۵۷۷۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نشانه‌های رویگردانی جمهوری‌ خواهان از ترامپ

بسیاری از نمایندگان حزب جمهوری‌خواه آمریکا از سیاست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور ناراضی هستند. نخستین نامزدهای "ضدترامپ" این حزب در انتخابات آینده آمریکا اعلام کرده‌اند که از او حمایت نخواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: بسیاری از نمایندگان حزب جمهوری‌خواه آمریکا از سیاست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور ناراضی هستند. نخستین نامزدهای "ضدترامپ" این حزب در انتخابات آینده آمریکا اعلام کرده‌اند که از او حمایت نخواهند کرد.

دونالد ترامپ مدتی طولانی با انتقادهای اعضا و طرفداران حزب جمهوری‌خواه آمریکا روبرو بوده و اکنون بسیارند کسانی که در این حزب با سیاست‌های او مخالفند. برای این افراد ترامپ شخصیتی است که رفتارش را نمی‌توان از پیش حدس زد.

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند که بعضی از اعضای رهبری این حزب خود را برای انتخابات سال ۲۰۲۰ میلادی بدون حضور ترامپ آماده می‌کنند. به گزارش روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" چندین نماینده آمادگی خود را برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری به حامیان مالی حزب‌شان نیز اعلام کرده‌اند.

این اقدام کادر رهبری حزب جمهوری‌خواه آمریکا به نظر غیرمعمول می‌آید. برای بسیاری از شهروندان آمریکا عجیب است که حزب رئیس‌جمهور او را در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری پشتیبانی نکند. به طور معمول اگر رئیس جمهوری در دور بعدی انتخابات پیروز شود، پس از دور دوم است که افراد دیگری در حزب او برای انتخابات کاندید می‌شوند.

بعضی رقبای آینده ترامپ در حزب جمهوری‌خواه

ترامپ تاکنون هیچ‌گاه نگفته که در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت نمی‌کند. او همواره بر ادامه ریاست جمهوری خود تاکید دارد اما به گزارش "نیویورک تایمز" بسیاری از اعضای رهبری حزبش اعلام کرده‌اند که نامزدی ترامپ برای شرکت در دور بعدی انتخابات هنوز مشخص نیست و نامزدهای دیگری نیز هستند که علاقه به احراز این پست دارند.

سناتور جمهوری‌خواه جان مک کین، که یکی از سرسخت‌ترین مخالفان ترامپ است دلیل این اقدام اعضای رهبری حزب جمهوری‌خواه آمریکا را توضیح می‌دهد و می‌گوید آن‌ها "ضعف‌هایی در این رئیس جمهوری می‌بینند."

یکی از رقبای آینده ترامپ را باید مایک پنس، معاون اول او دانست گرچه گفته است که قصد ندارد در دور آتی نامزد شود. بعضی از دوستان جمهوری‌خواهان آمریکا می‌گویند، رفتار پنس چنان است که انگار او شش ماه پیش به عنوان معاون رئیس جمهوری انتخاب نشده، بلکه فردی است که خود را برای انتخابات آینده آمریکا آماده می‌کند.

چارلی دنت، نماینده ایالت پنسیلوانیا می‌گوید که چندین نماینده حزب جمهوری‌خواه آمریکا در مقابل پنس به راحتی در ارتباط با نامزدی او در انتخابات بعدی سخن می‌گویند.

چارلی دنت دلایل این نمایندگان را در پشتیبانی از پنس در انتخابات آینده آمریکا بسیار متنوع می‌داند و می‌گوید که دلایل ایدئولوژیک و هرج و مرجی که در اطراف ترامپ حاکم است در بوجود آمدن این تفکر بسیار موثر بوده‌اند.

البته بسیاری از این نامزدهای آینده به طور رسمی اعلام کرده‌اند در صورتی حاضر به نامزدی برای این پست خواهند شد، که ترامپ نخواهد در انتخابات آینده کاندید شود. با این حال بعضی دیگر چون جان کیسیک، فرماندار کنونی اوهایو، اعلام کرده که در انتخابات آینده حتی اگر ترامپ هم شرکت کند، حضور خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود برترامپ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج