۵۸۲۱۸۳
۲ نظر
۵۰۵۲
۲ نظر
۵۰۵۲
پ

پسری که می‌تواند با ذهنش ببیند!

جیت تیودی، پسر ۱۷ ساله نابینا نیست، اما ادعا می‌کند برای انجام کارهایی مثل رانندگی، مطالعه یا حتی سوزن نخ کردن نیازی به چشم هایش ندارد و این در نتیجه تمرین و تقویت حواس دیگرش به سطح فوق بشری است.

برترین ها: شواهد علمی نشان می‌دهد که وقتی فرد حس بینایی خود را از دست می‌دهد، چهار حس دیگرش تقویت می‌شوند و به او اجازه می‌دهند تا از محیط اطرافش آگاه شود حتی بااینکه نمی‌توانند ببینند. جیت تیودی، پسر ۱۷ ساله نابینا نیست، اما ادعا می‌کند برای انجام کارهایی مثل رانندگی، مطالعه یا حتی سوزن نخ کردن نیازی به چشم هایش ندارد و این در نتیجه تمرین و تقویت حواس دیگرش به سطح فوق بشری است.
جیت تیودی یک شخصیت بحث برانگیز در هند است. خیلی‌ها او را به دردویل واقعی می‌دانند که می‌تواند بدون استفاده از چشم هایش مثل یک انسان عادی عمل کند، در حالیکه برخی دیگر او را حقه بازی می‌دانند که برای پول دیگران را گول می‌زند. اگر بخواهیم صادق باشیم باور کردن اینکه کسی یک اسکوتر بدون ترمز را ۴۰ کیلومتر با چشمان بسته براند سخت است، اما جیت این کار را سال گذشته انجام داده است. او کنترل بسیار خوبی بر حواسش دارد و اگر یکی از حواسش مسدود شود، بقیه وظیفه آن را به خوبی انجام می‌دهند. توسعه فوق العاده حسی باعث می‌شود که همه حواس ما به اندازه غیرقابل تصوری تقویت شود. این نوعی آموزش علمی است که مستلزم ورزش مغز است که به لحاظ فیزیکی آموزش داده می‌شود، اما عمدتا درمورد فعالیت صوتی است که ذهن را بااستفاده از فرکانس‌های صدای موسیقی تحریک می‌کند.

جیت سال‌ها با چشمان بسته تمرین کرده است تا بتواند هرکاری را با چشمان بسته انجام دهد. او می‌تواند اسکوتر سوار شود، کتاب بخواند، اشیایی که به سمتش پرتاب می‌شود بگیرد، اشیای پنهان را پیدا کند، سوزن نخ کند و همزمان با سه نفر شطرنج بازی کند و همه آن‌ها را شکست دهد. وقتی از او پرسیده شد چطور بدون نگاه کردن اسکوتر سوار می‌شود گفت: «من از توانایی بویایی خود استفاده می‌کنم تا مانع را تشخیص دهم. من محاسبه می‌کنم که چه مانعی می‌تواند باشد و و چطور می‌توانم از آن عبور کنم.»

او می‌تواند انرژی ذهنی خود را به شیء تبدیل کند و با آن کارهای عجیب انجام دهد. برای مثال روی یک لامپ معمولی قبل از افتادن روی آجر دیوار تمرکز کرده و به جای اینکه لامپ خرد شود، کاشی شکسته است و لامپ سالم باقی مانده است. اما جالبترین نکته این است که هرکسی می‌تواند تکنیک فعال سازی Midbrain این است که هرکسی می‌تواند آن را انجام دهد و فقط نیاز به صبر و پشتکار دارد.
پسری که می‌تواند با ذهنش ببیند!
پسری که می‌تواند با ذهنش ببیند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واوووووووو

    • Yas

      ایوووووووول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج