شعارهای تبلیغاتی مک‌دونالد از کجا آب می‌خورند؟!
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
سمپاشی امحا_1
لایکو_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
سمپاشی امحا_3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
لایکو_3
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
سمپاشی امحا_4
لایکو_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
سمپاشی امحا_2
لایکو_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۵۰۲۷۴۴
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
۱۵۴۲۳
تبلیغات مک‌دونالد برای وعده‌های غذایی کودکان بیش از اینکه بر خود غذا تمرکز داشته باشد، بر اسباب‌بازی متمرکز است. به این معنا که در این تبلیغات، شخصیت‌های تبلیغاتی درواقع وعده‌های غذایی هستند که به صورت انیمیشن‌هایی جذاب برای کودکان به نمایش درآمده‌اند.
وب‌سایت شنبه: تبلیغات مک‌دونالد برای وعده‌های غذایی کودکان بیش از اینکه بر خود غذا تمرکز داشته باشد، بر اسباب‌بازی متمرکز است. به این معنا که در این تبلیغات، شخصیت‌های تبلیغاتی درواقع وعده‌های غذایی هستند که به صورت انیمیشن‌هایی جذاب برای کودکان به نمایش درآمده‌اند. مثلا ماست، مرغ سرخ‌کرده، سیب‌زمینی و... همه به‌عنوان شخصیت‌های یک انیمیشن با کودکان ارتباط برقرار می‌کنند.
 
 شعارهای تبلیغاتی مک‌دونالد از کجا آب می‌خورند و چه ایده‌هایی پشت آن‌هاست

تطبیق با شرایط محلی

شرکت مک‌دونالد در هر کشوری که وارد شده، سعی کرده مطابق با سنت‌ها و علایق همان کشور عمل کند. مثلا شعبه‌ای از مک‌دونالد در سال ۱۹۹۶ در هند دایر شد. جالب است بدانید که شیوه‌های تبلیغاتی این کمپانی کاملا مطابق با خصوصیات غذایی این کشور بوده است. توجه به آیتم‌های موردعلاقه محلی، تابوهای مواد غذایی مانند عدم استفاده از گوشت گاو، ارائه نان شیرین و... ازجمله تغییراتی بود که این شرکت مطابق با ذائقه مشتریان خود متقبل شد. پایین آوردن قیمت‌ها و از طرفی تولید حجم بالای غذا نیز از دیگر راهکارهای سودآور این کمپانی در هند بود.

تبلیغات صبحانه مک‌دونالد

در چند سال اخیر، یکی از تبلیغات گسترده مک‌دونالد تبلیغ میز صبحانه آن است که در بسیاری از رسانه‌های اجتماعی سروصدای زیادی ایجاد کرده است. کلیپ‌هایی که صبح کاری خانواده‌ها، کودکان، کارگران و... را در تلویزیون نشان می‌دهند، ازجمله راهکارهای تبلیغاتی این وعده غذایی هستند. همچنین در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر مک‌دونالد به تبلیغ سینی صبحانه خود پرداخته و با گفتن صبح‌به‌خیر، صبحانه مخصوص خود را به مخاطبان خود گوشزد می‌کند.

این را دوست داری؟

تبلیغات جدید مک‌دونالد در سال ۲۰۱۵ شامل یک کلیپ است که با شعار «این را دوست داری؟» شناخته شده است. آژانس تبلیغاتی لئو برنت، که بیشتر تبلیغات این شرکت بزرگ را انجام می‌دهد، این تبلیغ را تهیه کرده است. در این ویدئوی تبلیغاتی شعار «من این را دوست دارم» به طور متناوب تکرار می‌شود. لحن شاد و نرم و آهنگ جذاب این کلیپ، از نقاط قوت آن است؛ ضمن اینکه این آهنگ توسط بسیاری از شخصیت‌های کارتونی نسل‌های مختلف خوانده می‌شود و درنتیجه گروه گسترده‌ای از مخاطبان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
استخدام_1
اپیلاسیون نانا 1
شیرآلات زمانی_1
شیرآلات زمانی_3
استخدام_3
اپیلاسیون نانا 3
اپیلاسیون نانا 4
شیرآلات زمانی_4
استخدام_4
استخدام_2
اپیلاسیون نانا 2
شیرآلات زمانی_2
ایرانیان- فوتر موبایل222
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
کیان برنا_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر
کیان برنا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
شفا_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
دکتر عارفی - فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
قالیشویی نوین_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
ایرانیان-فوتراصلی222