۵۴۶۴۹۹
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش رامبد جوان به حوادث اخیر در پایتخت

رامبد جوان با اشاره به حوادث تروریستی تهران اظهار کرد: ما موظف هستیم برای حفظ روحیه جمعی کشورمان به همه نشان دهیم که ادامه می‌دهیم و در کنار هم هستیم.

خبرگزاری ایسنا: رامبد جوان با اشاره به حوادث تروریستی تهران اظهار کرد: ما موظف هستیم برای حفظ روحیه جمعی کشورمان به همه نشان دهیم که ادامه می‌دهیم و در کنار هم هستیم.

رامبد جوان در ابتدای برنامه شب گذشته (۱۸ خرداد) «خندوانه» در بخشی ضبط‌شده با اشاره به حوادث تروریستی تهران گفت: ما با وجود اینکه آزرده‌ایم، از این اتفاق اعلام تنفر می‌کنیم و عزادار هستیم، موظفیم برای حفظ روحیه جمعی کشورمان به همه نشان دهیم که ادامه می‌دهیم، در کنار هم هستیم، نمی‌ترسیم و شادی می‌کنیم و این نشان‌دهنده روح زندگی در مردم ایران است.

سازنده و مجری برنامه «خنداونه» گفت: آرزو می‌کنیم که روح شهدای حادثه تروریستی تهران قرین رحمت الهی قرار بگیرد و آمرزیده شود. برای خانواده‌های آنها نیز آرزوی سلامتی و صبر می‌کنیم. ما مردم ایران بار اولمان نیست که در برابر اتفاقاتی تا این اندازه بد قرار می‌گیریم. ایران شهید زیاد داده است. ولی اصولا در همه این اتفاق‌هایی که افتاده ما همیشه کنار هم ایستاده‌ایم و به این اتفاق‌ها نشان داده‌ایم که ما در کنار هم هستیم.

او همچنین با اشاره به برنامه‌ «خنداونه» در شب اتفاقات تروریستی تهران، اظهار کرد: متاسفانه در برنامه شب گذشته نتوانستیم این بخش را ضبط و تقدیم شما کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو اشتباه کردی.دلقک!

    • بدون نام

      حالم ازت بهم میخوره آقای رامبد جوان.پیش از این له عنوان یه اسطوره ازت یاد میکردم ولی الان ازت متنفرم متنفر.ایران عذادار هست آقا درشبکه نسیم جشن گرفته

    • بینام

      خنده به چه قیمتی دلقک

    • بدون نام

      چقدر حماقت در بعضی از مردم ما زیاد شده
      افرادی که به پخش خندوانه در روز عملیات تروریستی اعتراض میکنید '
      رامبد جوان و تمامی برنتمه سازان

    • بدون نام

      اقا مگه پخش برنامه دست رامبد شبکه مدیر داره معاون داره اونا دستور میدن

    • بدون نام

      داعش تو ممکلت ریخته برین اگرعرضشو دارین جمع کنین میترسین یاخودتونو زدین به نفهمی ادمای کوته فکر روبی مغزریختن توخیابون بعدادعای وطن پرستی میکنن

    • علي رضا ذكايي

      آقاي جوان مجري برنامه هست رئيس شبكه و مدير و مسئول پخش كه نيست ! اگر قرار بر سانسور يا حذف بود از طرف مقامات بالاتر بايد ميشد !
      ما عادت كرديم يقه كسيو كه ميبينيم بگيريم ببنديمش به باد انتقاد ! افراد مسئول و متعهد در ديد ما نيستند كه ! انصاف هم خوب چيزيه نه ؟!!

    • علی

      احمق هایی که به رامبد جوان حمله کردند بروند از رهبرمون یاد بگیرند که فرمودند این کار ها ترقه بازیه. رامبد جون خوب کاری کردی. تو همیشه نشون دادی که طرفدار این انقلاب و شهدا و جانبازان هستی. اون کوردلایی که همه رو با یه چوب می رونن برن برنامه هایی که مهمانش یه جانباز یا یه نویسنده دفاع مقدس بوده رو دانلود کنن و ببینن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج