۵۵۱۵۲۵
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

هویت «جان اسنو» آشکار می‌شود

«جان اسنو» پسر کیست؟ آیا اسم شخصیت محبوب سریال «بازی تاج و تخت» واقعی است یا ند استارک برای محافظت از جان خواهرزاده‌اش نام اشرافی او را مخفی کرد؟ فصل هفتم به این سوال جواب می‌دهد.

وب سایت فیلم نت نیوز: «جان اسنو» پسر کیست؟ آیا اسم شخصیت محبوب سریال «بازی تاج و تخت» واقعی است یا ند استارک برای محافظت از جان خواهرزاده‌اش نام اشرافی او را مخفی کرد؟ فصل هفتم به این سوال جواب می‌دهد.
هویت «جان اسنو» آشکار می‌شود

براساس آنچه از مجموعه داستان‌ فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی «ترانه یخ و آتش»، برمی‌آید، حاشیه‌های شخصیت جان اسنو بیشتر از تصور مخاطب در فصل اول سریال است و او رفته رفته به یکی از مهره‌های اصلی داستان تبدیل می‌شود. بنابر این داستان فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» بیشتر حول محور هویت اصلی شخصیت جان اسنو، یکی از سه مدعی تخت آهنین می‌چرخد.

داستان جان اسنو در فصل ششم تا جایی پیش رفت که مخاطبان را در جریان تولد این شخصیت گذاشت و سرفصل تازه‌ای بود که مخاطبان را مشتاق و منتظر نگه دارد تا هویت جان اسنو با نقش‌آفرینی کیت هرینگتون، در فصل هفتم ببینند. آنچه که در فصل جدید علاوه بر هویت جان اسنو می‌فهمیم اسم واقعی او «جی‌هایریس» است. اسمی اشرافی، که مشخص کننده‌ی عقبه‌‌ی شخصی است که این اسم را دارد، و این دلیلی بود که ند استارک تصمیم می‌گیرد او را با اسم دیگری بخواند تا از جان او محافظت کند. اما آنچه ناگفته باقی‌ می‌ماند خواست خود جان اسنو است که با هویت تازه برملا شده‌اش چه خواهد کرد؟

در فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» که یک ماه دیگر ۱۶ جولای ۲۰۱۷ (۲۵ تیر) پخش آن از شبکه‌ی اچ‌بی‌او آغاز می‌شود، همانند روال فصل‌های پیش، علاوه بر نبرد شخصیت‌های انگشت‌شمار داستان برای به‌دست آوردن قدرت، شاهد زیر و بم زندگی شخصی و سفر در گذشته و آینده‌ی آنها هم خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج