۵۲۲۵۴۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تصاویر جاسوسی پورشه ۹۱۱ سال ۲۰۱۹ را ببینید

به تازگی ویدیو و عکس‌هایی در رسانه‌های خودرویی منتشر شده که نشان از تست شدن یکی از پروتوتایپ‌های پورشه ۹۱۱ را دارند. به‌نظر می‌رسد که این خودرو کررا اس (Carrera S) جدید این شرکت آلمانی است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: به تازگی ویدیو و عکس‌هایی در رسانه‌های خودرویی منتشر شده که نشان از تست شدن یکی از پروتوتایپ‌های پورشه ۹۱۱ را دارند. به‌نظر می‌رسد که این خودرو کررا اس (Carrera S) جدید این شرکت آلمانی است. در این تصاویر جزییاتی به چشم می‌خورد؛ مثلا در نمای عقب این خودرو، اسپویلر عریض‌تری نسبت به مدل پیشین دیده می‌شود؛ اسپویلری که دقیقا از گوشه‌های چراغ‌ خطر این خودرو به بالای صندوق عقب نشانه رفته است.


تصاویر جاسوسی پورشه 911 سال 2019 را ببینید
در فرم داخلی چراغ‌های خطر، می‌توانیم چراغ‌های افقی و کشیده‌ای را ببینیم. هم‌چنین در این تصاویر دو جفت لوله اگزوز زیر سپر دیده می‌شود که چیدمان آن‌ها بیشتر به سمت وسط خودرو متمایل شده است. هواکش‌های عقبی این خودرو از مدل حال حاضر ۹۱۱ هم بزرگتر است.
تصاویر جاسوسی پورشه 911 سال 2019 را ببینید

این خودرو احتمالا از پیشرانه مشابه مدل نسل حاضر بهره می‌برد؛ پیشرانه‌ی توئین توربو ۶ سیلندر تخت که ۳ لیتر حجم دارد. مدل کررا نسل حاضر، دارای قدرت ۳۷۰ اسب‌بخار و گشتاور ۴۴۸ نیوتون‌متری است. مدل کررا اس هم می‌تواند قدرتی معادل ۴۲۰ اسب‌بخار و گشتاور ۴۹۸ نیوتون‌متر تولید کند. با این حال در مدل جدید، انتظار مشخصات فنی بالاتری از سوی این خودروساز آلمانی داشته باشیم.


تصاویر جاسوسی پورشه 911 سال 2019 را ببینید
این تصاویر از این حکایت می‌کند که پورشه هنوز از استایل طراحی فنی شناخته شده خود را استفاده می‌کند؛ یعنی این خودرو احتمالا موتور وسط خواهد بود. اگرچه نسل بعدی ۹۱۱ احتمالا در سال ۲۰۱۸ به‌طور رسمی معرفی می‌شود اما باید در سال ۲۰۱۹، شاهد حضور آن در بازار جهانی باشیم.
تصاویر جاسوسی پورشه 911 سال 2019 را ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج