۶۱۳۰۶۹
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

چیپ های هواوی در خودروی های مرسدس

هم اکنون خودروهای پیشگام دنیا از چیپ های الکترونیکی مختلفی برای اهداف مختلف بهره می گیرند؛ به همین دلیل امروزه دنیای الکترونیک به خصوص در حوزه تولید چیپ های مختلف کاملاً با دنیای خودرو درآمیخته است.

وب سایت کلیک: اخبار تکنولوژی از همکاری دو شرکت هواوی و مرسدس بنز برای استفاده از چیپ های هواوی در اتومبیل های مرسدس حکایت دارد.
چیپ های هواوی در خودروی های مرسدس

دنیای خودرو هر روز دستخوش تغییرات جدید در راستای همگام شدن با دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات می شود. شرکت های پیشگام در حوزه تولید خودروهای پیشرفته در دنیا تلاش می کنند از آخرین پیشرفت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در محصولات خود بهره ببرند و توانمندی های جدیدی به خودروهای خود اضافه کنند. هم اکنون خودروهای پیشگام دنیا از چیپ های الکترونیکی مختلفی برای اهداف مختلف بهره می گیرند؛ به همین دلیل امروزه دنیای الکترونیک به خصوص در حوزه تولید چیپ های مختلف کاملاً با دنیای خودرو درآمیخته است.

شرکت هواوی که یکی از رهبران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دنیا محسوب می شود، فعالیت های متنوعی در این حوزه دارد از جمله تولید چیپ های مختلف با اهداف کاربردی متفاوت. مثلاً این شرکت پردازنده های معروف Kirin را که در محصولاتش مانند گوشی های هوشمند و تبلت مورد استفاده قرار می گیرند، خودش تولید می کند. شرکت HiSilicon که یکی از زیر مجموعه های شرکت بزرگ هواوی است، فعالیت های مربوط به طراحی و تولید چیپ های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است که چیپ های هواوی موسوم به Kirin را می‌توان جزو دستاوردهای این شرکت دانست.

با توجه به موفقیت های هواوی در حوزه تولید چیپ، شرکت های صاحب نام در دنیا در این حوزه با هواوی همکاری می کنند که یکی از این شرکت ها، کمپانی محبوب مرسدس بنز است. شرکت بنز طی قراردادی چند ساله هم اکنون در حوزه تولید چیپ های هواوی برای خودروی مرسدس بنز به خصوص در حوزه تولید چیپ های ارتباطی با این شرکت همکاری نزدیکی دارد.

شایان ذکر است؛ این اولین بار نیست که هواوی با یک شرکت خودروساز چنین همکاری را آغاز می کند؛ هواوی با شرکت آئودی هم همکاری های تکنولوژیک داشته و ماژول ۴G LTE خودروهای این شرکت را نیز تولید کرده است.

هواوی و HiSilicon در این همکاری ها با شرکت های آئودی و مرسدس بنز که بسیار به کیفیت محصولات خود اهمیت می دهند، سطح پیشرفت کیفیت، نوآوری و فناوری تجهیزات خود را به جهان نشان داده اند.

انتظار می رود چیپ Kirin ۹۷۰ که برای اولین بار از NPU برای پردازش مرتبط با هوش مصنوعی در خود بهره می برد در تلفن همراه Mate ۱۰ جلوه دیگری از نوآوری های هواوی در تولید چیپ را به رخ رقبای خود در این حوزه بکشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج