۵۴۴۶۸۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

طنز؛ به این حساب پول بریز دوربین بخرم

در این چند روزی که در خدمت شما نبودیم، اتفاق خاصی نیفتاد. فقط تیم رئال مادرید حرمت پیشکسوت را نگه نداشت و جام قهرمانان اروپا را جلوی چشم بوفون بالای سر برد، یک مقدار سانسور و تصویر آهسته والیبال تماشا کردیم، تروریست‌ها همین‌طور که....

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

در این چند روزی که در خدمت شما نبودیم، اتفاق خاصی نیفتاد. فقط تیم رئال مادرید حرمت پیشکسوت را نگه نداشت و جام قهرمانان اروپا را جلوی چشم بوفون بالای سر برد، یک مقدار سانسور و تصویر آهسته والیبال تماشا کردیم، تروریست‌ها همین‌طور که داشتند بمب بازی می‌کردند، یک حادثه تروریستی در لندن به‌وجود آوردند، فدراسیون فوتبال کشورمان بالاخره یک کشور کم خرج پیدا کرد تا بازی تدارکاتی ترتیب بدهد، دوباره در لندن دو حادثه تروریستی دیگر اتفاق افتاد و در خلال همه این اتفاقات هم یک حادثه تروریستی اضافه در لندن را شاهد بودیم.

اما مهم‌ترین حادثه این چند روز، تشکیل حسابی به اسم «محمودحمیداحمدی‌نژادبقایی» بود. نترسید، احمدی‌نژاد و بقایی مثل دیجیمون‌ها ترکیب نشده‌اند که به یک سطح بالاتر بروند. یک حساب مشترک باز کرده‌اند و از مردم خواستند به حساب آن‌ها پول بریزند. چون الان دیگر تیم حفاظت ندارند و بسیار فقیر شده‌اند طفلکی‌ها (آخی). اما مصارف این پول واریزی چه می‌تواند باشد؟

۱- احمدی‌نژاد و بقایی به‌دنبال تشکیل یک کمپین محیط‌زیستی برای حفاظت از گونه‌های رو به انقراض مشایی هستند. آن‌ها می‌خواهند با استفاده از این پول، گلخانه‌ای عظیم احداث کنند و انواع مشایی را قلمه بزنند. حامی اصلی این کمپین هم عزیزان ماوراء‌الطبیعه خواهند بود.

۲- از آنجا که بیکاری بد دردی است و الان دفتر آقای احمدی‌نژاد را از ایشان گرفته‌اند و خانه‌شان هم برای خیل مشتاقان جا ندارد، دیگر جلسه‌ای تشکیل نمی‌دهند؛ بنابراین باید دنبال یک کار نان و آب دار بگردند و خب هر کاری هم سرمایه اولیه می‌خواهد. با‌توجه به مبالغی که تا کنون جمع شده، آقای دکتر می‌توانند کارشان را با یک دکه آدامس فروشی شروع کنند یا یک دوچرخه بخرند و همان‌طور که هشت سال شیر را روی سفره‌های مردم باز کرده بودند، الان هم در خانه‌ها شیر ببرند. البته اگر ۶-۵ سال پیش بود، ایشان در توضیح پولی که خواسته‌اند، می‌نوشتند «پول بده دوربین بخرم هموطن» و در بیوی پروفایل‌شان هم می‌نوشتند photographer @mahmoodvbagha و می‌زدند توی خط عکاسی. ولی خوشبختانه الان آن دوران گذشته.

۳- اما شدیدترین احتمال این است که واقعا نمی‌خواهند با این پول کار خاصی بکنند و فقط برای شعبده‌بازی استفاده‌اش می‌کنند. یعنی همان‌طور که شب می‌خوابیدیم، صبح بیدار می‌شدیم، می‌دیدیم نفت شده ۱۲۰ دلار اما آقای احمدی‌نژاد می‌گفتند کدوم پول؟ الان هم پول‌ها را می‌گیرند، یک «اجی مجی اسفندیار تو عکس کجی» می‌گویند و پول‌ها غیب می‌شود. این کار علاوه‌بر کم‌کردن نقدینگی و در نتیجه تورم در بازار، خیلی هم هیجان‌انگیز است و وجود سیاه‌چاله در ته حساب مشترک آقای احمدی‌نژاد و بقایی را اثبات می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نفس

      وای...... خیلی بخندم.....خیلی بخندم
      بیمزه

    • بدون نام

      خیلی باحال بود حال کردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج