۵۶۱۱۹۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ خاله‌ها از كجا شروع مي‌كنند؟

هوشنگ خنجرى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت؛

اينكه عده‌اي روشنفكرنماي شكم سير مي‌گويند هشتاد درصد از شخصيت در كودكي شكل مي‌گيرد، به جيب خالي شلوارتان. مگر زمان ما كه از اين حرف‌ها نبود، ما بزرگ نشديم؟ يا خدايي نكرده شخصيت‌مان مشكلي دارد؟

اگر بي‌پوليد و حوصله كار هم نداريد، مربي كودك شويد. اصلا مهم نيست تحصيلات و تخصص‌تان چيست يا چه شخصيتي داريد و ارتباط با كودك را بلديد يا نه. يا اصلا بچه‌ها را دوست داريد يا از ونگ‌ونگ‌شان متنفريد. كافيست به خودتان دو چيز را يادآوري كنيد: يكي اينكه جيبتان خالي است و دوم اينكه بچه است و نمي‌فهمد.

كافيست براي شروع كار به نزديك‌ترين مهدكودك مراجعه كنيد و بگوييد كار مي‌خواهيد و بيمه نياز نداريد. مطمئن باشيد از همان لحظه مي‌توانيد كارتان را شروع كنيد.

اگر چندان حوصله وقت گذراندن با بچه را هم نداريد، بهتر است مربي تخصصي شويد. همان كاري را كه خوب بلد نيستيديا دوست داشتيد بلد بوديد، در قالب طرح درس به بچه‌ها ارائه دهيد. مثلا اگر مدرك كارداني معماري علمي كاربردي شهرستان زرميخ را داريد و حتي اقوام‌تان سفارش طراحي غرفه‌هاي نمايشگاهي‌شان را هم به شما نمي‌دهند، تبليغ آموزش معماري فاخر به كودكان را با تاكيد بر تاثير مثبت نقوش اسليمي روي هوش‌هاي ٩گانه، شروع كنيد.

هرچه مبحث آموزشي‌تان عجيب‌تر و تاثيراتي كه ذكر مي‌كنيد شوك‌آورتر باشد، از شهرت بيشتري بهره‌مند خواهيد شد.

درصورتي كه از تاثير آموزش‌تان مطمئن نيستيد، تاثيرش را به آينده شخصيتي كودك موكول كنيد؛ يا بر تاثير آموزش‌تان روي خلاقيت كودك تاكيد كنيد. كلا كلمه خلاقيت مي‌تواند معجزه كند؛ چراكه براي والدين، خلاقيت كودك از شير شب هم واجب‌تر است. هرچه بلديد را به خلاقيت پيوند دهيد. عنوان‌هايي مثل آموزش موسيقي و خلاقيت، رياضيات و خلاقيت، دويدن و خزيدن و خلاقيت، تنفس خلاقانه و... شما را به یک مربي فهيم تبديل خواهد كرد.

همچنين شما به يك اسم خاص و به روز با پيشوند خاله يا عمو نياز داريد. براي مثال عمو كامي، مربي نمدمالي خلاقانه به كودكان، با تاثير مثبت بر چاكراه پنجم و هوش هشتم. يا خاله الكساناز، مربي آموزش رنگ‌پاشي خلاقانه به ديوار با رويكرد مونتسوري و تاثير مثبت بر اعتماد به نفس كودك در دوران دوم ميانسالي.

در آخر در كانال تلگرامي‌تان از پاتريشيا و ملوينا و اميركامبيز ويديو بگذاريد كه شما را خيلي دوست دارند و به خاطر افزايش تمركز خلاق‌شان تشكر مي‌كنند، خوشحالند و تا آخر عمرشان به خوبي و خوشي زندگي خواهند كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا درست میگی.من که مجبورم همین کار رو کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج