۶۰۱۹۰۴
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

ولایتی: ایران مذاکره مجدد را درباره برجام نمی‌پذیرد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مذاکرات مجدد بر سر برجام به هیچ وجه از طرف جمهوری اسلامی ایران پذیرفته نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مذاکرات مجدد بر سر برجام به هیچ وجه از طرف جمهوری اسلامی ایران پذیرفته نمی‌شود.
علی‌اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران در شیراز، پیرامون پیشنهاد فرانسه برای تجدید مذاکرات برجام، گفت: یک‌بار مذاکره را پذیرفتیم، مدت‌های طولانی ایران با ۱+۵ مذاکره کردیم تا به این نتیجه رسیدیم.

وی افزود: هیچ نوع تردیدی از سوی هیچ کشوری در این موافقت‌نامه پذیرفته نیست و به هیچ وجه این پیشنهاد پذیرفته نمی‌شود.

ولایتی در خصوص مساله کردستان عراق نیز گفت: موضع ایران کاملا روشن است، حمایت از تمامیت ارضی کشورهای منطقه از جمله عراق، همه‌پرسی در بخشی از یک کشور مستقل مثل عراق مقدمه‌ای برای تجزیه عراق محسوب می‌شود.

وی افزود: بدون تردید هم دولت قانونی عراق، هم جمهوری اسلامی ایران و هم جامعه بین‌الملل مخالف این موضوع هستند.

ولایتی با بیان اینکه شروع این موضوع باعث سرایت آن به سایر کشورها خواهد شد گفت: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ممکن است اکنون موضعی داشته باشند و در باطن کار دیگری انجام دهند تا کشورهای منطقه تضعیف شوند، حتی به سوی تجزیه پیش بروند و در آینده به‌ عنوان حامیان اقوام مختلف وارد صحنه شوند و منطقه را به آشوب بکشند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا و بعضی از کشورهای غربی که در ایجاد آشوب در سوریه دخالت مستقیم داشتند و صهیونیست‌ها که دخالتی واضح داشتند نتوانست با خلق داعش، سوریه را تخریب کنند، ایران و متحدین در آنجا پیروز شدند.

ولایتی بیان کرد: حالا یک طرح جدید تحریک قومیت‌ها به ظاهر برای استقلال ولی در واقع برای تجزیه کشورها ایجاد کرده‌اند که در این هم موفق نخواهند شد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با این رفراندوم‌ها و تلاش‌هایی که در جهت استقلال ولی در حقیقت برای تجزیه کشورها می‌شود، مخالف است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولایتی نفسش ازجای گرمی درمیاد

    • بدون نام

      من نمیدانم آقای ولایتی چگونه به همه این شغلها میرسه مثل آقای الهام که به ابومشاغل معروف بود رییس مرکز استراتژیک رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد ریس بیمارستان مسیح دانشوری عضو هیئت برجام برنامه تاریخ ایران از اشکانیان وساسانیان تا حال حاضر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین المللی و شغل های دیگر که من نمیدانم آیا غیر از ایشان کسی نیست که قسمتی از شغل های ایشان را بر عهده بگیرد در سیمای ملی هر شبکه در هر زمینه بحث میشه آقای دکتر ولایتی هم حضور دارن در زمینه برجام دانشگاه آزاد عمل یپوند ریه بعداز 2/30برنامه تاریخ ایران با آقای پورحسن واقعا من نمیدانم چگونه به همه این وظایفی که بر عهده ایشان هست میتواند به نحو مطلوب به سرانجام برساند

    • بدون نام

      من فکر میکنم تمام کسانی که از برجام انتقاد میکردند ومیگفتند حق ملت ضایع شده ودلواپس بودند بیان راهکار بدند وهی انتقاد نکنند نا مردم ثمره راهکارشان رو لمس کنند

    • محمد

      خدابگم چکارت کنه ولایتی شهریه دانشگاههارو زیاد کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج