۵۷۹۹۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

نخستین قول گزینه نهایی شهرداری به تهرانی ها

گزینه نهایی منتخبان شورای شهر پنجم برای تصدی پست شهرداری تهران در نخستین اظهاراتش گفت: در همین اولین لحظات مسئولیتم به شهروندان تهرانی تعهد می‌دهم که تمام تلاش و قدرتم را برای ایجاد شرایطی مطلوب‌تر جهت زیست شهری آن‌ها به کار گیرم تا زندگی شهروندی آن‌ها در چهار سال آینده به مراتب بهتر از امروز باشد.

خبرگزاری ایسنا: گزینه نهایی منتخبان شورای شهر پنجم برای تصدی پست شهرداری تهران در نخستین اظهاراتش گفت: در همین اولین لحظات مسئولیتم به شهروندان تهرانی تعهد می‌دهم که تمام تلاش و قدرتم را برای ایجاد شرایطی مطلوب‌تر جهت زیست شهری آن‌ها به کار گیرم تا زندگی شهروندی آن‌ها در چهار سال آینده به مراتب بهتر از امروز باشد.

محمدعلی نجفی گفت: در وهله اول از اعضای محترم منتخب شورای شهر پنجم شهر تهران تشکر می‌کنم که لطف کرده و مرا برای این مسئولیت قابل دانستند.

وی افزود: بعد از این لازم می‌دانم که در همین اولین لحظات مسئولیتم به شهروندان تهرانی تعهد دهم که تمام تلاش و قدرتم را برای ایجاد یک شرایط مطلوب‌تر برای زیست شهری آن‌ها به کار خواهم گرفت و ان‌شاءالله سعی می‌کنم که از همه امکانات در شهرداری و بیرون از شهرداری استفاده کنم تا دو خواسته اصلی شهروندان محقق شود؛ یکی ایجاد آرامش که جنبه‌های روحی، معنوی وروانی شهروندان را در زندگی شهری مد نظر دارد و دوم ایجاد آسایش که جنبه‌های فیزیکی و مادی زندگی آن‌ها را در برخواهد گرفت.

نجفی که در یک برنامه خبری تلویزیونی صحبت می‌کرد، تأکید کرد:‌ من تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تادر مقابل شهروندان تهرانی روسفید باشم و بتوانم شرایطی را فراهم کنم که زندگی شهروندی آن ها در چهار سال آینده به مراتب بهتر از امروز باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاغی ایرانی

      همه ی حرفاش وعده و وعید و سرکاریه مثل حرفای بقیه مسئولان

    • بدون نام

      اینم الان میاد میگه فعلا باید خرابکاری شهردار قبلو درست کنم شهری ک من تحویل گرفتم نابود شده بود فلان فلان اینایعنی ۴سال اول قرار نیس کاری انجام شه!!! انتظار بیخودی نداشته باشید!!!

    • مردم ایران

      بیچاره مردم . نجفی هم مثل روحانی هست. حیف احمدی نژاد که اگر او همچنین تعهدی میداد من به گفتارش ایمان داشتم

    • آرش

      خدا به دادمون برسه، کسی که اولش با قول و قرار شروع میکنه، مطمئن باشید هیچ کاری برامون نمیکنه، از این قول و قرارای الکی زیاد دیدیم

    • بدون نام

      اقای نجفی مبارک باشد امیدوارم شما بتوانید معضلات فراوان تهران را رفع کنید البته به تنهایی نمیشود مردم فهیم تهران هم در این امر شما را یاری خواهند کرد ولی جناب انقدر مشکلات دارد که رفع انها شاید در چندین سال هم نشود جناب خواسته من شهروند از شهردارم اول اینکه شما با مردم یکی باشید تافته جدا بافته نباشید با مردم محروم وفقر زده شهر مننطقه؟به منطقه دیدار داشته؟باشید به در دل انها گوش کنید مارا از خودتان بدانید ریشه بیکاری را سعی؟کنید ریشه؟کن کنید زیرا بیکاری ننگ حسرت شرمندگی اورگی میاورد تیمی داشته باشید که به املاک سر بزنند تا ببینید چه اشکها ریخته میشود وموجرین برای کرایه کمتر غلام حلقه بگوش؟مالکین شوند سیر صعودی اجارها بها را ببینید حال فکر کنید یک ادم بیکار بدون منبع در امد بیماری اشتن فرزند دانشجو از ما چه میسازد شما بیاید تا ثابت کنید میشود تهرانی اری از مشکلات فقر بیکاری ساخت با شعار هیچ چیز عوض؟نمیشود باز همان اش وهمان کاسه شما هم درج کن تا شاید شهردار جدید بداند مردم ده سال چه عذابی کشیدند جناب قالیباف بسم؟الله وما جن

    • بدون نام

      هرگلی که در جایگاههای قبلیت به سر م دم زدی حالا هم خواهی زد فقط شهر را خرابش نکن بهتر شدن پیشکش

    • علیرضازمان

      دمت گرم تهران من وازدست مهاجرین نجات بده
      خواهش میکنم از تهران دیگر نه سبزه زاری نه اخلاقی نه پاکی مونده ایا این تهران من و اجداد منه باید اینجوری بشه چقدر شهرهای اقماری خسته شدیم
      تهران شب ازتودور بود تهران همیشه نوربود
      تهران و کوچه هایش یاداور غرور بود
      بود بود بود................

    • بدون نام

      ایشان فوق لیسانس ریاضی در دانشگاه صنعتی اصفهان بود (‌استاد مان بود) با این همه مشاغل مهم کلیدی که بعد از انقلاب فرهنگی داشت نفهمیدیم کی دکترا گرفت . اما به هر حال با کدوم تخصص میخواهد به کار شهرداری بپردازد خودش نکته بی اهمیتیه . یه بابیی میگفت دیگه از قالیباف نظامی که کمتر نیست. دیدم راست میگه .

    • نجومی چاردرصدی

      هیچ اتفاقی نمی افتد شما در هیچ کاری طی چند سال موفق نبودی مردم هم بخاطر اینکه شما آدم کار امدی هستی رای ندادند فقط رای دادند حالش را ببری مردم هم نشان دادند کسی که برایشان کار میکند دوست ندارند
      اقای نجفی صفا کن سفرهای خارجی و...

    • بدون نام

      رفتن قالیباف ؟؟؟؟ مگه میشه؟
      یعنی بعد از این همه سال عوض شد؟
      آقا راست میگین؟ ترا خدا قالیباف رفت؟ یعنی دلش اومد سکان شهرداری را ول کنه؟؟؟؟
      من که باور نمیکنم سردار پاسدار خلبان شهردار جناب قالی باف از این مسند مهم مالی کشور دل بکنه

    • بدون نام

      کرباسچی هم اولش همینا رو میگفت
      انشاالله که مردم تهران رو پشیمون نکنین
      قلباف بی اشکال نبود چون معصوم نبود
      اما خدمات بی نظیرش غیر قابل انکاره
      امیدوارم زحمات بسیار ایشان را فقط به جرم اینکه در جناح رقیب شمان به باد فنا ندین

    • بدون نام

      ببینیمو تعریف کنیم !!!!!!

    • تهران

      خواب ديدندخيرايشاالله فرونمی رودتهرون باهمان خيال می خوريدخواب ببينی پپنه دانه لپ لپ می کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج