۵۰۶۰۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نوروز ۹۶، امن‌ترین نوروز در سال‌های اخیر

جانشین فرمانده ناجا گفت: نوروز امسال شاهد افزایش ۱۵درصدی ترددهای جاده‌ای و کاهش ۸ درصدی تصادفات فوتی در کشور بوده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: جانشین فرمانده ناجا گفت: نوروز امسال شاهد افزایش ۱۵درصدی ترددهای جاده‌ای و کاهش ۸ درصدی تصادفات فوتی در کشور بوده‌ایم.

سردار اسکندر مؤمنی، در جمع خبرنگاران شهرستان پردیس با تبریک سال نو و با آرزوی سالی همراه با عزت، امنیت و آرامش برای همه مردم ایران اسلامی، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ۳۰۰ هزار نیروی پلیس از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها وظیفه ایجاد امنیت و آرامش و همچنین خدمت رسانی به مسافران نوروزی را بر عهده دارند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کاهش حدودهشت درصدی تصادفات فوتی در تعطیلات نوروز تصریح کرد: علی رغم افزایش حجم سفرهای نوروزی و شرایط ناپایدار جوی شاهد کاهش هشت درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی در مرحله دوم طرح نوروزی در کشور بوده‌ایم.

وی نوروز امسال را یکی از امن ترین نوروزهای چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: طرح نوروزی یک کار بزرگ وبی نظیر است که با تلاش همه دستگاههای امنیت ساز و خدمت رسان به ثمر می رسد که در این ایام همه تلاش خود را به کار بسته‌اند و جا دارد از همه آنان تقدیر و تشکر کنم.

مؤمنی با بیان اینکه محورهای مازندران، گیلان، قم، فارس و خراسان پرترددترین استانهای کشور بوده است، افزود: دومحور فیروزکوه و هراز که اصلی ترین راه‌های شمال کشور است درحوزه انتظامی شرق استان تهران است که اقدامات بسیار خوبی در حوزه ترافیکی ایام نوروز را شاهد بوده‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: در حوزه امنیتی وانتظامی با تدابیر صورت گرفته و سازماندهی ۲۵هزار تیم گشتی و ۳۳۰۰ ایستگاه پلیس ثابت و سیار شرایط ما به مراتب بهتر و شاهد بهبود کاهش جرایم به خصوص سرقت منزل و سرقت مسلحانه بوده‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا در پایان با مهم شمردن زمان بازگشت مسافران، افزود: تا امروز بیش از ۷۰ درصد مسافران از تعطیلات خود بازگشته‌اند و باز هم به عزیزان و هموطنان توصیه می کنیم که بازگشت و زمان آن را مدیریت کنند و سفرهای خود را به دقایق پایانی موکول نکنند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، سردار ناظری نیز طی سخنانی با اشاره به راه اندازی واستقرار ۲۵ ایستگاه پلیس در مسیر ترانزیت وتردد مسافران برای خدمات رسانی به آنان، افزود: با برگزاری ۱۵جلسه قرارگاه امام علی (ع) هماهنگی های لازم در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی صورت گرفته است.

وی گفت: در این ایام بیش از ۳۰۰۰ نیروی پلیس در قالب ۲۴۳ واحد گشت انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور و ۱۱۱ واحد گشت پیاده به کارگیری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۵۰درصد کاهش تصادفات فوتی را نسبت به سنوات گذشته در شرق استان تهران شاهد بوده‌ایم.

وی در بخش فرهنگی واجتماعی نیز گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون همکارانمان در معاونت اجتماعی بیش از ۷۴ هزار بروشور وتراکت و ۹۰۰۰ مجله امین جامعه را در شهرستانهای استان در بین مردم و مسافران نوروزی توزیع کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج