۵۵۱۶۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

آیپد پرو ۲۰۱۷، مک بوک پرو را به زیر کشید

از مدت‌ها پیش، بحث جایگزینی لپ‌تاپ‌ها با تبلت‌های هوشمندی که کارایی مشابه با آن‌ها را ارائه می‌دهند مطرح بوده است. در این بین، محدودیت‌هایی وجود داشته که اجرایی شدن این پروژه را با تاخیر روبرو ساخته است. از جمله این موارد می‌توان به محدودیت عملکرد سخت‌افزاری در تبلت‌ها اشاره کرد.

وب سایت نقدستان - شهروز چرکچی: از مدت‌ها پیش، بحث جایگزینی لپ‌تاپ‌ها با تبلت‌های هوشمندی که کارایی مشابه با آن‌ها را ارائه می‌دهند مطرح بوده است. در این بین، محدودیت‌هایی وجود داشته که اجرایی شدن این پروژه را با تاخیر روبرو ساخته است. از جمله این موارد می‌توان به محدودیت عملکرد سخت‌افزاری در تبلت‌ها اشاره کرد.

آیپد پرو 2017، مک بوک پرو را به زیر کشید

به‌نظر می‌رسد اپل چاره‌ای برای این محدودیت‌ها اندیشیده تا تبلت‌ها را به رقبایی قدرتمندتر برای لپ‌تاپ‌ها و دیگر کامپیوترهای شخصی تبدیل کند. به گزارش وب‌سایت Barefeats، بررسی‌های انجام شده حکایت از آن دارند که آیپد پروی 2017 شرکت اپل، عملکرد بهتری در مقایسه با مک بوک پروی کوپرتینویی‌ها دارد. این نتیجه، از اجرای بنچمارک‌های عملیاتی روی آیپد پرو 2017 و مک بوک پروی مجهز به تاچ بار بدست آمده است.
آیپد پرو 2017، مک بوک پرو را به زیر کشید

به بیان دقیق‌تر، با اجرای نرم‌افزار بنچمارک گیک‌بنچ، آیپد پروهای ۱۲.۹ و ۱۰.۵ اینچی اپل موفق شده‌اند در بخش عملکرد چند هسته‌ای، مک بوک پروی رتینای ۱۳ اینچی مدل ۲۰۱۶ اپل را به زیر بکشند. نکته قابل توجه اینکه، تبلت‌های یادشده، در مقایسه امتیاز Metal GPU عملکرد به مراتب بهتری را هم در مقایسه با مک‌بوک پروهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته‌اند. در بحث فریم ریت نیز تبلت‌های اپل موفق شده‌اند نتیجه چشمگیرتری را در مقایسه با لپ‌تاپ‌ها به ثبت برسانند.
آیپد پرو 2017، مک بوک پرو را به زیر کشید

شاید در نگاه اول، نتایج اینچنینی نویدبخش مهاجرت کاربران از لپ‌تاپ‌ها به تبلت‌ها باشند اما درنظر داشته باشید که در حال حاضر، این محصولات، کاربردهای متفاوتی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج