اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۷۲۳۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آنر ۹، دوربین دوتایی و تراشه Kirin ۹۶۰ دارد

جدیدترین مدل گوشی‌های برند آنر که به شرکت هوآوی تعلق دارد با نام هوآوی آنر ۹ به زودی و در روز دوشنبه ۲۲ خرداد به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این در شایعات و اخباری که به بیرون درز کرده بودند مجموعه‌ای از اطلاعات درباره مشخصات سخت‌افزاری این گوشی منتشر شده که اخبار جدید هم این شایعات را تایید می‌کنند.

مجله دیجی کالا -اسماعیل دلخموش: جدیدترین مدل گوشی‌های برند آنر که به شرکت هوآوی تعلق دارد با نام هوآوی آنر ۹ به زودی و در روز دوشنبه ۲۲ خرداد به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این در شایعات و اخباری که به بیرون درز کرده بودند مجموعه‌ای از اطلاعات درباره مشخصات سخت‌افزاری این گوشی منتشر شده که اخبار جدید هم این شایعات را تایید می‌کنند.
آنر 9، دوربین دوتایی و تراشه Kirin 960 دارد

شاید یکی از اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین ویژگی‌های این مدل دوربین دوتایی آن در بخش پشتی گوشی است. یک دوربین ۱۲ و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، دقیقا مشابه با گوشی‌های nove ۲ و P۱۰. در آنر ۹ از تراشه قدرتمند Kirin ۹۶۰ استفاده شده، این تراشه باعث می‌شود مدل مورد بحث از گوشی میان‌رده nova فاصله بگیرد و بیشتر به گوشی‌های رده‌بالای سری P نزدیک شوند.

یکی از مدل‌های گوشی آنر ۹ رم ۶ گیگابایتی خواهد داشت و یک مدل ارزان‌قیمت‌تر از آن به رم ۴ گیگابایتی مجهز است). این گوشی یک صفحه‌نمایش ۲٫۵ بعدی دارد با این وجود هنوز اطلاعاتی درباره اندازه و رزولوشن آن در اختیارمان قرار ندارد. با این وجود برخی شایعات از وجود صفحه‌نمایش ۵٫۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p حکایت می‌کنند.

گفته می‌شود که دوربین سلفی این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. در آنر ۹ از باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۷٫۰ نوقا استفاده شده است. گفته می‌شود قیمت این گوشی حدود ۳۶۰ دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج