جاباما
۵۴۴۷۱۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

منتظر چه بازی‌هایی در مراسم E۳ ۲۰۱۷ باشیم؟

بزرگترین رویداد در تقویم بازی‌های رایانه‌ای نزدیک است، نمایشگاه E۳ ۲۰۱۷ هفته‌ی بعد برگذار خواهد شد. از روز ۱۰ ژوئن سال ۲۰۱۷ ما جزییات جدید و تریلر‌هایی را برای‌ بازی‌های اعلام شده از سوی کمپانی‌های سازنده مشاهده خواهیم کرد همچنین از سورپرایز‌های ویژه‌ی کمپانی‌های بازی‌سازی در این مراسم رونمایی خواهد شد.

وب‌سایت کلیک: کمتر از یک هفته به آغاز کار نمایشگاه E۳ ۲۰۱۷ باقی مانده است و این روز‌ها حواشی و شایعه‌های زیادی حول این مراسم در میان وبسایت‌های خبری منتشر شده است. در این مقاله یک بررسی کامل از بازی‌های تایید شده و بازی‌هایی که انتظار حضورشان در نمایشگاه E۳ را داریم، انجام داده‌ایم.

بزرگترین رویداد در تقویم بازی‌های رایانه‌ای نزدیک است، نمایشگاه E3 2017 هفته‌ی بعد برگذار خواهد شد. از روز ۱۰ ژوئن سال ۲۰۱۷ ما جزییات جدید و تریلر‌هایی را برای‌ بازی‌های اعلام شده از سوی کمپانی‌های سازنده مشاهده خواهیم کرد همچنین از سورپرایز‌های ویژه‌ی کمپانی‌های بازی‌سازی در این مراسم رونمایی خواهد شد. ضمن اینکه دموی گیم‌پلی بسیاری از بازی‌ها در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و بسیاری از مردم می‌توانند با در اختیار گرفتن کنترلر کنسول، دموی بازی‌ها را بازی کنند. بازی‌های جدید از سوی کمپانی‌هایی نظیر Sony, Nintendo, Microsoft, EA, Ubisoft , Bethesda در این کنفرانس معرفی خواهند شد.

Sony

منتظر چه بازی‌هایی در مراسم E3 2017 باشیم؟

کمپانی سونی به عنوان برنده‌ی برجسته‌ی این نسل به دنبال حفظ برتری خود و بهترین راه برای انجام این کار با تمرکز بر روی بازی‌هاست. غول ژاپنی سخت‌افزار جدیدی را به نمایش نخواهد گذاشت اما به نمایش دادن برخی از عناوین جدید و هیجان‌انگیز را در برنامه‌ی کاری‌اش برای مراسم E۳ ۲۰۱۷ دارد. در بالای این فهرست بازی The Last of Us Part II قرار دارد. ما در ماه دسامبر ۲۰۱۶ فقط یک تریلر سینماتیک از بازی را دیدیم و این را می‌دانیم که داستان بازی ۵ سال بعد از داستان نسخه‌ی اول ادامه پیدا خواهد کرد و گیمر‌ها این‌بار در نقش Eliie در بازی ظاهر خواهند شد. هنوز تا به امروز هیچ تصویر و ویدیویی از گیم‌پلی بازی منتشر نشده است و ما امیدواریم تغییرات شگرفی از بازی را با اولین تریلر از گیم‌پلی بازی شاهد باشیم. ممکن است الان خیلی زود باشد که در این مورد صحبت کنیم اما انتظار داریم که یک گیم‌پلی هیجانی و جذاب را از بازی Last of Us Part II در مراسم E۳ ۲۰۱۷ شاهد باشیم.

سال گذشته در مراسم E۳ ۲۰۱۶ هیدئو کوجیما از پروژه‌ی جدیدش به نام Death Stranding رونمایی کرد. از این بازی هم تا به امروز جزییات زیادی بدست نیاوردیم جز اینکه بازی توسط خالق سری بازی‌های Metal Gear طراحی و توسعه و در سبک جهان‌باز اکشن ارائه خواهد شد البته کوجیما از برچسب زدن سبک اکشن به این بازی انتقاد کرده و گفته این بازی در یک سبک جدید و ماورای سبک اکشن عرضه خواهد شد.

همچنین سال گذشته بی سر و صدا جدیدترین عنوان از سری بازی‌های God of War معرفی شد. در این قسمت چهارم،کریتوس با چالش بزرگی رو به رو است. او این‌بار در نقش یک پدر ظاهر می‌شود. او قصد دارد پسر خود را از میهن خود و از یونان باستان دور کند اما در این راه با بسیاری از موانع و مشکلات مواجه می‌شود که از طریق یک دنیای جدید و از اساطیر نورس کریتوس و پسرش را درگیر می‌کند. سال گذشته ما تریلری جذاب و هیجان‌انگیز از گیم‌پلی بازی God of War مشاهده کردیم. یک سال از این تریلر گذشته و ما انتظار شاهد تریلری جدید از گیم‌پلی بازی هستیم و امیدواریم تیم سانتا مونیکا با دستی پر به مراسم E۳ ۲۰۱۷ بیاید.

از همه‌ی این موارد که بگذریم کمپانی سونی رونما‌یی‌های جدیدی از عناوینی خواهد کرد که تا روز معرفی ناشناخته مانده‌اند و اطلاعاتی از این عناوین به بیرون درز نکرده است درواقع این عناوین در نقش سورپرایز ویژه‌ی کمپانی سونی برای طرفدارانش خواهد بود. جدا از بحث معرفی عناوین جدید، می‌توان به خبر‌های جدید درباره‌ی PlayStation VR و بازی‌های در حال ساختش اشاره کرد و یا خبر‌هایی درباره‌ی کنترلر‌های جدید MOVE و یا فیکس و اصلاح برخی از باگ‌ها و مشکلات سیستمی از جمله‌ی این اخبار می‌باشند.

Nintendo

منتظر چه بازی‌هایی در مراسم E3 2017 باشیم؟

سوییچ،کنسول ترکیبی خانگی و دستی نینتندو از زمان عرضه‌اش تا به امروز بدون حاشیه بوده و خیلی نتوانست مخاطبان را به سوی خود جذب کند. از ماه مارس که سوییچ به بازار‌های جهانی عرضه شد هیچ سورپرایز و برنامه‌ی ویژه‌ای برای این کنسول خانگی و دستی مشاهده نکردیم. کمپانی نینتندو نیاز دارد که کنسول جدید خودش را با معرفی عناوین و برنامه‌های ویژه‌ای در مراسم E۳ ۲۰۱۷ بیشتر به مخاطبان بشناساند. یکی از بزرگترین عناوینی که کنفرانس نینتندو آن را پوشش خواهد داد بازی Super Mario Odyssey است. همه‌ی ما می‌دانیم که بازی Super Mario Odyssey اولین بار است که از سال ۲۰۰۲ در سبک و پلتفرم Sandbox-Style ۳D ظاهر خواهد شد و داستان بازی خارج از قلمرو قارچ‌ها جریان خواهد داشت. اما هنوز بسیاری سوال در ذهن وجود دارد؛ ما در این جهان عجیب و غریب چه کار خواهیم کرد؟ بازی چه زمانی منتشر خواهد شد؟ و مهم‌ترین سوال: چرا هنوز ماریو زنده است؟

ما مشتاق هستیم در گیم‌پلی بازی Odyssey برخی از المان‌ها را شاهد باشیم و امیدواریم که هنوز زمان کافی برای نشان دادن برخی از جزییات جدید وجود دارد. یکی از احتمالات قوی در این‌باره وجود نبرد‌های قلمرو‌های Mario + Rabbids است. کمپانی‌های نینتندو و یوبی‌سافت به صورت مشترک از چند هفته پیش اشاراتی درباره‌ی این موضوع داده‌اند. اگر این‌ها را باور کنیم بازی نقش‌آفرینی Super Mario Odyssey به خودی خود در مراسم E۳ ۲۰۱۷ همگان را شگفت‌زده خواهد کرد. همچنین شایعاتی وجود دارد که بازی در یکی از ماه‌های آگوست و یا سپتامبر به بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد. با اینکه ۶ ماه از زمان معرفی بازی Super Mario Odyssey می‌گذرد و ما در این بازه خبر‌های زیادی را شنیدیم اما با این وجود هنوز هم این بازی جزو بازی‌های مورد انتظار و جذاب مخاطبان است که مشتاق هستند خبر‌های جالب و جدیدی را از این بازی در مراسم E۳ ۲۰۱۷ بشنوند.

احتمال خیلی کمی وجود دارد که نسخه‌ی جدیدی از بازی Pokémon Stars معرفی شود اما در صورت معرفی مطمئنا مورد استقبال بی‌شمار مخاطبان قرار خواهد گرفت. کمپانی Pokémon سال گذشته اعلام کرد که در حال حاضر بر روی یک عنوان جدید برای کنسول Switch کار می‌کند. این عنوان هر چه باشد یک تجربه‌ی Full HD را از کمپانی سازنده‌ی Pokémon به گیمر‌ها ارائه خواهد داد. کمپانی نینتندو همچنین عناوین مشهور دیگری را در صف معرفی دارد؛ عناوینی مانند: Donkey Kong،Animal Crossing،Kirby,Pikmin و Metroid که احتمال حضورشان در مراسم E۳ ۲۰۱۷ وجود دارد. همچنین دو عنوان جدید از سری بازی‌هایی که نماد آتش را به خود اختصاص داده‌اند در حال طراحی و توسعه هستند؛ Xenoblade Chronicles ۲ و the Skyrim port و یک‌سری مونتاژ از بازی‌های INDIE را می‌توان نام برد. علاوه بر این برخی جزییات درباره‌ی فروشگاه دیجیتالی نینتندو به گوش می‌رسد که کاتالوگی از بازی‌های ۳۵ سال پیش را به گیمر‌ها ارائه خواهد داد و بازیباز‌ها را یک‌بار دیگر به نوستالژی بازی‌ها باز می‌گرداند.

Microsoft

منتظر چه بازی‌هایی در مراسم E3 2017 باشیم؟

با فروش ناموفق کنسول Xbox ONE در مقایسه با کنسول PS۴، کمپانی مایکروسافت توجه‌ ویژه‌ای را به این موضوع کرده است و در ادامه تمامی تمرکز خود را به Project Scorpio معطوف کرده تا این کنسول قدرتمند برگ برنده‌ی مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ و باقی سال‌ها باشد. به جرات می‌توان گفت کنسول جدید کمپانی مایکروسافت یعنی اسکورپیو قدرتمند‌ترین کنسولی است که تا به امروز ساخته شده است. اما آیا این موضوع به اندازه‌ی کافی گیمر‌ها را به سوی کنسول اسکورپیو جذب خواهد کرد؟ بدون شک کمپانی مایکروسافت تمامی تلاش خود را در کنفرانس E۳ به کار خواهد بست تا مخاطبان و گیمر‌ها را متقاعد کند که چرا کنسول اسکورپیو در این حد قدرتمند است؟

همانطور که می‌دانید جزییات سخت افزار کنسول قدرتمند مایکروسافت به بیرون درز کرده است؛ اسکورپیو مجهز به ۶ ترافلاپ GPU و ۱۲ گیگابایت رم GDDR۵ و قادر به نمایش واقعی محتوای ۴K است. اما با این وجود ما نام رسمی کنسول،قیمت و تاریخ انتشار کنسول و همچنین طراحی ظاهری آن را نمی دانیم بنابراین انتظار می‌رود که در طول مراسم E۳ ۲۰۱۷ شاهد نمایش‌های بیشتری از کنسول اسکورپیو باشیم. البته در کنار این موضوع مایکروسافت شدیدا به عناوین لانچ و پشتیبان از ویژگی ۴K نیاز دارد که در این میان بازی‌هایی همچون Forza Motorsport ۷, Crackdown ۳ و State of Decay ۲ به چشم می‌خورد.

بازی Forza ۷ هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است اما بر اساس ویدیویی که در ماه آوریل طراجی کرده بودند و گفته‌های سازندگان سری بازی‌های Forza مبنی بر پتانسیل بالای این سری در به نمایش گذاشتن مسابقات هیجانی Racing، این احتمال وجود دارد که جدید‌ترین عنوان از این فرانچایز محبوب بر روی کنسول اسکورپیو با کیفیت ۴K منتشر شود. در همین حال تخریب در Crackdown ۳ گفته می‌شود به قدری شدید است و واقعی طراحی شده است که تا به حال در هیچ بازی کامپیوتری این تخریب را ندیده‌ایم. عنوان Crackdown ۳ یک عنوان سرتاسر هیجان است. شهرهای موجود در بازی مربوط به زمان آینده می‌باشد، شما دشمنان باهوش‌تری خواهید داشت، وسایل نقلیه بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و تنوع اسلحه‌ها نیز بیشتر خواهد شد. تخریب پذیری و انفجارها در بازی بسیار طبیعی و عالی کار شده است. در کنار Crackdown ۳، دنیای جهان‌باز و پر از زامبی بازی State of Decay ۲ یکی از زیبا‌ترین دنیای زامبی‌هایی است که بر روی کنسول‌ها طراحی شده است. کنسول اسکورپیو یک سطح کاملا جدید از جزییات و گرافیک را به گیمر‌ها ارائه خواهد داد.

در خبر‌های دیگری که شنیده شده، احتمال حضور سه عنوان جدید در مراسم E۳ ۲۰۱۷ بسیار زیاد است. بازی Halo ۶ تایید شده اما هنوز هیچ نمایشی از بازی نداشته‌ایم همچنین احتمال ظهور مجدد بازی Sea of Thieves ساخته‌ی کمپانی Rare وجود دارد. شایعاتی نیز وجود دارد که کمپانی راک استار برای نشان دادن جزییات بازی Red Dead Redemption ۲ از کنسول اسکورپیو استفاده خواهد کرد.

EA

منتظر چه بازی‌هایی در مراسم E3 2017 باشیم؟

سال پیش کمپانی EA از نمایش‌های اصلی فاصله گرفت و تمامی تلاش خود را برای E۳ ۲۰۱۷ به کار بست و حالا در این کنفرانس قرار است با شماری از بازی‌های ورزشی و همچنین عنوان جدید از سری بازی‌های Star Wars به صحنه بیاید. کنفرانس کمپانی EA روز شنبه ۱۰ ژوئن برگذار خواهد شد. بزرگترین خبر در کنفرانس خبری EAاحتمالا معرفی بازی Star Wars: Battlefront II است. اولین قسمت از بازی Star Wars: Battlefront در بخش چندنفره‌ی آنلاین (Multiplayer) بسیار خوب ظاهر شد اما متاسفانه در بخش تک‌نفره کمپین (Single Player) کمبود‌هایی را داشت. به همین دلیل تیم طراحی و توسعه‌ی EA در قسمت دوم Star Wars: Battlefront بیشتر بر روی این بخش (Single Player) تمرکز داشته است.
بازی Star Wars Battlefront ۲ مجهز به یک بخش داستانی تک‌نفره خواهد بود کهدارای ویژگی‌های جدیدی است در یکی از مصاحبه‌های اخیر استودیوی کانادایی موتیو، اطلاعات بیشتری از بخش تک‌نفره بازی Star Wars Battlefront ۲ منتشر شده است. آقای مارک تامپسون از استودیوی EA Motive در این باره می‌گوید: برای اینکه بتوانید در روایت داستانی از جنگ ستارگان تنوع پیدا کنید، امپراطوری گزینه اول و آخر شما خواهد بود. کلاه خود را بردارید، وارد دنیای امپراطوری شوید و در این قلمرو با افراد جدیدی ملاقات کنید. یکی از بزرگترین تفاوت‌های ۲ Battlefront این است که شما بیشتر اوقات را مشغول بازی در نقش یک پیاده نظام یا خلبان خواهید بود؛ اما لحظاتی هم وجود دارد که نقش یکی از قهرمانان به‌یادماندنی جنگ ستارگان را بر عهده خواهید گرفت.
با وجود این جزییات ما خیلی مشتاق هستیم تا اطلاعات جدیدی از بازی را بدست بیاوریم و این تنها از طریق کنفرانس EA در مراسم E۳ ۲۰۱۷ حاصل خواهد شد. به احتمال زیاد کمپانی EA تریلری از گیم‌پلی بازی را نیز منتشر کند. در ادامه ما متوجه این موضوع شدیم که Star Wars تنها بازی‌ای نیست که در راه است بلکه کمپانی Visceral Games (استودیو سازنده Dead Space) بر روی پرو‌ژه Star Wars adventure کار می‌کند و سال گذشته در مراسم E۳ ۲۰۱۶ جزییات کمی از بازی آشکار و تاریخ عرضه‌ بازی سال ۲۰۱۸ مشخص شد. با این وجود به احتمال زیاد نمایش کاملی از بازی کمپانی Visceral Games در مراسم E۳ ۲۰۱۷ را شاهد باشیم.

همان‌طور که می‌دانید جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Need for Speed با نام Need For Speed:Payback‌ معرفی شد کمپانی EA وعده داده است که در کنفرانس خود از این بازی نمایش کاملی داشته باشد. در کنار NFS بازی‌های ورزشی همچون FIFA,NBA LIVE و Madden NFL معرفی خواهند شد. همچنین انتظار داریم بسته‌های الحاقی برای بازی‌های Mass Effect: Andromeda و Battlefield ۱ معرفی و عرضه شوند. از همه این موارد که بگذریم EA قول داده از چندین سورپرایز ویژه پرده‌برداری کند.

Ubisoft

منتظر چه بازی‌هایی در مراسم E3 2017 باشیم؟

در ماه می کمپانی یوبی‌سافت تاریخ عرضه چهار بازی را تایید کرد: Far Cry ۵, The Crew ۲, South Park: The Fractured و جدیدترین قسمت از سری بازی‌های Assassin's Creed. همه این بازی‌ها سال آینده به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. اما در این میان بسیار مشتاق هستیم تا درباره بازی جدید Assassin's Creed اطلاعات زیادی را کسب کنیم. بدین ترتیب انتظار می‌رود کمپانی صاحب‌نام یوبی‌سافت از بازی Assassin's Creed نمایش خوبی داشته باشد. در کنار این بازی،قطعا نسخه جدید South Park در E۳ نمایشی خواهد داشت این بازی قرار بود سال ۲۰۱۶ عرضه شود اما کمپانی یوبی‌سافت طی بیانیه‌ای اعلام کرد که برای کار بیشتر بر روی این پروژه (قسمت جدید South Park)، عرضه بازی تاخیر خواهد خورد همچنین تاریخ دقیق انتشار این بازی نامشخص است اما ما می‌دانیم که در سال ۲۰۱۸ بین بازه‌ی ژانویه تا مارس ۲۰۱۸ به بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد.
انتظار می‌رود یوبی‌سافت نمایشی از گیم‌پلی بازی جدید South Park را در کنفرانس خود داشته باشد. یوبی‌سافت برای اولین بار داستان بازی FarCry جدید را به آمریکا کشانده است. شما و تیم عملیاتی‌تان باید علیه فرقه روز قیامت در مناطق روستایی مونتانا به نبرد بپردازید. ما به جز مشاهده تریلر دو دقیقه‌ای از بازی اطلاعات دیگری از FarCry ۵ نمی‌دانیم اما تجربه ثابت کرده که این قسمت هم با ساختار جهان‌ باز و روایت باز عرضه خواهد شد. بدون شک یوبی‌سافت جزییات،تصاویر و تریلری جدید از FarCry ۵ به نمایش خواهد گذاشت.

ما کم و بیش درباره بازی The Crew ۲ می‌دانیم؛ اولین بازی مسابقه‌ای آنلاینی خواهد بود که یک نسخه کوچک از ایالات متحده را به یک زمین بزرگ بازی تبدیل کرده است. فعلا اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس نیست اما قطعا یوبی‌سافت در کنفرانس خود نمایش‌هایی از این بازی خواهد داشت.

معرفی نسخه جدید Assassin's Creed بدون شک یکی از بهترین رویداد‌هایی خواهد بود که یوبی‌سافت از آن در کنفرانس E۳ رونمایی خواهد کرد. نام عنوان جدید هنوز نامشخص است اما بعضی از منابع خبری عناوین Empire و Origin را به آن اختصاص داده‌اند. یوبی‌سافت برای غافلگیری مخاطبان خود سعی کرده اطلاعات زیادی از بازی به بیرون درز نکند اما آن طور که وبسایت‌های خبری منتشر کرده‌اند به احتمال زیاد داستان نسخه جدید در مصر باستان و در میان اهرام ثلاثه مصر جریان خواهد داشت. با توجه به نام Origins به معنی ریشه‌ها، این بازی سرآغاز شروع Assassin خواهد بود. ظاهرا بازی بدون حالت چند‌نفره آنلاین است بنابراین انتظار می‌رود کمپانی سازنده تمرکز ویژه‌ای را بر روی بخش تک نفره (Single Player) داشته باشد چرا که در صورت نبود بخش چند نفره انتظارات مخاطبان از بخش تک نفره دوچندان می‌شود.

یکی از بخش‌های اجتناب‌ناپذیر کنفرانس یوبی سافت معرفی Just Dance با ویژگی‌های جدید است. همچنین اگر بازی Mario + Rabbids در کنفرانس نینتندو نمایشی نداشته باشد، یوبی‌سافت از این بازی پرده‌برداری خواهد کرد.

Bethesda

منتظر چه بازی‌هایی در مراسم E3 2017 باشیم؟

برای سومین سال پیاپی، کمپانی Bethesda به خوبی توانسته در کنفرانس‌های مطبوعاتی خود بدرخشد. کنفرانس کمپانی Bethesda در مراسم E۳ امسال BethesdaLand نام‌گذاری شده و یک تصویر مفهمومی از این کنفرانس به نمایش گذاشته است. این تصویر هنری مجموعه‌های بزرگ بتسدا را به عنوان بخش‌های یک شهربازی به تصویر می‌کشد که در واقع نماینده فرانچایز‌های بزرگی از جمله: Fallout, Dishonored, Prey, The Elder Scrolls, Doom و Quake است. ضمن اینکه دو عنوان هم در دست ساخت است و دو معرفی و اطلاعیه جدید در راه است. مفهوم این تصویر چیست؟ البته در این میان جای دو فرانچایز محبوب خالی است: Wolfenstein و The Evil Within.
بنابراین بازی‌های جدید درصد حضورشان در کنفرانس Bethesda بسیار بالاست. ما می‌دانیم که بازی The Elder Scrolls ۶ در حال توسعه است بنابراین شاید کنفرانس Bethesda فرصتی باشد که از این بازی رونمایی کند. البته این فرصت می‌تواند برای پرده‌برداری از بازی‌های جدید استفاده شود. آقای تاد هاوارد می‌گوید ما در برنامه کاری خود دو بازی جدید داریم که شامل پروژه‌های بلند مدت کمپانی Bethesda محسوب می‌شوند. این دو عنوان متفاوت از هر چیزی است که ما قبل از آن انجام داده‌ایم و در واقع در سبکی جدید فعالیت خواهیم کرد.
منتظر چه بازی‌هایی در مراسم E3 2017 باشیم؟

اگر بزرگترین معرفی‌های کمپانی Bethesda بخش اصلی کنفرانس را تشکیل بدهند، بخش فرعی کنفرانس به معرفی DLC‌ها و بسته‌های الحاقی معطوف می‌شود. در این میان بازی‌های Prey و Dishonored ۲ نامزد دریافت DLC هستند. همچنین به احتمال زیاد یک Season Pass برای بازی Quake Champions منتشر شود. در سایر اطلاعیه‌های دیگر که می‌توانند کنفرانس Bethesda را پوشش بدهند به پورت بازی Skyrim برای کنسول نینتندو سوییچ، نسخه‌ Virtual Reality بازی Fallout ۴ و یا یک بازی جانبی در شهر لاس‌وگاس برای فرانچایز Fallout می‌توان اشاره کرد. البته آخرین مورد احتمالش کم است اما ما به این موضوع نیز امیدواری داریم.

نمایشگاه E۳ امسال از ۱۰ ژوئن شروع و تا ۱۳ ژوئن ادامه خواهد داشت. شهر لس‌‌آنجلس آمریکا مثل همیشه میزبان این مراسم خواهد بود. در زیر زمان برخی از کنفرانس‌های کمپانی‌های بازیسازی را مشاهده می‌کنید:

EA: ۱۲ pm PDT, Saturday June ۱۰ (شنبه ۲۰ خرداد ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران)

Microsoft: ۲ pm PDT, Sunday June ۱۱ (دوشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران)

Ubisoft: ۱ pm PDT Monday June ۱۲ (سه شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به‌وقت تهران)

Sony: ۶ pm PDT, Monday June ۱۲ (سه شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۵:۳۰ بامداد به وقت تهران)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دنیا منتظره بازیه جدیده.. منم تازه gta san andress بازی میکنم!

    • بدون نام

      پی اکتیویژن چی قرار بود پروتوتایپ سه رو بسازه

    • بدون نام

      فقط GOW

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج