جاباما
۵۶۸۶۰۲
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

۴ کشته و زخمی در پی ریزش معدن در راور

معاون امور عمرانی و فنی استانداری کرمان از کشته و زخمی شدن ۴ نفر در اثر ریزش معدن اشکلیی منطقه هجدک شهرستان راور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور عمرانی و فنی استانداری کرمان از کشته و زخمی شدن ۴ نفر در اثر ریزش معدن اشکلیی منطقه هجدک شهرستان راور خبر داد.

ابوالقاسم سیف الهی در گفت و گو با خبرنگار، از ریزش یک معدن در روز گذشته(۲۸ تیرماه) در شهرستان راور خبر داد و گفت: معدن اشکلیی در منطقه هجدک راور روز گذشته در ساعت ۱۳ و ۴۸ دقیقه با تشکیل یک حفره گاز موجب ریزش شده است.

وی از تعداد کشته ها و زخمی های این حادثه سخن به میان آورد و اعلام کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند که زخمی ها به بیمارستان پیامبر اعظم کرمان منتقل شدند.

معاون امور عمرانی و فنی استانداری کرمان از ترخیص دو نفر از زخمی ها خبر داد و بیان کرد: در این حادثه فرد دیگری زیر آوار نمانده و زخمی نشده است.

شایان ذکر است که این معدن توسط بخش خصوصی اداره می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      سلام وزارت تعاون کار باید در انتصاب مدیران کل در استان‌ها بخصوص استان بزرگ و مهمی مثل کرمان دقت بیشتری نماید مدیران قوی و کارآمد میتوانندباپیش بینی و پیشگیری از خیلی حوادث جلوگیری کنند که هر وقت یکبار این موارد کمتر حادث شود ولی متاسفانه مدیران خنثی و ضعیف در تمامی ابعاد با ضعف مدیریت خسارت وارد میکنند و این مجموعه بزرگ را با چالش مواجه میکنند به امید آن روز شایسته سالاری شود

    • محسن

      انشاءالله وزارت تعاون و کار یک مدیر توانمند برای اداره کل زیرمجموعه خود در استان کرمان انتخاب کند تا مجموعه کار و تعاون را رونق داده و از رکود بی سابقه نجات دهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج