۵۷۹۷۸۷
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

وکیل احمدی‌ نژاد: لازم باشد، شکایت می‌کنیم

وکیل احمدی‌نژاد گفت: با مراجعه به دیوان محاسبات، هفت دادنامه را دریافت کردم و متوجه شدم اصل موضوع برخلاف آنچه آقای فیاض‌شجاعی در مصاحبه اعلام کرده، رأی به عدم احراز تخلف از سوی احمدی‌نژاد بوده است.

خبرگزاری تسنیم: وکیل احمدی‌نژاد گفت: با مراجعه به دیوان محاسبات، هفت دادنامه را دریافت کردم و متوجه شدم اصل موضوع برخلاف آنچه آقای فیاض‌شجاعی در مصاحبه اعلام کرده، رأی به عدم احراز تخلف از سوی احمدی‌نژاد بوده است.
سیدعادل حیدری وکیل محمود احمدی‌نژاد اظهار داشت: پیرو مصاحبه آقای فیاض شجاعی با برخی جراید کشور _که مورد سوءاستفاده رسانه‌های معاتند خارجی قرار گرفته است_ و اعلام این مطلب خلاف واقع که آقای احمدی‌نژاد دارای هفت پرونده در دیوان محاسبات است که همگی رأی قطعی بر محکومیت ایشان صادر شده و در حال اجراست، اینجانب از طریق جراید در جریان وجود چنین پرونده‌هایی قرار گرفتم.

وی ادامه داد: با مراجعه به دیوان محاسبات و نزدیک یک هفته پیگیری مستمر، تعداد هفت دادنامه را دریافت کردم که اتفاقا موضوعاتی که در مصاحبه ایشان آمده بود برخلاف ‌آنچه مطرح شده است، احراز عدم تخلف بوده است؛ به عنوان مثال اثبات عدم تخلف در بحث یارانه‌ها که آقای دادستان مدعی بودند محکومیت قطعی صادر شده است، از جمله این دادنامه‌ها بود یا بحث کمک به دانشگاه ایرانیان که با مصوبه هیئت دولت این کمک انجام شده است، رأی بر عدم احراز تخلف صادر شده و جای بسی تعجب است که دادستان محترم چگونه اقدام به بیان مطالب کاملا خلاف واقع کرده‌ است.

حیدری درباره اینکه گفته شده شما قصد دارید از آقای فیاض شجاعی به اتهام افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی شکایت کنید؟ گفت: بنده طی نامه‌ای که به ایشان به عنوان یک برادر دینی نوشتم، درخواست کردم نسبت به اصلاح خلاف واقع‌گویی‌ها و بیان واقعیت اقدام کند اما اگر به توصیه و امر به معروف این برادر دینی‌ خود عمل نکند بالاجبار به عنوان وکیل آقای احمدی‌نژاد از ای شان شکایت خواهیم کرد.

وکیل احمدی‌نژاد در پایان تأکید کرد: قوه قضاییه یکی از ارکان نظام است و ما تاکنون با اعتقاد و امید به اجرای عدالت در موضوعات حادثه در دستگاه قضایی اقامه دعوی کرده و خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما مردم ایران یعنی دو سوم مردم ایران اطمینان کامل از اقای احمدی نژاد داشتیم و داریم که هیچ خلافی و کار غیر قانونی انجام نداده و نمی دهند همیشه دلسوزانه برای مملکت زحمت کشیده اند همیشه بین مردم بودند پیرو خط امام و رهبری عزیز هستند اگر باور نداری بروید بین مردم بپرسید ببینید مردم چه می گویند شما خودتان فکر نکنید چند نفری از پول دارها بالای شهر تهران زندگی اشرف گری می کنند حقوقهای نجومی خوردن هرچه از ذهنشان می آید در مورد احمدی نژاد می گوید از سال 70به بعد بهترین ریس جمهور کشورمان فقط اقای احمدی نژاد بودند

    • حمید

      درود بر محبوب مردمی نژاد

    • بدون نام

      تخلفات احمدی نژاد به حدی است که دهها سال طول می کشد دستگاه های نظارتی تمامی آنان را کشف کنند

    • حمید

      برام سواله احمدی نژاد تخلف کرد ولی پولش تو جیب دیگرانه خخخ

    • بدون نام

      درود بر کسانی که تا دیروز ساز احمدی نژاد میزدند والان ساز روحانی....... درود بر شما چاپلوسان

      لعنتی تا احمدی نژاد بود وضع مملکت بهتر شد............
      الان چهار ساله دکتر روحانی چه گلی خوردی؟

      پاسخ ها

      • عباس

        کافر همه را به کیش خود می خواند
        آقا وکیل شکایت کن رو سفید مان کنید

    • بابک

      چقدر پر رو هستید به خدا! یعنی این احمدی نژاد هنوز در باور یه عده هست؟

    • بدون نام

      فقط قیمت سکه و دلار رو ببینید و قضاوت کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج