۵۳۳۲۴۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پیشتازی «بیگانه» در ۱۹ کشور

«نگهبانان کهکشان ۲» همسو با آمار فوق العاده اش طی فقط دو هفته اکران در آمریکای شمالی، در سایر مناطق و قاره ها نیز حضوری خوش داشته، به طوری که این هفته نیز در ۵۶ کشور و بازار و منطقه مختلف ۲/۵۲ میلیون دلار کسب کرد تا همچون هفته پیش درآمدسازترین فیلم جهان باشد.

روزنامه بانی فیلم: «نگهبانان کهکشان ۲» همسو با آمار فوق العاده اش طی فقط دو هفته اکران در آمریکای شمالی، در سایر مناطق و قاره ها نیز حضوری خوش داشته، به طوری که این هفته نیز در ۵۶ کشور و بازار و منطقه مختلف ۲/۵۲ میلیون دلار کسب کرد تا همچون هفته پیش درآمدسازترین فیلم جهان باشد.
پیشتازی «بیگانه» در 19 کشور

از رقم فوق ۳ میلیون دلار در بدو اکران این فیلم در کشور شرق آسیایی ژاپن بدست آمد ولی هر چه هست مجموع فروش فیلم در اروپا، آسیای شرقی، آمریکای جنوبی، شمال آفریقا و سطح اقیانوسیه به ۳۸۰ میلیون دلار رسید و با افزودن آمار آمریکایی فیلم به عدد ۶۳۳ میلیون دلار می رسیم که برای طول مدت اکران فیلم (دو هفته در آمریکای شمالی و ۳ هفته در سایر مناطق دنیا) بسیار بالا جلوه می کند.

ضایعه ای که جبران نشد

نمایش ضعیف «شاه آرتور: افسانه شمشیر» در آمریکای شمالی توجه ناظران را به سایر قاره ها و مناطق دنیا معطوف ساخته تا مشخص شود کارایی آن برای جبران مافات و رسیدن به آماری بالاتر در سایر نقاط به چه میزان می رسد. با این حال نمایش «شاه آرتور» در ۵۱ کشور و بازار دیگر هم در هفته سپری شده چندان امیدوار کننده نبود و چیزی بیش از ۱/۲۹ میلیون دلار را موجب نشد تا پس از یک هفته نمایش این فیلم در سطح جهان عایدی آن از رقم اسف بار ۴۴ میلیون دلار فراتر نرود و امیدها نسبت به حاصل کار این فیلم در روزها و هفته های بعدی را نیز کاهش بدهد.
این فیلم از روز پنجشنبه این هفته در کشورهای فرانسه، بریتانیا و کره جنوبی به نمایش در می آید و از جمعه استرالیا هم به روی آن آغوش می گشاید اما آمار ناامید کننده مورد بحث سبب شده حتی این بازارهای بالقوه پرفروش چندان برای شاه آرتور امیدساز به نظر نرسند و اقبال این فیلم همچون ستاره بخت و اقبال آرتور در سال های مبارزه و حکومتش در بریتانیا پرتضاد و فاقد عنصر اطمینان نشان بدهد و همه اینها حاکی از آن است که کمپانی برادران وارنر که اهداف بزرگی را از ساخت و ارائه این فیلم در سر می پرورانده است، به طرز خیره کننده ای از این اهداف دور مانده و شکست بدی خورده است.

بی تابی برای کار تازه ریدلی اسکات

در حالی که سینماهای آمریکا و مالکان آنها برای آغاز اکران ورسیون تازه سری فیلم های فضایی و علمی- تخیلی «بیگانه» بی تابی نشان می دهند. این فیلم از جمعه گذشته در سایر قاره ها به نمایش درآمد و اگر آمار دقیق تری را بخواهید در ۳۴ کشور واقع در آمریکای جنوبی، اروپا، آسیای شرقی، شمال آفریقا و سطح اقیانوسیه به نمایش درآمد و مجموعاً ۴۲ میلیون دلار عایدی داشت که نشان می دهد مقدمات و آینده اقتصادی این فیلم در آمریکا و کانادا هم روشن نشان می دهد و به سبب جایگاه بهتر و خط و ربط های قوی تر ریدلی اسکات در این کشورها باید در انتظار فروشی زیاد برای این فیلم ماند که این با آغاز اکرانش در آمریکا از روز پنجشنبه شروع به تحقق و شکل گیری خواهد کرد.
این نسخه تازه از سری فیلم های پنج گانه «Elien» که نام کامل کننده و جنبی «عهد» نیز بر آن گذاشته شده، در ۱۹ کشور از ۳۴ کشوری که به نمایش درآمد در صدر آثار پرفروش نشست و از آن قبیل بودند کره جنوبی با ۲/۷ میلیون دلار، بریتانیا با ۴/۶ میلیون، فرانسه با ۵/۴ میلیون، استرالیا با ۱/۳ میلیون، اسپانیا با ۹/۱ میلیون و هنگ کنگ با ۸/۱ میلیون دلار، اضافه بر اینها «بیگانه: عهد» که کاترین واترستون در آن رل اول زن را بازی می کند و در همان قالب سیگور نی ویور در ۴ فیلم قبلی ظاهر می شود و در نتیجه به شدت یادآور کاراکتر مشهور ستوان الن ریپلی در آن فیلمها است.
در برزیل به ۶۳/۱ میلیون و ایتالیا ۲۹/۱ میلیون دلار نایل آمد تا قیاس های خود با «پرومتئوس» را جدی تر و وسیع تر سازد. توضیح آن که پرومتئوس فیلمی بود که ریدلی اسکات در سال ۲۰۱۲ عرضه کرد و کوششی بود از سوی او برای آغازی دوباره بر ماجراهای «بیگانه» که خودش بعد از ساخت فیلم نخست در سال ۱۹۷۹ حاضر به ادامه دادن آن نشده و تهیه قسمت های دوم تا چهارم را به سایرین سپرده بود. او حالا در سال ۲۰۱۷ به مناسب نبودن «پرومتئوس» برای چنان هدف و منظوری معترف است و اگر «عهد» را ساخته و روانه بازار کرده و به تهیه یک نسخه Elien دیگر هم در آینده نزدیک می اندیشد، به همین سبب است.
پیشتازی «بیگانه» در 19 کشور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج