۵۸۲۰۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سهیلا جلودارزاده: همه‌ی وزرا رای می آورند

در بررسی ها و نشست هایی که برگزار میشود، ابهامات نمایندگان رفع خواهد شد؛ وزاریی که واقعا قوی هستند شناخته میشوند، کسانی هم که ضعیف هستند یا تعهد همکاری میدهند و یا ممکن است رای نیاورند. اما برآورد من این است که همه وزرا رای می آورند.

جماران: در بررسی ها و نشست هایی که برگزار میشود، ابهامات نمایندگان رفع خواهد شد؛ وزاریی که واقعا قوی هستند شناخته میشوند، کسانی هم که ضعیف هستند یا تعهد همکاری میدهند و یا ممکن است رای نیاورند. اما برآورد من این است که همه وزرا رای می آورند.
سهیلا جلودارزاده،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار جماران در خصوص نگاه مجلس به کابینه پیشنهادی گفت: تا کنون جلساتی برگزار شده است و به نظر میرسد نگاه کلیت مجلس به وزاری پیشنهادی مثبت باشد. نمایندگان وزرای پیشنهادی را قبول دارند و با آنها تعامل میکنند.

وی همچنین در خصوص اظهارات برخی نمایندگان از عدم رای اعتماد مجلس به تعدادی از وزرا گفت: برخی از وزرا مورد تهاجم واقع می شوند و رای اعتماد چهار یا پنج نفر از آنها در هاله ای از ابهام است. مثلا افرادی مثل آقای جهرمی، آقای رحمانی فضلی، آقای آخوندی و ربیعی کسانی هستند که چند نفر مخالف قدیمی دارند و فضایی را علیه را آنان ایجاد می کنند.
اما این فضا، فضای کل مجلس یا کل فراکسیون نیست. در این بررسی ها و نشست هایی که برگزار می شود، ابهامات نمایندگان رفع خواهد شد؛ وزرایی که واقعا قوی هستند شناخته میشوند، کسانی هم که ضعیف هستند یا تعهد همکاری میدهند و یا ممکن است رای نیاورند. اما برآورد من این است که همه وزرا رای می آورند.

جلودارزاده در ادامه گفت: من به عنوان یک نماینده میتوانم برآورد خودم را بگویم. فعلا صلاحیت وزرا در حال بررسی است و قرار است سه جلسه دیگر برگزار شود. نمایندگان تا کنون شاخص هایی را برای رای دادن به وزرا مشخص کرده اند و کار گروهایی تشکیل شده که صلاحیت را با توجه به شاخصه ها بررسی میکنند و امتیازاتی میدهند. برنامه وزرا با برنامه ششم توسعه و سایر اسناد بالادستی انطباق میدهند، اگر فردی شایستگی کافی نداشت رای اعتماد نخواهد گرفت.

نماینده مجلس تهران همچنین درمورد رایزنی روحانی با نمایندگان مجلس برای انتخاب وزرا گفت: آقای روحانی جلساتی را با تعدادی از نمایندگان داشته اند. به ویژه صحبت هایی با هیئت رئیسه فراکسیون امید و سه فراکسیون دیگر شده و نظرات آنها پرسیده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج