اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۳۲۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فرود اضطراری هواپیمای سیرجان - تهران

مدیرکل فرودگاههای استان کرمان با اشاره به نقص فنی هواپیمای سیرجان - تهران گفت: موتور چهارم این هواپیما دقایقی پس از پرواز دچار نقض فنی شد اما با درایت و هوشیاری خلبان تمام مسافران و خدمه به سلامت به فرودگاه سیرجان بازگشتند.

خبرگزاری مهر: مدیرکل فرودگاههای استان کرمان با اشاره به نقص فنی هواپیمای سیرجان - تهران گفت: موتور چهارم این هواپیما دقایقی پس از پرواز دچار نقض فنی شد اما با درایت و هوشیاری خلبان تمام مسافران و خدمه به سلامت به فرودگاه سیرجان بازگشتند.

مهدی نخعی در این خصوص اظهار داشت: هواپیمای چهار موتوره سیرجان - تهران ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه عصر امروز از فرودگاه سیرجان به سمت فرودگاه بین المللی مهر آباد پرواز کرد اما پس از ۱۶ دقیقه از پرواز موتور چهارم هواپیما دچار نقص فنی شد.

وی افزود: این هواپیما ۶۵ نفر مسافر را از سیرجان به سمت تهران منتقل می کرد که با تشخیص خلبان به سمت فرودگاه سیرجان تغییر مسیر داد و در نهایت با هماهنگی با برج کنترل و هوشیاری خلبان هواپیما به سلامت در فرودگاه سیرجان بر زمین نشست.

نخعی گفت: پرواز جایگزین این هواپیما طبق هماهنگیهای صورت گرفته ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه وارد فرودگاه سیرجان می شود و مسافران را به سمت تهران انتقال خواهد داد.

وی از حضور به موقع تیم عملیاتی و امدادی فرودگاه سیرجان در این حادثه خبر داد و گفت: تحقیق در خصوص دلایل نقص فنی هواپیما ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نهال

      واقعا بازم دم این خلبانا گرم . فکر کنم خلبانای ایرونی و همینطور مسافرانشون خیلی با جرات هستند که با این هواپیماها پرواز می کنن. ضمنا تحقیقات در مورد نقص فنی هواپیما مار رو به جایی نمی رسونه. بابا هواپیماهاتون از رده خارجند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج