۵۹۵۴۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فیس بوک به اهل هنر پول می‌دهد

فیس بوک کپی رایت را به عنوان عاملی مهم در صفحات مجازی‌اش در نظر گرفته و به ناشران موسیقی میلیون‌ها دلار پول می‌پردازد تا کاربران بتوانند از موسیقی در آپلود ویدئوهای خود استفاده کنند.

وب سایت کلیک: فیس بوک کپی رایت را به عنوان عاملی مهم در صفحات مجازی‌اش در نظر گرفته و به ناشران موسیقی میلیون‌ها دلار پول می‌پردازد تا کاربران بتوانند از موسیقی در آپلود ویدئوهای خود استفاده کنند.
فیس بوک به اهل هنر پول می‌دهد

ماه‌های متوالی است که فیس بوک با ناشران موسیقی بر سر پرداخت پول مذاکره می‌کند. آپلود محتوای ویدئویی در فیس بوک، در سال‌های اخیر بسیار رایج شده اما این ویدئوها معمولاً با موسیقی همراه است که فیس بوک، قانوناً اجازه پخش آن‌ها را ندارد. حال فیس بوک کپی رایت آثار هنری را به جا آورده و قرار است میلیون ها دلار از این بابت به اهل هنر پرداخت کند.

در حال حاضر و طبق قوانین کپی رایت (copyright)، ناشران موسیقی می‌توانند از فیس بوک درخواست کنند تا ویدئوهایی را که خلاف قوانین حق انتشار هستند، حذف کند اما این شرکت، به دنبال راه حلی بهتر است. این رسانه اجتماعی، بارها اعلام کرده سیستمی را طراحی می‌کند که موسیقی‌های ناقض قوانین copyright را هدف قرار دهد.

ظاهراً طراحی این سیستم حداقل دو سال زمان احتیاج دارد. حال، فیس بوک با ارائه این راه حل، به دنبال آن است تا مجبور به حذف ویدئوهای کاربران و در نتیجه دلگیری آن‌ها نشود.

این شرکت اخیراً پلتفرم ویدئویی Watch را به سایت خود اضافه کرده که همپای یوتیوب به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این پلتفرم، میزان درآمد فیس بوک از تبلیغات مختلف را افزایش می‌دهد. بنابر گفته‌های مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک، با این پلتفرم جدید در چند سال آینده، فیس بوک از یک رسانه اجتماعی که صرفاً متن‌ها و تصاویر مختلف در آن به اشتراک گذاشته می‌شوند، خارج می‌شود.

لازم به ذکر است؛ ناشران موسیقی در این چند سال، از معامله با شرکت‌های بسیار بزرگی مانند اپل، اسپاتی‌فای و ساندکلود سود بسیاری برده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج