۶۰۳۸۲۷
۱ نظر
۵۰۵۹
۱ نظر
۵۰۵۹
پ

گرنیکا، شاهکار هنری پیکاسو در قرن بیستم

آثار هنری قدیمی همواره در طول دوران ها جذابیت های ویژه ای برای علاقمندان داشته اند . نقاشی گرنیکا نیز یکی از همین آثار است ، این اثر شاهکاری از معروف ترین نقاش دنیا پیکاسو بوده که سبک کوبیسم ، سبک ابداعی این هنرمند طراحی شده است .

وبسایت میهن پست - طاهره تکش: آثار هنری قدیمی همواره در طول دوران ها جذابیت های ویژه ای برای علاقمندان داشته اند . نقاشی گرنیکا نیز یکی از همین آثار است ، این اثر شاهکاری از معروف ترین نقاش دنیا پیکاسو بوده که سبک کوبیسم ، سبک ابداعی این هنرمند طراحی شده است . در ادامه توضیحاتی در مورد این اثر هنری خارق العاده ارائه خواهیم کرد با میهن پست همراه شوید .

گرنیکا درد و رنج مردمی که قربانی جنگی نابرابر شدند را به تصویر کشیده است. این شاهکار پیکاسو را یکی از ماندگار ترین تابلو های نقاشی قرن بیستم شمرده اند . تابلوی گرنیکا را می توان اثری ستودنی از سبک کوبیسم قلمداد کرد. این اثر ضد جنگ و خواهان صلح است که پیکاسو به شکلی ماهرانه و خلاقانه طرح ها و نقش های مکعبی را با رنگ های سیاه و سفید در این تابلو به تصویر کشیده است.

این تابلو تصویری از بمباران شمال اسپانیا است که با ابعاد ۳.۵ در ۷.۵ متر یکی از بزرگترین تابلو های پیکاسو محسوب می شود . در این اثر شخصیت های زیادی وجود دارند که هر یک داستان خود را دارند. گرنیکا در حقیقت داستانی چند بعدی را در یک نقاشی تک بعدی به نمایش گذاشته است.

این اثر نیز همانند شاهکار های معروف دیگر در یک حراجی و با قیمتی سر سام آور فروخته شد . امروزه نقاشی های قدیمی با قیمت هایی بسیار بالا در حراجی ها به فروش می رسند. آخرین حراجی مربوط به اثری از یایویی کوساما هنرمند و نقاش ۸۰ ساله ژاپنی است که تاکنون آثارش بیش از ۵ میلیون دلار به فروش رفته اند.

اما گران ترین اثر نقاشی از ادوارد مونک می باشد که در طول تاریخ رکوردار گران ترین اثر در بین نقاشان معروف دنیا است.این تابلو که به نقاشی جیغ مشهور می باشد، به سبک اکسپر سیونیسم طراحی شده .این سبک از نقاشی در نگاه افراد عادی اثر خاصی نیست ، خطوطی نامنظم و عادی با رنگ هایی ساده….

اما هنرمندان این حوزه و کارشناسان هنر ، آثاری این چنین را جزو شاهکار های هنری قرار داده اند. همانند گرنیکا شاهکار پیکاسو…. نظر شما در مورد این اثر فوق العاده چیست ؟
گرنیکا، شاهکار هنری پیکاسو در قرن بیستم
گرنیکا، شاهکار هنری پیکاسو در قرن بیستم
گرنیکا، شاهکار هنری پیکاسو در قرن بیستم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اثر پابلو، 6 ساله از یاسوج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج