۵۶۱۱۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ سکوت بلبلی

شهاب پاک نگر در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

تلاش و کوشش، آدم را به کجاها که نمی‌رساند. شما نگاه کنید یک جوان ایرانی که فقط گردن به بالا شبیه مسی است، چطور موفق شد درحالي به کاسیاس دست بزند که دست هیچ ایرانی‌ای به او نرسیده است. تازه عکس‌العمل کاسیاس هم بعد از آنکه «بدل ایرانی مسی» با دست روی شانه‌اش زد، یک لبخند ملیح بود و در ادامه هم با یکدیگر مثل بلبل انگلیسی صحبت کردند (صحبت کردن مثل بلبل، یک معیار نسبی است و معیار استاندارد از نظر ما مکالمه وزیر سابق نفت در اجلاس اپک محسوب می‌شود). با پشتکاری که این جوان دارد، تا چند وقت دیگر یکی از شغل‌های پر متقاضی در کشور بدل بودن می‌شود، بنابراين چند فرصت شغلی را در اینجا ذکر می‌کنیم تا هرچه زودتر پیش قدم بشوید:

الف) بدل شهردار تهران: بدون شک یکی از سخت‌ترین مشاغل «بدلِ دکتر قالیباف» بودن است، در اینجا هم باید از لحاظ ظاهر خوشگل و موطلایی باشیدو هم جدا از اینکه رفتار شهردار تهران را شبیه‌سازی کنید باید بتوانید رفتار تمام شخصیت‌های سیاسی کشور را هم کپی کنید. البته با صحبت‌هایی که اخیرا در مورد خاموش کردن صدای منتقد از طرف آقای قالیباف منتشر شده است و رفتارهایی که قبلا از ایشان دیدیم، حدس می‌زنیم همین الان هم پای یک بدل در میان باشد که زیاد در کارش حرفه‌ای نیست.

ب) بدل رییس فراکسیون امید: ممکن است در ابتدا فکر کنید «بدلِ دکتر عارف» بودن که کاری ندارد یک گوشه می‌نشینید و چیزی نمی‌گویید و ماست‌تان را می‌خورید. اما سخت در اشتباهید، زبان دکتر عارف زبان سکوت است، یعنی هر نوع سکوت خودش دنیا دنیا حرف دارد. مثلا اگر از ایشان در مورد نحوه بستن لیست شورای شهر سوال کنید با تعجب سکوت می‌کند، اما اگر در مورد صعود ایران به جام جهانی بپرسید قطعا با خوشحالی سکوت خواهند کرد.

ج) بدل مهندس میرسلیم: برای گرفتن این شغل باید به رشته‌های الکترونیک، ادبیات فارسی، والیبال و هوا و فضا مسلط باشید. سخت‌ترین قسمت این شغل، پیدا کردن لباس مناسب است. تسلط بر استخراج سوال از هرچیزی که پرژک از آن شامپو تولید کرده و میهن بستنی‌اش را ساخته، جزو دیگر مشقات این شغل محسوب می‌شود. من جای شما باشم سراغ این انتخاب نمی‌روم.

د) بدل رییس‌جمهور سابق: برای تبدیل شدن به «بدلِ دکتر احمدی‌نژاد» کار سختی در پیش خواهید داشت، این حرفه پر است از رقیب، همین الان دو نفر وجود دارند که هیچ دو نفری در دنیا بیشتر از این سه نفر شبیه هم نیستند. اما اگر وارد این حرفه بشوید، نان‌تان در روغن است، یک شماره حساب می‌دهید و با خیال راحت با محصولات ارگانیک به باغچه و گلخانه‌تان می‌رسید.

ه) بدل دکتر کواکبیان: اگر قصد کسب این شغل را دارید باید از الان روی صداسازی کار کنید. آشنایی با بازی با کلمات از دیگر ویژگی‌های لازم برای دریافت این شغل است. البته این شغل جزو مشاغل پر خطر محسوب می‌‌شود و هر لحظه امکان پارگی حنجره شاغل وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج