۶۱۰۲۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چمنیان: هدف ما موفقیت در جام جهانی است

سرمربی تیم ملی جوانان ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند در جام جهانی نمایش خوبی ارائه دهند.

ورزش سه: عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی جوانان در نشست خبری پیش از بازی مقابل گینه در جام جهانی نوجوانان گفت: یک سال است منتظر رسیدن فردا هستیم؛ پس از اینکه در شهر گوا برای جام جهانی انتخاب شدیم، روند آماده‌سازی‌مان را آغاز کردیم؛ ما خاطرات بسیار خوبی از گوا داریم و امیدوار هستیم در جام جهانی این خاطرات تکرار شوند؛ ما اینجا هستیم که به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحال هستیم به‌عنوان نماینده کشور عزیزمان در جام جهانی حضور داریم؛ اولویت ما کسب موفقیت در مسابقات است؛ فدراسیون فوتبال به صورت کامل از ما حمایت کرده و این موجب شد که در این مدت به خوبی پیشرفت کنیم؛ بچه‌های ما هم روند خوبی را طی کردند و نشان دادند استعداد زیادی دارند؛ بازیکنان ایران نفرات پُر امید و با انگیزه‌ای هستند؛ آنها از نظر فنی و روحی روانی در شرایط مناسبی قرار دارند و امیدوار هستیم همان نمایشی که در بازی فرانسه و مکزیک داشتیم را در مسابقات رسمی تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان اضافه کرد: این مسابقات عرصه جهانی است و چیزی که ما روی آن کار کرده‌ایم را قصد داریم در میدان جهانی به نمایش بگذاریم؛ همه می‌دانیم که نباید به بازی‌های دوستانه و نتایج آن توجه کنیم چراکه آنچه اهمیت دارد نتایج ما در مسابقات رسمی است؛ بنابراین از فردا کار ما در یک میدان رسمی و مهم آغاز می‌شود و توجهی به نتایجی که در اسپانیا گرفتیم نداریم.

چمنیان تصریح کرد: سه تیمی که در گروه ما هستند را ابتدا به کلاس فوتبال‌شان رجوع کردیم؛ درباره گینه باید بگویم که همه می‌دانند این تیم، فوتبالی مبتنی بر قدرت بدنی را به نمایش می‌گذارد؛ این تیم در بخش حمله بازیکنان سرعتی خوبی دارد؛ ما بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم و سعی داریم بازیکنان اصلی این تیم را مهار کنیم.

وی درباره اینکه بهترین خاطره‌اش از گوا چیست، ابراز کرد: بدون شک ما خاطرات خوبی از مردم گوا و این شهر داریم؛ خوشحالم سال گذشته ما بازی‌ها را در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کردیم و در فینال هم کارمان را به پایان بردیم؛ این بهترین اتفاق برای یک تیم است که می‌تواند در آغاز و پایان یک تورنمنت حضور داشته باشد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص موفقیت‌های این تیم در مسابقات در نیمه دوم، اظهار کرد: اینجا باید از تلاش بازیکنانم تشکر کنم که به صحبت‌های کادر فنی توجه می‌کنند؛ ما در بین دو نیمه صحبت‌های لازم را می‌کنیم و بازیکنان هم آنها را اجرا می‌کنند.

چمنیان ادامه داد: همانطور که محمد شریفی در نشست خبری اشاره کرد تیم ایران، یک تیم واقعی است که برای رسیدن به موففیت می‌جنگد و تلاش می‌کند؛ از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم دعای خیرشان را با قلب‌هایشان بدرقه نوجوانان کنند؛ الان میدان کار ماست و امیدوارم موجب شادی دل مردم عزیزمان شویم؛ ما حضور ۸۰ میلیونی آنها را در کنار خود حس می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج