۴۸۹۷۵۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازگشت انسان به ماه در سال ۲۰۱۸

مدت زمان زیادی از سفر انسان به دور ماه میگذارد، اما اسپیس اکس قصد دارد در سال آینده تغییراتی در تاریخ ایجاد کند. این شرکت اعلام کرده است که دو شهروند بصورت خصوصی در اواخر سال ۲۰۱۸ مسافرتی به ماه خواهند داشت.

مجله سخت افزار: مدت زمان زیادی از سفر انسان به دور ماه میگذارد، اما اسپیس اکس قصد دارد در سال آینده تغییراتی در تاریخ ایجاد کند. این شرکت اعلام کرده است که دو شهروند بصورت خصوصی در اواخر سال ۲۰۱۸ مسافرتی به ماه خواهند داشت. این دو مسافر در حال حاضر مبلغ قابل توجهی را برای سفر هیجان انگیز خود پرداخت کرده اند و اسپیس اکس در انتظار آزمایش های سلامت و سازگاری بدن و آموزش های اولیه جهت آمادگی دو مسافر برای این سفر است.
بازگشت انسان به ماه در سال 2018
هیچ سخنی از اینکه مسافران چه مبلغی پرداخت کرده اند و یا چگونه این افراد انتخاب شده اند به میان نیامده است، انا اسپیس اکس گفته است که تیم های پرواز دیگری نیز به این سفر علاقمند بودند. بدین ترتیب بعید نیست که اگر سفر اول موفقیت آمیز باشد، در آینده نزدیک در انتظار تورهای مسافرتی به دور ماه باشید.

اسپیس اکس به وضوح اعلام کرده است که در این سفر، فرودی بر ماه صورت نمیگیرد. اما هنوز هم سفر به اعماق فضا و بازگشت به ماه برای اولین بار بعد از 45 سال اتفاق بزرگی خواهد بود. شرکت میگوید این مسافران قبل از هر انسانی و برای بار نخست به مکان های دورتری از منظومه شمسی خواهند رفت.
CNBC گزارش داده است که این سفر در حدود یک هفته طول می کشد. ایلان ماسک مدیر عامل شرکت اسپیس اکس این سفر را اینگونه توصیف میکند: عبور از سطح ماه و کمی بیشتر به اعماق فضا رفت و سپس برگشت به زمین.

فضاپیمای دراگون (اژدها) این دو مسافر ثروتمند را به کره ماه خواهد برد، فضاپیمایی که به گفته شرکت از ابتدا برای حمل انسان ها طراحی شده بود. برای شروع کپسول اولیه دراگون بدون سرنشین به ایستگاه فضایی ارسال می شود، در ماموریت دوم در سه ماه دوم 2018 دراگون با سرنشین هایش به فضا میرود.
این بخشی از 4 ماموریت ایستگاه بین المللی فضایی است که اسپیس اکس قراردادی با ناسا برای انجام آن دارد؛ یکی از آنها (فالکون9) در حال انجام است و سفر دو سرنشین خصوصی به ماه یکی دیگر از آنهاست. این ماموریت از مرکز فضایی کندی در نزدیکی کیپ کاناروال آغاز می شود، درست همان مکانی که ماموریت آپولو در دهه 60 و 70 میلادی شروع شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج