      انشالله راهیه بهشتند

    • Masome

      كاملا كف بُر شدم !!!!!!:()

    • بیتا

      از ثروتمندان ایرانی هم بنویسید البته اگر کار خیر می کنند!!

    • zohre

      اقا اقا پس اسم من کوش؟؟؟؟!! که ثروت خالصمم 100 هزارتومنه...

    • رضا

      مولا درست گفت که هیچ ثروتی از راه مشروع چمع نمیشود هیچ کدوم از راه مشروع به دست نیاوردن=همه ثروت را هم بدهند باز بدهکارن= دل به این مبلغ خوش نکن همه مال یتیم و کارگر هست=50 ساله هنر مند هستم کارم هنری =مذهبی =فرهنگی هست=بدهی امانم را بریده با با ول کن

      پاسخ ها

      • سارا

        متاسفم براتون که فک میکنید همه مثل ثروتمندای کشور خودمون گردنشون کلفت میشه یه مطالعه در مورد زندگی نامه هاشونم کنید بد نیست آقای هنرمند...هنرمندی که زبونت به تهمت دیگران باز میشه!!!

    • الهه

      آره جون خودشون ایرانیای ثروتمند مالشون رو جمع میکنن حتی ممکنه برا بچه هاشونم دلشون نیاد خرج کنن آخرشم میذارن واسه ارث خوراشون اونام بدتر از باباشون

    • علی

      سلام حرف های که همه از بی اطلاعی تفکرات قدیمی وتهمت گفته میشه من خودم تا چند وقت پیش در آمدم 1500م بود و1300م به قسط و اجاره خونه میرفت ولی حالا خدارو 100هزار بار شکر در آمدم ماهانه 5م ت شده وروز بروز هم داره بیشتر میشه الان کسی که میگه همه پولدار ها از راه خلاف به این ثروت رسیدن از بی عرضه گی خودشونه الان عصر اینترنت و ارتباطات یکم تو جسجو کن بعد این مزخرفات و بگو اگر هم خواستی با ایمیلم پی ام بده تا بهت ثابت کنم
      هر انسانی ساخته تفکرات خودش است
      اقای مومن مولامون در مورد تهمت های بیجا چیزی نگفتن؟

    • سید قدرت اله موسوی عطار

      ا عرض ادب و احترام خاص .

      جناب بیل گیتس و همسرش ملیندا گیتس . از چراغان فروزان عالم هستی در دوران حال میباشند . که بیشترین تا ثیر را بر ساکنان کره زمین داشته اند . آنان متعلق به کل مردم جهان هستند . زیرا جهان به این بزگی برای انسانهای بزرگ خلق شده است . این دو انسان بزرگ فارق از محدودیت های قومی- مذهبی -دینی- فرقه ای – ملیتی – سیاسی -و حتی منطقه ای وجغرافیایی نگاهی مهربان به کل مرد م جهان دارند .انگار خداوند خالق به آنان ماموریت ورسالت خدمت رسانی به ساکنین کره زمین را داده است . که اینگونه به نحو احسن انجام وظیفه نموده اند . درود و هزارن درود بر آن بزرگان انسان دوست باد . اینک سر بسته گویم . که آنان میتوانند ریشه بیماری قرن را (دیابت ) را از کزه زمین برکنند . وهمین طور بیماریهای بدون الاج دیگر را. چون خداوند محال است که بیماریی را داده باشد امادرمانش را نداده یاشد . محال است چنین با شد . اکنون به اراده خالق هستی و همت بلند این بزرگان خیر خواه میشود سایه سیاه این بیماری دیابت از سر مردم جهان بر داشته شود . به امید توفیق آن روز درود بر تمام انسانهای خیر اندیش وخورشیدان درخشنده این دوران ….موسوی عطار

    • سجاد

      آرزو دارم بيل گيتس رو از نزديك ببينم تا ي كمكمي بهم بكنه

    • امیر

      کاش پولدارهای ایران هم یک نگاهی به اطرافشان میانداختند انسان همیشه نیست دراین دنیا دست مردم را بگیر تا خدا پاداشت دهد....مثل دکترهای ایران اکثریت نامردو پول پرست ویزیت بالا وبرای نشان دادن عکس وازمایش دوباره ویزیت نابود باد

    • ام جی

      پس مایکل جکسون خودمون کو ؟ هنوز مشخص نیست چقدر ثروت داره اون یک فرشته بود حتی بعد از مرگش هم وصیت کرده بود که ۲۰ درصد از هر درآمدی که بعد از مرگش بدست میاد باید به خیریه بخشیده بشه. البته تعجبی نداره که تو لیست نباشه اینا همشون خیلی پیرند و مایکل در پنجاه سالگی از دنیا رفت وگرنه الان در صدر جدول بود

    • زینب م

      سلام من شرمنده ام خیلی دلم پره چندساله ب خاطر پنجاه تومن خرج عمل ب تمام مردم ب تمام ادمها ب تمام سایتها پیام دادم اما هیچکس پیدا نشد کمکم نکرد حتی دنبال سواستفاده و اذیتن اخه ب کجا سر بزنم دیگه خسته شدم نه قرض نه وام نه هیچی اعصابم داغونه هیچکس تو دنیا پیدا نشد حتی یه ریال کف دستم بذاره خیلی بهم ریخته و داغونم لطفا تلفن و ایمیل منو پخش کنین شاید کسی که انسان باشه و کمکم کنه خدایا خدایا واقعا خسته شدم نمیخوام ب راه خطا برم وگرنه فروختن خیلی راحته یا خدا یا امام رضا کمکم کن,,,

    • علی

      سلام بنده سال 90 درسانحه تصادف دخترم را از دست دادم وهمچنین همسرم دربیمارستان بستری شد وازآن تاریخ تاکنون از نظر مالی و روحی دچار بحران شدیدی شدم طوری که تمام اقساط بانکها به عقب افتاده و همچنین بدهی شخصی هایم چون طرف گواهینامه نداشت واز طرفی هم آشنا بود دیگر چیزی از بیمه ماشین بابت فوت و زخمی شدن نصیب ما نشد و مجبور شدم خودم همه چیز را متحمل شودم که الان طوری شده ام که نمی توانم به صورت معصوم زن وبچه ام نگاه کنم چون در هر نگاهشان هزاران آرزو دارند که من قادر به برآئرن حتی یکی از آنها نیستم حال خواننده گرامی خود ویاکسی راسرغ داری که بتواند مشکل این بنده حقیر را حل کند معرفی نماید تا شاید ثوابی از طرف خداوند بابت حل مشکل اینجانب نصیب شما گردد شماره کارت درصورت امکان کمک کردن به ابن بنده عاجز

    • درخواست کمک

      سلام چرا کسی به داد ما فقیر بیچاره ها نمیرسه کلی سایت درخواست کمک کردم بخدا اگه نیاز مالی نداشتم چرا باید این جوری خودما همه جا کوچیک میکردم ما جز خدا کسی رو نداریم تو را خدا یه خیری پیدا نمیشه در راه خدا. به ما کمک مالی کنه بخدا گرفتارم.

    • خانم مهدیزاده

      سلام دخترم اختلال هویت جنسی داره نیازبه کمک مالی شمادارم عاجزانه التماس وخواهش میکنم کمکم کنید نا دخترمه عمل کنم ناازاین واضع نجات دهم هرروزشاهدگریه وزجیه دخترم هستم ولی نمیدو چه خاکی برس

    • ارش

      سلام آیا کسی هست توی این دنیا کمکی به من کنه ودل غمزده مرا شاد کنه ایا کسی هست مرا از منجلاب بدهکاری و فقر بیرون بیاره آیا کسی هست مرا از بی سر و ماهی و فقر نجات بده ترا بخدا کمکم کنید گچ

    • حمید زیران

      سلام من یه شخص نیاز دارم که اسپانسر مالی من باشه یا سرمایه گذار تو زمینه راه سازی لطفا اگه شخصی هست تماس بگیره توضیع میدم و قول میدم هر مبلغ سرمایه گذاری شه دو برابر در سال سود دهی داره فقط پول ندارم برای انجام ایده خودم

    • خانم R.ch

      باسلام وخسته نباشید به کسانی که اسم خیر روخودشون گذاشتن ولی تماس باهاشون غیرممکنه بخونین بنده دارای یک فرزندم که تحت حمایت کمیته ی امدادهستم ولی چندماهه که حقوق چندرقازمون هم قطع شده تویه خانه ای زندگی میکنیم که گازکشی نداره توسرما باید آتیش بیارم توخونه که باگازگرفتگی پسرم مواجه ام یا سردردگرفتن شدیدش خوب مثال میزنن زنده راتازنده هست یادش کنید ورنه برسنگ مزارش آب ریختن چه سود خانم ر چ هستم ازشهرستان مرودشت

    • مریم

      سلام توروخدا ی ادم با خدا ب منو خانوادم کمک کنه هیچی نداریم بخوریم کرایه خونمونم رسیده ندیم بیرونمون میکنن اواره کوچه خیابون میشیم التماس میکنم کمکمون کنید توروخدا .شماره تماس09902296426

    • مریم

      سلام توروخدا یکی ب ما کمک کنه داریم از گرسنگی میمیریم الان چندروزه چیزی نخوردیمالتماس میکنم کمکمون کنید.09902296426

    • آلاد

      خانمی سراغ دارم که بی سر پرست در ضمن مریضه وکیسه صفرا وطحالش را برداشته و ماهی یک بار خون میگیره ویک دختر 10ساله داره ایا کسی حاضره به این فرد کمک کنه 09171843465

      پاسخ ها

      • عزت آلاد

        من منتظر جواب شما هستم

    • الاد

      با سلام مجددا مزاحم شدم دوستم خیلی حالش بده راه به هیج جا نمیبریم اول خدا بعد شما دختر 10ساله اش زجر میکشد هر مدرکی برای صحت حرفهایم میفرستم 09171843465

    • ع

      سلام وعرض ادب من شخصی بیکار هستم واین مدت ۶ سال است که به بیماری بی خوابی مبتلا شدهام و۴ ملیون از بانک وام گرفته ام وچون توان پرداخت ان را نداشتم الان بانک پروندم داده دادگستری ومن ان پول خرج این بی خوابی کردم ولی باز هم خوب نشدم ومن زن ودوتا بچه دارم اگرامکان داره به من کمک کنید که شاید این مشگ من با یاری خدا وشماها حل گردد

    • حمیدصادقی

      باسلام.جوانی هستم بیکار به سختی خرجی خانه پرداخت میکنم.خونه هم ندارم.بایک بچه خونه پدرم زندگی میکنم.آیا کسی هست که مقداری پول مبلغ سی میلیون تومان به من بده.دوسه ساله برمیگردونم.خواهش میکنم کمکم کنید.خیلی به دخترم فشارمیاد.تورو فاطمه الزهرا(س)نجاتم بدین.خداخیرتون بده.09384489501

    • بدون نام

      سلام نمیخوام منفی صبحت کنم مابه چهارده میلیون احتیاج داریم6104337584454779

    • لیلا

      سلام خانومی هستم 30ساله سه تابچه دارم شوهرم مریضه قرض دارم خیلی گرفتارم توروبه باب الحوائج کمکم کنید

    • مریم

      سلام توروخدا ی با خدا ب ما کمک کنه داریم از گشنگی میمیریم خدا شاهده دو روزه چیزی نخوردیم التماس میکنیم کمکمون کنید

    • علی

      سلام میدونم ک با نوشتن این چیزا اینجا هچی نمیشه ولی بازم خدارو چ دیدی؛
      من تو شیراز زندگی میکنم تو یه پارکینگ 30متری اجاره ای...
      انقد وضعیت مالی و اقتصادیون خرابه ک نمیتونیم بچه دار شیم وقتی بهش فک میکنم ک نداری و بدبختیمو چرا باید بدم ب نسل بعدم چرا باید باعث و بانی بدبختیش بشم نداشتنش رو ترجیح میدم ...
      من پول مفت از کسی نخواستم چرا کسی نیست ک ب من یه کاری بده براش زحمت بکشم در وجهش بهم مزد بده خدا خودش شاهده ک تو چ شرایطی هستم

    • فالح

      باسلام وخسته نباشی لطفا کمک کنید ادم معلول خانم هم معلول وسه بچه دارم می خواستم بکویم بدهکاره مردم ومغازها به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰میلیون ریال مردم ومغازها از من می خواهند من کار نمی کنم تا پول مردم بدم خیر ببینید کمک کنید ثواب می ببرید اگر توانستین با این شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۲۵۶۳۶۵۳۰۶ یاخسین

    • مریم

      سلام توروخدا ی با خدا ب ما کمک کنه داریم از گرسنگی میمیریم الان چندروزه چیزی نخوردیم شمارو ب شهادت حضرت فاطمه کمکمون کنید از فشار گرسنگی چشامون کلا سیاهی میره التماس میکنیم کمکمون کنید

    • مریم

      سلام التماس میکنیم ی با خدا ب ما کمک کنه داریم از گرسنگی میمیریم هیچی نداریم بخوریم ۴تا خواهریم هیچکسم بهمون کمک نمیکنع پدرومادر پیر افتاده ایم داریم ک نمیتونن خرجمونا بدن شمارو ب خدا کمکمون کنید ۰۹۹۰۲۲۹۶۴۲۶

    • اسم بند سید محمد الیاس است

      سلام خدمت محترم بیل گیتس من را کمک مالی کنین خواهش است از شما من چهار سال است که نامزد هستم اما تنوانی پولی عروسی را خود را ندارم
      من در افغانستان در یک هوتل کار مکنیم اما بسیار معاش کم است نمیشه که عروسی کنیم پدری ومادر پیر دارم فقط برای این دو پدر و مادر کار مکنم
      اول از خدا میشه دوم اقای بیل گیتس مرا کمک مالی کنه
      ممنون
      اهل افغانستان هستم

    • نیک

      باعرض سلام ولی من ازخدا میخوام یه جابجایی ثروت ازافرادثزوتمندش به من انجام بده تابتونم با کاروتلاش به نیازمندان هم کمک کنم ان شاالله.

    • بدون نام

      نیاز به کمک مالی دارم ممنون میشم کمکم کنید
      6037997522759977

    • مهران

      به من علم ذهن خوانی رو یکی یادم بده
      پول بگیره حتی میتونه برام پیام کنه

    • محمد ختوانه شهر دلند

      سلام خسته نباشید من بچه فلج مغزی دارم که نیاز به کمک دارم که حرف نمیزنه و راه نمیره نه ساله است ودکتری میبرم مشهد میبرم دکتر عباس نوریان متخص عصاب و روان وکفته است تا دوسال بیار خوب میشه من یک کارکر ساده هستم هرچه در میارم خرج خانه ودکتری پسرم عبدرحمان ختوانه میشه وخرج خانه به بدبختی درمیارم نیاز به کمک دارم جز خدا کسی راندارم کمکم کند پول پنجاه تا صد میلون تومان نیازااست شماره کارتم ۵۸۹۴۶۳۱۸۷۰۳۵۲۷۸۸

    • کریمی

      متاسفانه قلب من مشکل داره و دریچه قلبم فلزی است.بعد از گذشت ۱۴ سال از عمل دریچه مصنوعی قلبم خراب شده و گاهی اوقات یهو از حال میرم و باعث خجالته.الان تعویض دریچه قلبم حدود چهل و شش میلیون پول نیاز داره نمیتونم تامین کنم.مشکلات دنیا فقط سرطان و زنان بی سرپرست و ... نیست که خیرین توش فعالیت دارن.برای هر انسانی دردهایی هست که فقط خودش میفهمه چقدر براش دردناکه.خیلی مشکلات دنیا کلاس ندارن که خیرین توش کمک کنن.اونا فقط سرطان و دیابت و زنان بی سرپرست

    • علی خدری

      سلام من از خیرین می خواهم کمکم کند ماهیانه اگر کسی می تواند کمکم کند پیام بدهد متشکرم ۰۹۱۷۹۰۵۷۹۲۶

    • علی خدری

      از خیرین درخواست کمک دارم من از خیرین می خواهم کمکم کند من آدم فقیری هستم نه خانه دارم و پولی خرج زندگیم ندارم از خیرین خوب می خواهم کمکم کند ماهیانه کمکم کند اگر کسی می تواند پیام بدهد متشکرم ۰۹۱۷۹۰۵۷۹۲۶

    • سریه ولیی

      سلام من یک مریض سرطانی هستم سرطان سینه دارم تحت نظر دکتر هستم شمی درمانی شدم ولی شوهرم یک کار گار ساده هست نمیتونه خرج منو بچه هارا بده دوتا بچه دارم توروخدا کمکم کنید یه خونه آپارتمان بخرم ۶۰۳۷۷۰۱۴۴۶۰۶۸۳۲۹

    • سیدهاشم یاقوتی

      سلام شماروبخدا اگه کسی هست مبلغ ۱۵ملیون ضمانت کردم داره زندگیم داغون میشه ۰۹۱۵۸۸۱۹۲۳۹

    • سیدهاشم یاقوتی

      سلام شماروبخدا اگه کسی هست مبلغ ۱۵ملیون ضمانت کردم داره زندگیم داغون میشه ۰۹۱۵۸۸۱۹۲۳۹

    • خ حیدری

      سلام می بخشید حرفم واسه اونایی هس که خودشون خیر معرفی می کنند اما مرد عمل نیستن وقط واسه مسخره کردن مافقیران هرکاری ازدستشون بربیاد انجام میدن غیر از کمکمون کنه متاسفم برای این دولت گه این همه مردم فقیر وبدبخت داره که هرگز به دادشون نمی رسه متاسفم برای ثروتمندان این ملت که فکرمی کنن مافقیران انگل هستیم وبایدمارانابود کنن متاسفم برای خودم که فکرمی کردم هنوز دراین مملکت کسانی هستن دست ناتوانی رابگیرن وبهش کمک کنند

    • نگین عبادی

      سلام خدمت خیرین عزیزم من دختری هستم که توخانواده فقیروکم درامدهستم بخاطرمشکل مالی نمیتوانم ازدواج کنم الان 31سالم هست ونمیتوانم ازدواج کنم بخاطرنداشتن جهیزیه 31سالمه وعمرم داره هدرمیره لطفاکمکم کنیداجرتون باامام حسین

    • بدون نام

      سلام من 3تا بچه دارم که 2تا از بچه هام مریضه هزینه درمانشان زیاده تورو خدا کمکم کنید تا شرمنده بچه هام نشم

    • فرشاد

      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت حضار محترم
      برای احداث شرکت نیاز به شریک دارم مبلغ 68هزار دلار
      فرشاد98765@
      بنده دارای مدرک فوق لیسانس می باشم و هدفم از این اقدام خداپسندانه کمک به تولید ملی و اقتصاد کشور و مردم شریف کشورم ایران می باشد. با تشکر ممنون از نگاه گرمتان
      خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

    • مهسا

      بیشترشون امریکایی بودنا کفار جهان.... اونایی که دم از مسلمونی میزنین و هیچ کمکی نمیکنین

    • رایحانه

      سلام

    • مرتضی

      سلام.پس چرا هیچ انسانی به ما هیچ کمکی نمیکند.ما قرض میخاییم به خدا قسطی پس میدیم.تو رو خدا ی نفر کمک کنه.بدهکارم هر روز طلبکارا در خونمونن.اجاره خونم عقب افتاده و از مبلغ رهن گذشته.دیگه برا خرید نان پول نداریم.بخدا برا خرید ی شیر یارانه ای برا دختر دو ساله عزیزم موندم.میفهمید یا که برا راحت رد شدن از انسانیت میگین دروغه ؟بیایین ببینین خودتون ولی کمک کنید تو رو جان دختراتون. نه به من به بچم کمک کنید.بخدا قرض میخاییم.

    • حدادی

      اگر آدم خیر خیرین دیدین تف صورت من بندازین. من باتمام مدارک پزشکی استشهاد محلی حتی گواهی پزشک رفتم کمک خواستم فقط اذیت میکنن عملکرد ندارن. 34سالگی کانسر مری گرفتم هیچی دردست ندارم اهل روستا هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج