۵۹۱۰۸۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جایگزینی گوشی های پلیس نیویورک با آیفون

امروز پلیس نیویورک رسما اعلام کرد که تا پایان سال جاری ۳۶۰۰۰ گوشی ویندوزفون کارکنان خود را با آی‌فون‌های کمپانی اپل جایگزین خواهد کرد.

وب سایت آی تی رسان - سیدرضا خادمی: امروز پلیس نیویورک رسما اعلام کرد که تا پایان سال جاری ۳۶۰۰۰ گوشی ویندوزفون کارکنان خود را با آی‌فون‌های کمپانی اپل جایگزین خواهد کرد. در واقع پلیس نیویورک در طی چند سال اخیر با کمپانی مایکروسافت برای ساخت اسمارت‌فون‌ها و برنامه‌های ایمن همکاری می‌کرد و هزاران گوشی ویندوزفون را در اختیار نیرو‌های خود قرار داده بود.
جایگزینی گوشی های پلیس نیویورک با آیفون

اکنون با توجه به این‌که به واپسین روزهای عمر سیستم‌عامل ویندوزفون ۸.۱ نزدیک می‌شویم و در حالی‌که مایکروسافت به‌طور کامل این دسته از محصولات خود را کنار گذاشته، دپارتمان پلیس این شهر تصمیم گرفته تا گوشی‌های هوشمند نیروهای خود را با آی‌فون‌های اهالی کوپرتینو تعویض نماید.

مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که با پایان ماه جولای سال جاری، دیگر از سیستم‌ عامل ویندوزفون ۸.۱ پشتیبانی نخواهد کرد و این در حالیست که بخش عمده‌ای از اسمارت‌فون‌های ساخته شده توسط این کمپانی دقیقا از همین پلتفرم استفاده می‌کنند. البته این تصمیم پلیس نیویورک تغییر خاصی در بازار فروش گوشی‌های هوشمند ایجاد نخواهد کرد چراکه سهم موبایل‌های ویندوزفونی در حال حاضر به کمتر از یک درصد از کل بازار سقوط کرده و کمپانی مایکروسافت، همین سهم اندک را نیز مدیون گوشی‌های لومیا ۸۳۰ و لومیا ۶۴۰ XL است.

پلیس این شهر برای این جایگزینی بودجه‌ای ۱۶۰ میلیون دلاری را کنار گذاشته و هنوز مشخص نیست که دپارتمان پلیس نیویورک کدام مدل از گوشی‌های آی‌فون را برای خرید انتخاب کرده‌اند. البته به جرات می‌توان گفت که این تصمیم به خرید آی‌فون ۸ متنهی نمی‌شود زیرا طبق شایعات این محصول دارای قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج