۵۴۳۷۲۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

روایت دیگر از انتخابات هیات رییسه مجلس

یک نماینده اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت که تماسی از سوی مراجع برای رای نیاوردن وی در انتخابات هیات رییسه وجود نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: یک نماینده اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت که تماسی از سوی مراجع برای رای نیاوردن وی در انتخابات هیات رییسه وجود نداشته است.

محمدقسیم عثمانی در یادداشتی نوشت: «در پی انتخابات هیأت رئیسه، برخی از سایت‌ها و کانال‌های ضدانقلاب در فضای مجازی، رأی نیاوردن بنده را در هیأت رئیسه، به تماس تلفنی برخی مراجع نسبت داده‌اند. این در حالیست که به هیچ وجه این موضوع صحت نداشته و بنده به شدت این اتهام توطئه‌گران را تکذیب می‌کنم. مراجع عظام همواره بر حفظ وحدت و رعایت حقوق جامعه اهل سنت تاکید داشته‌اند و اگر غیر از این بود، بنده سال قبل به هیأت رئیسه راه نمی‌یافتم.

طی یک‌سال گذشته نیز بنده در ملاقات علمای بزرگوار، بارها شاهد ابراز خرسندی آن‌ها از حضور حقیر در هیأت رئیسه بوده‌ام و عنایت ویژه جناب آقای دکتر لاریجانی به حقیر خود گواهی بر همین ادعاست.

دشمنان نظام از هر اتفاقی برای تفرقه بهره می‌برند و به دنبال ایجاد افتراق بین ملت ایران هستند اما هوشیاری ملی در حدی است که هرگز این یاوه گویی‌ها منجر به اغفال ملت یک‌پارچه ایران نخواهد شد.

آن‌چه این کشور را محکم نگه داشته است اتحاد ملت پشت سر رهبری است که به فضل الهی این مهم محقق شده است. بنده در هیأت رئیسه مجلس باشم یا نباشم سربازی اصلاح طلب در مسیر ولایت و بنده‌ای کوچک در خدمت ملت بزرگوارمان هستم و با ریاست و پست و موقعیت، از انگیزه ما کاسته نخواهد شد و مسیر آرمان‌های حضرت امام(ره) گم نخواهد شد.

محمدقسیم عثمانی

نماینده مردم فرهیخته بوکان در مجلس شورای اسلامی»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج