۵۴۰۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معرفی کتاب : از توپ تا سیاست های خیابانی

در مطلب معرفی کتاب امروز ۳ کتاب مفید، جذابو متفاوت برایتان انتخاب کرده ایم. از «عکاسان بزرگ جهان» تا «توپ» غلامحسین ساعدی در ادبیات و «سیاست های خیابانی» که یک اثر دقیق و تحلیلی در حوزه تاریخ علوم اجتماعی می باشد.

معرفی کتاب : از توپ تا سیاست های خیابانی

برترین ها: در مطلب معرفی کتاب امروز 3 کتاب مفید و متفاوت برایتان انتخاب کرده ایم. از «عکاسان بزرگ جهان» تا «توپ» غلامحسین ساعدی در ادبیات و «سیاست های خیابانی» که یک اثر دقیق در حوزه تاریخ علوم اجتماعی می باشد.

معرفی کتاب : از توپ تا سیاست های خیابانی

نام کتاب: عکاسان بزرگ جهان

موضوع: عکاسی
نویسنده: برایان کو
مترجم: پیروز سیار
ناشر: نشر نی

کتاب عکاسان بزرگ به معرفی 42عکاس بزرگ و بررسی سبک و آثار آنان پرداخته است. هدف نگارندگان کتاب پرداختن به تحولات عمده عکاسی از بدو پیدایش تا دوران معاصر است.

چکیدۀ جلد پشت کتاب را بخوانیم:

"عکاسی صد و شصت سال بیش عمر ندارد و با وجود این، در زمان حاضر مبدل به یکی از اساسی ترین قالب های هنری جهان شده است. در این کتاب جذاب، آثار بیش از چهل تن از بزرگترین نمایندگان این هنر، تجزیه و تحلیل شده است و ضمن بحث درباره زمینه های بسیار متونوعی همچون عکاسی خبری، تک چهره، منظره و مد، رهیافت ها و سبک و شیوه برگزیده بزرگترین عکاسان جهان ارائه گشته است".


معرفی کتاب : از توپ تا سیاست های خیابانی

نام کتاب: توپ

موضوع: ادبیات
نویسنده: غلامحسین ساعدی
ناشر: نشر

غلامحسین ساعدي را به عنوان نويسنده‌اي صاحب سبك در عرصة ادبيات ايران میشناسیم. ادبيات ساعدي ادبيات زمانۀ هراس (دهة ۵۰ ) نام گرفته است. از اين‌رو، ترس از تهاجمي غريب‌الوقوع تمامي داستان‌هايش را فرا مي‌گيرد.

رمان "توپ" همچون دیگر رمان های ساعدی از سفرها و پژوهش‌‏ها وي در نقاط جنوبي ايران مايه مي‌‏گيرند. فضای این رمان فضای زندگی عشایری را پیش روی ما قرار می دهد. شخصیت های این رمان را مردم ایل و روستا و نیز قزاق ها تشکیل می دهند.


معرفی کتاب : از توپ تا سیاست های خیابانی

نام کتاب: سیاست های خیابانی

موضوع: تاریخ اجتماعی
نویسنده: آصف بیات
مترجم: سید اسدالله نبوی چاشمی
ناشر: پردیس دانش

کتاب سیاست های خیابانی به قلم آصف بیات سعی در به تصویر کشیدن آن دسته از جنبش های اجتماعی نموده که در فضای مبارزات و و تغییرات اجتماعی صرفا به واسطه تعلق نداشتن به قشر و طبقه خاص یا قدرتمند فراموش یا پنهان شده اند. وی این جنبش ها را جنبش تهی دستان نامیده است.

بیات در مقدمه اینگونه به معرفی کتابش پرداخته است: "این کتاب به شرح تلاش و مبارزه مردم عادی برای بقاء و بهبود وضعیت زندگی شان اختصاص یافت. در طی آن توجه ام به نوعی از سیاست های غیر رسمی بوده است که آن را پیش روی آرام مردم عادی نامیده ام، یعنی همان تقلا و کوشش همیشگی، روزمره و جزئی و غالبا خاموشِ تهی دستان جهان سوم که در برخی مقاطع تاریخی به مناقشه های بزرگ در سطح جامعه منتهی می شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج