۵۴۷۷۱۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نسل جدید لپ تاپ شیائومی عرضه می شود

به زودی نسل جدید لپ تاپ شیائومی به نام Xiaomi Mi Notebook Air ۲ با پردازنده نسل هفتمی Intel Core i۵، یک کارت گرافیک پاسکال و نمایشگر ۱۳.۳ اینچی معرفی خواهد شد. در ادامه بیشتر با این لپ تاپ فوق باریک و سبک آشنا خواهیم شد.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: به زودی نسل جدید لپ تاپ شیائومی به نام Xiaomi Mi Notebook Air ۲ با پردازنده نسل هفتمی Intel Core i۵، یک کارت گرافیک پاسکال و نمایشگر ۱۳.۳ اینچی معرفی خواهد شد. در ادامه بیشتر با این لپ تاپ فوق باریک و سبک آشنا خواهیم شد.
نسل جدید لپ تاپ شیائومی عرضه می شود

حضور شیائومی در بازار روز لپ تاپ های فوق سبک هنوز هم به شکل محدود حس می‌شود، اما ارزش بسیار بالای محصولات کامپیوتری این شرکت غیرقابل انکار است. و اینک هیچ جای تعجبی نیست که این شرکت چینی مشغول کار بر روی نسل جدید لپ تاپ های خود باشد. می نوت بوک ایر (Mi Notebook Air) نام نسل نخست لپ تاپ شیائومی است که در جولای سال گذشته رسما از آن پرده برداری شد و حالا زمان آن فرا رسیده تا شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی نسل جدید لپ تاپ شیائومی باشیم. در ادامه بیشتر با این نسل جدید آشنا خواهیم شد.

شیائومی در دسامبر گذشته یک مدل می نوت بوک ایر مجهز به قابلیت ۴G را عرضه کرد و حالا به نظر می‌رسد قرار است نسخه بهبودیافته آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. بر اساس اطلاعات اولیه دریافت شده، شیائومی تنها قرار است نسخه ۱۳.۳ اینچی این لپ تاپ را همراه سخت افزاری جدید روانه بازار کند و خبری از نسخه بازسازی شده فوق باریک و به شدت کم وزن ۱۲.۵ اینچی آن نخواهد بود.

نسل جدید لپ تاپ شیائومی عرضه می شود

این مدل جدید اینک از یک اسکنر اثر انگشت بهره می‌برد که در زیر ترک پد تعبیه شده است و از آن مهم‌تر، برخی از سخت افزارهای داخلی آن نیز بهبود پیدا کرده‌اند. به طور مثال نسخه فعلی این لپ تاپ از یک پردازنده نسل ششمی Core i۵ اینتل قدرت می گیرد که اینک در نسل جدید لپ تاپ شیائومی ، از یک پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i۵-۷۲۰۰U با حداکثر سرعت کلاک ۳.۱ گیگاهرتز استفاده شده است. کارت گرافیک GTX ۹۴۰MX نیز اینک به GeForce MX۱۵۰ ارتقا پیدا کرده است. این کارت گرافیک یک چیپ لپ تاپی رده ابتدایی با معماری پاسکال است که می‌توان سه برابر عملکرد بیشتری در هر وات را نسبت به مدل ۹۴۰MX ارائه کند.

نسل جدید لپ تاپ شیائومی عرضه می شود

نسل جدید لپ تاپ شیائومی عرضه می شود

نسل جدید لپ تاپ شیائومی عرضه می شود

نسل جدید لپ تاپ شیائومی عرضه می شود


از نظر ظرفیت رم، نسل جدید لپ تاپ شیائومی همچنان 8 گیگابایتی باقی خواهد ماند و شما می‌توانید بین حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایت یکی را برگزینید. از دیگر مشخصات سری دوم لپ تاپ های شیائومی باید به بلوتوث 4، یک درگاه USB C، دو درگاه USB 3 نوع A، یک درگاه تمام سایز HDMI و یک باتری 4 سلولی که می‌تواند به لطف درگاه نوع C شارژ سریع 50 درصدی تنها در 30 دقیقه را به ارمغان بیاورد اشاره کرد.

اینگونه به نظر می‌رسد که این دیوایس از نظر ظاهری تغییری را در بر نخواهد گرفت. وزن اعلام شده آن، 1.3 کیلوگرم است که در مقایسه با مدل اصلی با وزن 1.28 کیلوگرم حدود 20 گرم افزایش پیدا کرده است و این خبر جدیدی نیست که جنس شاسی‌های آن، منیزیوم-لیتیوم فوق باریک خواهد بود.

قیمت نسل جدید لپ تاپ شیائومی

نسل جدید لپ تاپ شیائومی عرضه می شود

ما نمی‌دانیم شیائومی که زمانی قصد دارد دومین نسل لپ تاپ های خود را معرفی و روانه بازار کند، اما تمامی ردپایای این لپ تاپ نشان می‌دهد که نسل دوم لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air ارزش منتظر ماندن را دارد. ظاهرا مدل ۱۲۸ گیگابایتی این لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی قرار است با قیمت ۷۳۵ دلار و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۸۰۹ دلار به فروش برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقایون داداشام جنس اشغال شیائومی نخرید از ما گفتن بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج