۴۹۱۹۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هک ایمیل معاون اول ترامپ

یک نشریه محلی آمریکایی می‌گوید معاون اول رئیس‌جمهور این کشور وقتی فرماندار ایندیانا بوده، جرمی مشابه هیلاری کلینتون مرتکب شده و از ایمیل شخصی برای کارهای دولتی استفاده کرده است.

فارس: افشای استفاده معاون اول ترامپ از ایمیل شخصی و هک شدن اطلاعات وی خبرساز شد. یک نشریه محلی آمریکایی می‌گوید معاون اول رئیس‌جمهور این کشور وقتی فرماندار ایندیانا بوده، جرمی مشابه هیلاری کلینتون مرتکب شده و از ایمیل شخصی برای کارهای دولتی استفاده کرده است.
هک ایمیل معاون اول ترامپ

روزنامه ایدیانااستاز پلیس افشا کرده که «مایک پنس» معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا در زمان عهده‌داری سمت فرمانداری ایندیانا، برای ردوبدل کردن اطلاعات مربوط به این ایالت از ایمیل شخصی استفاده کرده و ایمیلش هم هک شده است.

آن‌طور که در این گزارش آمده، پنس از این ایمیل شخصی برای ردوبدل کردن مسائل حساس و مرتبط با امنیت ملی آمریکا استفاده می‌کرده است.

در میان این ایمیل‌ها که با یک ایمیل AOL نگاشته شده، از موارد مربوط به نگهبانان ورودی‌های فرمانداری گرفته تا نحوه پاسخ ایالت ایندیانا به تهدیدهای تروریستی بین‌المللی ذکرشده است.

دفتر پنس در این خصوص جوابیه‌ای صادر کرده و گفته که وی همانند همه فرمانداران دیگر، هم ایمیل شخصی داشته و هم ایمیل رسمی و تمام قواعد موجود در خصوص نحوه تبادل اطلاعات رسمی با همان ایمیل رسمی را رعایت کرده است.

دفتر فرماندار فعلی ایندیانا ۳۰ صفحه از نامه‌های ردوبدل شده با ایمیل شخصی مایک پنس را منتشر و البته با توجه به محرمانه بودن برخی از آن‌ها، از انتشار تعداد نامعلومی از ایمیل‌ها خودداری کرده است.

اتهام استفاده از ایمیل‌های شخصی و به خطر انداختن امنیت ملی آمریکا، اتهامی بود که «دونالد ترامپ» در کارزار انتخاباتی خود بارها علیه رقیب اصلی یعنی «هیلاری کلینتون» استفاده کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج