adexo3
۵۹۷۶۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نتیجه‌ی کالبدشکافی نوت ۸؛ تعمیر تقریباً غیرممکن!

گلکسی نوت ۸ راه خود را به دنیا باز می‌کند و حالا با کالبدشکافی این دستگاه پاسخ دو سؤال مهم را پیدا می‌کنیم: درون نوت ۸ دقیقا چه چیزی قرارگرفته و این پرچم‌دار جدید سامسونگ تا چه حد قابلیت تعمیرپذیری دارد؟

وب سایت فارنت - مارال کاتبی: گلکسی نوت ۸ راه خود را به دنیا باز می‌کند و حالا با کالبدشکافی این دستگاه پاسخ دو سؤال مهم را پیدا می‌کنیم: درون نوت ۸ دقیقا چه چیزی قرارگرفته و این پرچم‌دار جدید سامسونگ تا چه حد قابلیت تعمیرپذیری دارد؟
نتیجه‌ی کالبدشکافی نوت 8؛ تعمیر تقریباً غیرممکن!

جای تعجب ندارد که پاسخ این سؤال‌ها به ترتیب «قطعات بسیار فنی» و «تقریباً ناممکن» هستند. فراموش نکنیم که این مطلب تقریباً برای هر گوشی هوشمند امروزی مخصوصا پرچمداران صدق می‌کند و معمولاً این دو وضعیت باهم روی می‌دهند.

گوشی‌های هوشمند برای باز یا حتی تعمیر شدن طراحی نشده‌اند، چراکه شرکت‌های تولیدکننده حجم غیرقابل‌باوری از تکنولوژی را در اندازه‌های کوچک در این قاب‌های نازک جای می‌دهند و فضای زیادی برای تعویض راحت قطعات باقی نمی‌ماند. برای دستگاهی مثل گلکسی نوت ۸ نیز که بی‌شباهت به بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار نیست، این دو عامل بیش‌ازپیش تأثیر خود را نشان می‌دهند.

حالا با تصاویر امروز iFixit از کالبدشکافی گلکسی نوت ۸ می‌توانیم ببینیم که چه حجم زیادی از قطعات درون این دستگاه جای گرفته‌اند. تصاویر اشعه ایکس از این گوشی که نشان می‌دهند سامسونگ چگونه برای قلم استایلوس فضا ایجاد کرده است نیز حقیقتاً جالب هستند.

نمره قابلیت تعمیر پذیری ۴ از ۱۰ این دستگاه نشان‌دهنده این مطلب است که بیشتر مردم هیچ‌گاه خود قادر به باز کردن گوشی و تعمیر آن نخواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج