۶۱۱۰۸۶
۱۸ نظر
۵۰۰۳
۱۸ نظر
۵۰۰۳
پ

توبه قاتلی که هشت زن را کشت!

پرونده قاتل سریالی زنان گیلان در حالی با صدورکیفرخواست به دادگاه فرستاده خواهد شد که متهم در بازجویی‌های پلیسی راز قتل زن دیگری را نیز فاش کرد.

همشهری آنلاین: پرونده قاتل سریالی زنان گیلان در حالی با صدورکیفرخواست به دادگاه فرستاده خواهد شد که متهم در بازجویی‌های پلیسی راز قتل زن دیگری را نیز فاش کرد.

این مرد ۴۰ ساله که فرزاد نام دارد ۳ زن را بین سال‌های۸۷ تا ۸۸به قتل رساند و پس از آن توبه کرد که دیگر دست به جنایت نزند اما در سال ۹۵توبه‌اش را شکست و دوباره دست به جنایت زد. تحقیقات در این پرونده از سال گذشته و به‌دنبال ناپدید شدن مرموز ۴زن در رشت و روستاهای اطراف، شروع شد. زنان ناپدید شده همه افرادی جوان یا میانسال بودند که به گفته خانواده‌هایشان همیشه طلای زیادی همراه خود داشتند.

کارآگاهان که حدس می‌زدند بین ناپدید شدن این ۴زن ارتباطی وجود دارد و شاید آنها قربانی یک قاتل سریالی شده باشند بررسی‌های خود را ادامه دادند تا اینکه از طریق ردیابی‌ها و بررسی‌های اطلاعاتی به مشخصاتی از خودرویی دست یافتند که احتمال می‌رفت راننده آن راز ناپدید شدن زنان گمشده را می‌داند.

با سرنخ‌هایی که پلیس به‌دست آورده بود، فروردین‌ماه امسال فرزاد در خانه‌اش در شهرستان رشت دستگیر شد. بازجویی از مرد ۴۰ساله زیرنظر سرهنگ فلاح‌کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان شروع شد و او در تحقیقات راز ۷جنایت را فاش کرد.

متهم گفت: سال‌هاست که با ماشینم مسافرکشی می‌کنم. البته مدتی هم در کارگاه چوب‌بری کار می‌کردم و چند وقتی هم در یک کشتی در بندرعباس آشپز بودم اما شکست در زندگی با همسر اولم باعث شد تا از تمام زنان متنفر شده و تصمیم به انتقام‌جویی از آنها بگیرم.

وی ادامه داد: طعمه‌هایم کسانی بودند که به‌عنوان مسافر سوار ماشینم می‌‌شدند. سر صحبت را با آنها باز می‌‌کردم و از همان لحظه نقشه قتل‌شان را می‌کشیدم. پس از دوستی با آنها، برخی از طعمه‌هایم را به خانه‌ام می‌کشاندم و آنها را به قتل می‌رساندم یا داخل ماشینم به زندگی آنها پایان می‌دادم. گاهی به زنان چاقو می‌زدم یا اینکه خفه‌شان می‌کردم. پس از آن اجساد را مثله کرده و در حاشیه شهر رشت، داخل جنگل یا رودخانه رها کرده یا اینکه در جایی دفن می‌کردم.

وی گفت: تا سال ۸۸، ۳‌زن را به قتل رساندم اما پس از آشنایی با همسردومم قتل‌ها را متوقف کردم چون زن خوبی بود و به همین دلیل توبه کردم و مدتی بعد صاحب یک دختر شدیم. اما در سال ۹۵به‌دلیل مشکلات مالی و این‌بار به‌خاطر سرقت طلا قتل‌ها را از سرگرفتم.

متهم در تحقیقات اولیه به قتل ۷زن اقرار کرد که بقایای اجساد تمام آنها کشف شد. در همین حال بررسی‌ها نشان می‌داد که همسر دوم او در جریان برخی از جنایت‌ها بوده و حتی برای انتقال اجساد مثله شده با او همکاری کرده است. به این ترتیب همسر وی به اتهام همدستی در جنایت دستگیر شد اما فرزاد اصرار داشت که همسرش در جنایت‌ها نقشی نداشته است. او گفت: اگر همسرم از قتل‌ها چیزی به پلیس نگفت به‌خاطر این بود که او را تهدید به مرگ کرده بودم.
با وجود این زن جوان دستگیر شد و در این میان پلیس که حدس می‌زد فرزاد قتل‌های بیشتری رقم زده باشد تحقیقات را ادامه داد. قاتل سریالی اصرار داشت که فقط ۷زن را به قتل رسانده است تا اینکه مدتی قبل همسر او که در بازداشت بود قفل سکوت را شکست و راز هشتمین جنایت شوهرش را فاش کرد. او به مأموران گفت: شوهرم یک شب به خانه آمد و گفت زنی را کشته و جسدش را در جاده طارم در نزدیکی زنجان رها کرده است.

گفته‌های این زن کافی بود تا مأموران پلیس آگاهی استان گیلان باردیگر به تحقیق از متهم بپردازند. او وقتی دید رازش فاش شده، گفت: قصدم پنهان کردن جنایت نبود چون من اهل دروغ گفتن نیستم اما حافظه‌ام خوب کار نمی‌کند و گاهی اتفاق‌ها را فراموش می‌کنم. هشتمین طعمه‌ام زنی بود که به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شد. او را هم مانند زنان قبلی به قتل رساندم و جسدش را در حاشیه جاده انداختم.

پس از اقرار این مرد، مأموران به تحقیق در این خصوص پرداختند و با استعلام از اداره آگاهی استان زنجان پی بردند که گفته‌های قاتل سریالی صحت دارد و در سال گذشته جسد زنی در حاشیه جاده طارم کشف شده بود.

با شناسایی هویت این زن و خانواده‌اش تحقیقات در این پرونده تکمیل شد و با شکایت خانواده ۸زن که درخواست قصاص متهم را مطرح کرده‌اند، پرونده قاتل سریالی زنان گیلان به‌زودی با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری این استان فرستاده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این جانور وحشی خونخوار را بکشید : توبه چقدر مسخره است !!!

    • طوطی

      خداوکیلی این ها هم جز انسان واشرف مخلوقات به حساب میان؟؟؟؟

    • بدون نام

      چه راحت به زندگیش ادامه داده بعد توبه کرده بعذ دوباره ادم کشته.
      عذاب وجدان هم نداشته .
      صد رحمت به حیوان

    • بدون نام

      خدا شکر صد بار خدا شکر که این حیوان جانی حتما اعدام میشه چون حدا شروعی که بین قصاص زن ومرد وحود ندارد .
      اون حیوان که به عنوان زن خون خوار هم باید قصاص بشه .
      سکوت در برابر جنایت از خود جنایت به نظر من بدتر است .
      از قدیم گفتن آدم خواب را میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودش را به خواب زده اصلا نمیشه بیدار کرد .
      جزا اون زن بیرحم مرگه

      پاسخ ها

      • سیاوش درخشانفر

        خاهش میکنم اینقدر اسم حیوان را بد نکنید.آخه کدوم حیوان با هم نوع خودش این کار رو میکنه.
        تو تمام حیوانات تنها حیوانی که هم نوع خودش رو مثله میکنه و به قولی وحشیانه رفتار میکنه چندتا بیشتر نیستن که همگی اگر به قلمرو اونها تجاوز بشه عکس العمل نشون میدن.
        حالا باقی حیوانات بماند که مثلا حیوانی مثل سگ رو در نظر بگیرید که چقدر تا الان جون انسانها رو نجات داده،...
        حالا جالب اینه که بعضی ها دارن واسه چنین افرادی زحمت می کشن که حکم اعدام رو لغو کنن !!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      توبه چیه این کثیف همه کار کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توبه گرگ مرگه ؟ چرا از اولین قتلی که انجام داده اعدام نشد؟

    • بدون نام

      تاحالا نشنیده بودم با توبه کردن میشه اززیرمجازات قتل فرارکرد
      مگه میشه؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لونرفته بوده که..

    • اریا

      توبه کرده گناه داره ولش کنید در ضمن چکارکرده بیچاره

    • محمدرضا

      این جسومه فساد که همچون خفاش شب آدم میکشه که دیگه کم هم نیستن که نمیدانم که انگیزه اش از این قتل ها چی بوده باید هر چه زودتر اعدام در ملا عام بشه و درس عبرت برای کسانی که به جان و ناموس مردم رحم نمیکنند

    • حیدررضای

      عجب چیقدر خون سرد متن رانویشتید هههههه هههه مثل اینکه اصلا چیزی مهم نبوده ونیست
      واقعا این چنین حیوانات را چی بایدکرد بایک اعدام دردی که تسکین پیدامیکند

    • اسماعیل

      من نميدونم چرا پلیس تا الان نگرفته بود

    • بدون نام

      توبه مشکلی را حل نمی کنه

    • بدون نام

      مگه چندتا رو کشته گناه داره حیوونکی

    • بدون نام

      دستگیر که نشده بوده که، برای خودش توبه کرده مثلا.
      این خبر روند دادگاه همون قاتل سریالی معروفس دیگه.

    • بدون نام

      آره کاربر 21:53 و آریا راست میگن مگه چکار کرده بذارین بره یکی یه دونه از خانم های عزیز این کاربران رو بشکه بعد ببینید اگه این کاربران اجازه فرمودن باقی محاکمه رو ادامه بدین

    • بدون نام

      چقدر بد تیتر می زنید! جوری نوشته اید که انگار هشت تا را کشته بعد اومده گفته توبه می کنم. در صورتی که داستان چیز دیگری است چند تا را کشته تو دلش توبه کرده بعد دوباره شروع کرده! پلیس هم بی خبر بوده وگرنه از همون اول دستگیرش می کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج