adexo3
۵۲۴۵۹۸
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ تغییر مبدا ساعت جهانی از «گرینویچ» به «قالی بافینویچ»

رییس انجمن صنف ساعت‌سازان سويیس اعلام کرد، شرکت‌های ساعت‌سازی این کشور بر سر تولید و ساخت دقیق‌ترین ساعت سويیس با برند «قالیباف» با یکدیگر دچار اختلاف و رقابت شدید شده‌اند. از طرف دیگر، رییس انجمن جغرافي‌دانان جهان

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

رییس انجمن صنف ساعت‌سازان سويیس اعلام کرد، شرکت‌های ساعت‌سازی این کشور بر سر تولید و ساخت دقیق‌ترین ساعت سويیس با برند «قالیباف» با یکدیگر دچار اختلاف و رقابت شدید شده‌اند. از طرف دیگر، رییس انجمن جغرافي‌دانان جهان اعلام کرد، اعضای این انجمن مشغول بررسی طرحی هستند که براساس آن، مبنای ساعت جهانی از ساعت گرینویچ به ساعت قالی بافینویچ، تغییر کند! رییس انجمن جغرافيدانان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد: «متاسفانه ما تازه فهمیدیم که ساعت گرینویچ چه ساعت نامیزان و تنبلی است و از اینکه زودتر مدار ساعتی خود را روی قالی بافینویچ تغییر ندادیم، بسیار نادم و پشیمان هستیم». ایشان در ادامه از دکتر قالیباف درخواست کرد به جای اینکه مرتب در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدا شود، تشریف بیاورد و بدون هیچ انتخاباتی، بر سر اعضای این انجمن منت نهاده و رییس انجمن جغرافيدانان جهان شود. دکتر قالیباف هم که به‌طور زنده و به‌صورت آنلاین در این کنفرانس حاضر بود، اعلام کرد اگر این مسئولیت را بپذیرد، تمام ساعت‌ها، دریاچه‌ها، جنگل‌ها، کویرها و کلا نقاط جغرافیایی خاص جهان را دو طبقه می‌کند! وی در پاسخ به سوال رییس انجمن جغرافيدان‌ها که با تعجب پرسید: «مگه میشه؟ مگه داریم؟»، گفت: «شما مثل اینکه در جریان شعارهای انتخاباتی بنده نیستیدها... نمیشه و نمی‌تونیم و رای نمیدیم و بهت صندلی ریاست نمیدیم نداریم‌ها! مَرده و حرفش!».

همزمان با آغاز تبلیغات ریاست‌جمهوری، «آکادمی قالیباف» فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد! لازم به توضیح است که از 40 سال قبل که ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف به ساخت و انتشار ترانه‌های کودکانه برای جمع‌کردن رای روی آوردند، این روند در هر دوره از انتخابات رشد کرد و در ادامه هر بار از خوانده‌ای مطرح، تک آهنگی تبلیغاتی در فضای مجازی پخش می‌شد که می‌توان از میان آن‌ها به: سلندیون، روح مرحوم پاواروتی و معین اشاره کرد. در همین راستا آکادمی قالیباف با هدف کشف استعدادهای جوان و معرفی آن‌ها به ستادهای تبلیغاتی این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام موجودیت کرد؛ البته هنوز از اسامی داوران و اساتید این آکادمی رونمایی نشده است ولی کارشناسان موسیقی امیدوارند این حرکت جدید آقای قالیباف بیشتر مولف محور باشد تا کاپی محور!

مهندس هاشمی‌طبا در بیانیه‌ای اعلام کرد دیگر در مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری هم شرکت نمی‌کند. ایشان که تا امروز در زمینه تبلیغات، فقط به حضور در رادیو و تلویزیون اکتفا می‌کرد، اعلام کرد دیگر حوصله این یک قلم را هم ندارد و هزینه بنزین خودروی‌شان برای رفت و آمد به استودیوهای صدا‌و‌سیما؛ از این دوره صرف امور خیریه می‌شود!

تنها ابر رایانه پاسخگوی جهان که حاصل 40 سال تلاش دانشمدان علم رایانه و هوش‌مصنوعی بود، سوخت و از بین رفت! سازندگان این ابر رایانه که قبلا اعلام کرده بودند این اَبَر رایانه می‌تواند به تمام سوال‌های جهان پاسخ دهد، در کمال شرمساری اعلام کردند درباره توانایی‌های این سازه بشری زود قضاوت کرده بودند و برای اظهار‌نظر درباره قدرت آن دستخوش هیجان و احساس بودند.

لازم به ذکر است که این ابر رایانه وقتی سوخت که مهندس میرسلیم جلوی آن نشست و شروع کرد به پرسیدن سوال... رایانه در برابر سوال‌های اولیه، مقاومت کرد ولی کم‌کم آی‌سی‌ها و هارد آن به‌شدت داغ کرد و سرانجام مثل کره روی بخاری، آب شد و سوخت! دانشمندان اعلام کردند اصلا از این اتفاق ناراحت نیستند زیرا با از دست دادن یک ابر پاسخگو، توانستند یک ابر پرسشگر را کشف و به دنیای علم و دانش معرفی كنند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسخره کردن رقیب خیلی زشته خجالت داره

    • araz

      چندین بار نظر گذاشتم زیر مقاله های مسخره کردن شما چاپ نکردی. کلا داری قالیباف رو مسخره می کنی و اخلاق رو یادت رفته. البته این از ترس هست. متاسفم براتون. برای همه کسانی که رقباشون رو تخریب می کنن متاسفم. این فرهنگ شماست. یه بار رک بگو به کی رای بدیم و به مغزت برا نوشتن طنز چرت و پرت فشار نیار. با این چیزا ذهن مردم رو نمیشه شست و شو داد. همه با منطقشون تصمیم میگیرن به روحانی یا قالیباف یا رئیسی یا بقیه شون رای بدن نه با زردنامه های شما. بنده ارزشو احترام خاصی برای افرادی که فکر مستقل و منطقی دارند قائلم. آزادانه فکر کنیم و رای بدیم نه با تاثیرپذیری از رسانه های مغرضی که هر کدوم منافع شخصی شون در گرو اشخاص است. چاپ کن اگه به دموکراسی اعتقاد داری.

    • reza

      ماشالا چقدر هم دست به قلم طنز زیاد شده! خداییش اگه میصرفه ما هم بیام به اسم طنز زیرآب بزنیم یه نون حلالی گیرمون بیاد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج