۵۷۷۳۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معرفی ۱۱ خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود

در این بخش یازده خودرو برتر جهان به استثنای جیپ رنگلر (زیرا همیشه اولین انتخاب آفرودبازهاست) که مناسب سفر های خارج جاده‌ای هستند را معرفی کردیم.

وب‌سایت شبکه: در این بخش یازده خودرو برتر جهان به استثنای جیپ رنگلر (زیرا همیشه اولین انتخاب آفرودبازهاست) که مناسب سفر های خارج جاده‌ای هستند را معرفی کردیم.
شورولت کلرادو ZR۲

به لطف دیفرانسیل‌های قفل‌شونده در جلو و عقب، و همین‌طور مجموعه‌ای از دامپرهای فوق‌العاده سوپاپ قرقره‌ای مولتی‌ماتیک، کلرادو ZR۲ قابلیت‌های بسیار بالایی در خارج از جاده دارد. البته باید از مهارت کافی برای آزاد کردن تمام پتانسیل‌های آن برخوردار باشید.

معرفی 11 خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود


لندروور دیسکاوری

جدیدترین نسخه لندروور دیسکاوری، فریم پله‌ای در مدل قبلی را کنار گذاشته و به جای آن، از یک ساختار یکپارچه استفاده کرده است. امّا در عین حال، خشونت و سرسختی خود را حفظ کرده است. دیسکاوری جدید با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی هوشمند آفرود لندروورها، عملکردی بالاتر از سطح انتظار در خارج از جاده به نمایش می‌گذارد.

معرفی 11 خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود

مرسدس‌بنز G۵۵۰

درست است که قیمت یک مرسدس‌بنز G۵۵۰ از حدود ۲ برابر گران‌ترین نسخه رنگلر آغاز می شود، امّا این دلیلی برای فراموش کردن قابلیت‌های آفرود در این خودرو نیست. با وجود سه دیفرانسیل قفل‌شونده، تنها تعداد اندکی مکان در دنیا وجود دارد که یک «جی‌-واگن» نمی‌تواند برود. به‌علاوه، جی-واگن نیز همانند رنگلر، یک مدل نمادین است.

معرفی 11 خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود

لندروور رنج‌روور

ترکیب ویژگی‌های لوکس و قابلیت‌های آفرود مناسب در رنج‌روور به مانند هیچ‌کدام از خودروهای دیگر دنیا نیست. البته باید اذعان کرد که تعداد اندکی از مالکان این خودرو،‌ آن را به خارج از جاده می‌برند، امّا باید گفت که آنها این لذت را از دست می‌دهند. رنج‌روور در زمین‌های سست و لغزنده، اگر وضعیتی بهتر از مسیرهای شهری نداشته باشد، از عملکرد مناسبی برخوردار است.

معرفی 11 خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود

جیپ گرند چروکی تریل‌هاوک

بالاترین قابلیت‌های آفرود جیپ در مدل «رنگلر» خلاصه شده، امّا این مدل در زمینه ویژگی‌های لوکس، حرف چندانی برای گفتن ندارد. جیپ با اضافه کردن پکیج تریل‌هاوک به مدل «مجلل‌تر» گرند چروکی، برخی قابلیت‌های حضور در مسیرهای مختلف را به آن افزوده و تعادل مناسبی بین یک شاسی‌بلند جاده‌ای و آفرود برقرار کرده است.

معرفی 11 خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود

تویوتا فور رانر TRD پرو

بیش از ۳۰ سال از ورود فور رانر به خط تولید تویوتا می‌گذرد و این خودرو در حالی که همگام با زمان، پیشرفت کرده، امّا همچنان کانسپت اولیه را حفظ کرده است. فور رانر یکی از آخرین بازمانده‌های شاسی‌بلند در دوره‌ای است که در آن بیشتر رقبایش از بین خودروهای معمولی بودند. این در حالی است که با انتخاب نسخه «TRD پرو»، امکان استفاده از یک دیفرانسیل قفل‌شونده، شوک‌های Bilstein و برخی تجهیزات ظاهری فراهم می‌شود.

معرفی 11 خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود

تویوتا لندکروزر

رقیب واقعی برای رنج‌روور، همین‌ تویوتا لندکروز و همتای لکسسی‌اش، LX است. لندکروزر یک خودروی بزرگ، راحت، باشکوه و با قابلیت‌های بالا با مجموعه‌ای از تجهیزات الکترونیک ویژه آفرود است. البته این سطح از تجهیزات و راحتی، مستلزم پرداخت هزینه مناسب خواهد بود؛ چرا که مدل تویوتا از ۸۳ هزار و ۸۲۵ دلار آغاز می‌شود و این رقم برای مدل لکسس ۸۸۸۸۰ دلار است.

معرفی 11 خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود

فورد F-۱۵۰ رپتور

فورد در مدل رپتور، دقیقاً نسخه‌ای از F-۱۵۰ را ارائه می‌دهد که به شکلی‌ دیوانه‌وار برای رانندگی آفرود تنظیم شده است. در این مدل، حتی یک حالت راننگی «باجا» نیز پیش‌بینی شده و تمام ویژگی‌های این تراک را به شما یادآوری می‌کند.

معرفی 11 خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود

رام پاور واگن

وقتی پاور واگن اولین بار در سال ۲۰۱۴ ارائه شد، خیلی‌ها بر این باور بودند که این همان نسخه پیکاپ جیپ رنگلر است که منتظرش بوده‌اند. البته در حال حاضر می‌دانیم که رنگلر پیکاپ به‌زودی از راه خواهد رسید، امّا با وجود چهره خشونت‌بار و عملکرد فوق‌العاده، نمی‌توان از کنار نام «پاور واگن» به سادگی گذشت.

معرفی 11 خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود

نیسان تیتان XD PRO-۴X دیزل

نیسان هنوز مدل تیتان واریِر را که قرار است رقیب «رپتور» باشد، به خط تولید نفرستاده و بنابراین، در حال حاضر بهترین نسخه آفرود از بین سری تیتان، مدل XD PRO-۴X است؛ خودرویی که با شوک‌های Bilstein و یک دیفرانسیل قفل‌شونده در عقب همراه است. امّا چیزی که آن را از سایر گزینه‌ها در این لیست متمایز می‌کند، آپشن پیشرانه کامینز V۸ دیزل است.

معرفی 11 خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود


سوبارو اوت‌بک

حضور سوبارو اوت‌بک در این لیست، شاید تعجب خیلی‌ها را به دنبال داشته باشد؛ چرا که نه فاصله زیادی نسبت به سطح زمین دارد و خبری از تایرهای با آج‌های بزرگ یا دیفرانسیل قفل‌شونده در آن نیست. امّا عملکردی فراتر از انتظار، در خارج از جاده نشان می‌دهد. مطمئناً کسی نمی‌خواهد اوت‌بک‌ را به مسیرهای بسیار سخت ببرد، امّا برای یک آفرود سبک مناسب خواهد بود.
معرفی 11 خودروی فوق‌العاده برای عاشقان آفرود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج