۵۹۰۳۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

درآمد استقلال از لیگ در حساب نکونام!

کاپیتان تیم ملی برای دریافت بخشی از طلب خود به سازمان لیگ رفت. استقلالی ها امیدوارند بتوانند بخشی از بدهی به نکونام را با درآمدهایشان از سازمان لیگ پرداخت کنند.

درآمد استقلال از لیگ در حساب نکونام!

روزنامه تماشا: کاپیتان تیم ملی برای دریافت بخشی از طلب خود به سازمان لیگ رفت. استقلالی ها امیدوارند بتوانند بخشی از بدهی به نکونام را با درآمدهایشان از سازمان لیگ پرداخت کنند.

ملاقات مهدی تاج و جواد نکونام از خبرهای عجیب چند هفته قبل بود. خبری که با عکس جلسه منتشر شد اما هیچ کس دلیلش را متوجه نشد. عده ای تصور کردند که کاپیتان تیم ملی نماینده کی روش در این ملاقات بوده و برای به تعویق انداختن لیگ برتر صحبت کردند و عده ای دیگر هم ملاقات با تاج را مربوط به پیشنهاد شارجه دانستند اما ظاهرا اصل ماجرا چیز دیگری است.

درآمد استقلال از لیگ در حساب نکونام!

جواد نکونام برای گرفتن طلب خود از باشگاه استقلال به سازمان لیگ رفته. ماجرا از این قرار است که جواد نکونام نزدیک به یک میلیارد و صد میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارد.

او در جلسه ۳ هفته قبل یک پیشنهاد برای آبی ها داشته که حقوقش را از طلبی که از سازمان لیگ دارند بدهند. باشگاه استقلال هم نامه ای به نکونام داده که ۵۰۰ میلیون از طلبش را از سازمان لیگ بگیرد. آبی ها در همان جلسه یک چک ۲۰۰ میلیونی با موعد یک هفته ای به شماره ۶ می دهند.

قرار بر این بوده ۲۰۰ میلیون دیگر هم توسط یک اسپانسر استقلال پرداخت شود و ۲۰۰ میلیون باقی مانده هم دو فقره چک ۱۰۰ میلیونی علی فتح الله زاده باشد. آبی ها اگر این مبلغ را پرداخت می کردند بدهی سال قبل شان به نکونام پرداخت می شد اما مشکل اصلی مبلغ تمدید قرارداد بود.
استقلالی ها تا 18 تیر فرصت داشتند که 700 هزار یورو بپردازند تا قرارداد نکونام تمدید شود. مبلغی که با احتساب قیمت هر یورو 4300 تومان به 3 میلیارد تومان می رسد. علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال مدعی است که نکونام نزدیک به 700میلیون تومان از این طلب را بخشیده است. نکونام این ادعا را رد یا تایید نکرده، با اینحال اطرافیان او می گویند مانع اصلی بر سر تمدید قراردادش، نه این ارقام که مدیران و کادر فنی استقلال هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      تماشای لنگی این اطرافیان نکونام که میگن مانع اصلی برسرتمدیدقراردادش مدیران وکادرفنی استقلالند رانام ببر.آخه تابلوی لنگی این جمله هارو خودت میگی بعدمیگی اطرافیان نکونام گفتند؟تماشای لنگییییییییی

      پاسخ ها

      • فلاني

        با با توخوب؟ تو زرنگ؟ قبول نيست ديدي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج